Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

אני זקוק ליעוץ איך לפעול מול צמפיון מוטורס ע"מ לקבל את האחראיות המגיע לי.

 

מסביר בקצרה את המקרה. קניתי בתחילת 2021 סקודה קודיאק חדשה, כרגע עומד על 14000 ק"מ (עוד לא הגעתי לטיפול ראשון!!!).

 

לפני מספר ימים באמצע נסיעה בכביש מהיר בדרך הביתה, נדלקת נורה שחסר מים ושהמנוע מתחמם. אני עוצר בתחנת דלק הקרובה ומוסיף מים אדומים כ-2 ליטר. מחכה שהמנוע יתקרר וחוזר לנסוע.

אחרי מספר דקות שוב נדלקת הנורה שחסר מים ושהמנוע מתחמם. עוצר בצד ומחכה כ-20 דק שזה יתקרר וחוזר לנסוע עד לתחנה הבאה ושם עוד מוסיף 2 ליטר (המיכל היה ריק ולא הייתה נזילה הנראית לעין).ואחרי שהמנוע יתקרר חזרתי לנסוע ושוב אותו סיפור אחרי מספר דק'. לא הייתה אפשרות לעצור ונסעתי הביתה במהירות נמוכה כ-10 דק'. עבר כשעה בין פעם ראשונה שנדליקה הנורה לבין הגעה לבית.

 

למוחרת בבוקר, אני בודק את המיכל, הוא ריק, מבין ששם הבעיה, מוסיף שוב פעת מים ופונה מיד למוסך מורשה. כ-5 דק' נסיעה.

 

אחרי כמה ימים, המוסך אומר לי שיש תקלת יצרן במשאבת מים, שהמנוע גמור, שיש להחליף אותו, אין אחראיות כי נסעתי בצורה פרעית ועליי להחזיר במיידי את הרכב חלופי שקיבלתי אם אני לא רוצה שחברת השכרה יגבה ממני תשלום. (הייתי בשוק!!!). פתחתי פנייה בשרות לקוחות ומחכה לתשובה. אשמח לקבל הכוונה איך לפעול מולם. תודה

עריכה אחרונה על ידי קיליאן
פורסם (נערך)

למה לא הפעלת גרירה *מיד* בתחנת הדלק?

קנית אוטו ב-2021, צ'מפיון מצפים בצדק שתנהג כמו שראוי לשנת 2021 - עצירה מיידית ופעולה לפי הצינורות המקובלים - גרירה בלי משחקים ובלי להגיע הביתה ובלי להניע בבוקר ובלי למלא כלום. מקרה הכי גרוע, היית משלם על איזו מונית ספיישל ומבקש עליה החזר.

 

כמו שזה נראה, הכדור בצד שלהם וכל התקוטטות נוספת תעבור למישור המשפטי אם תרצה בכך.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 3

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אתה אכן צודק, זה מה שהייתי צריך לעשות. אבל לא דמיינתי שברכב חדש אפשר להגיע לתקלות כאלו. אני לא כל כך מבין ברכבים אני מודה.

פורסם

לא צריך להבין ברכבים, בכל מוצר יכול לקרות פגם בייצור - בשביל זה יש אחריות. יש לך בהחלט אחריות תורמת לכך שהלך מנוע. תנסה לפחות לקבל הנחה בהחלפת המנוע, כי לפי הסיפור שלך, יהיה לך קשה לקבל סיוע מבית המשפט.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 7 שעות, קיליאן כתב:

תודה על הגובה. למה יהיה קשה לקבל סיוע מבית משפט?

בית משפט בוחן עניין לפי מה עושה המשתמש הסביר. בארוע התחממות, עוצרים בצד הדרך מיידית, מדוממים מנוע ולא ממשיכים בנסיעה. אתה מודה שהמשכת בנסיעה בכביש מהיר עד תחנת הדלק הקרובה (כמה ק"מ?) ועוד חזרת על התרגיל מספר פעמים. ספר הרכב מתייחס למקרה בו נדלקת נורת חום מנוע ו/או שמד חום המנוע מגיע לתחום האדום ומציין במפורש שעל הנהג לעצור ולא להמשיך להשתמש במכונית. לכאורה נהגת בניגוד להנחיית היצרן, ועוד עשית זאת מספר פעמים ברציפות, ומכאן הרשלנות התורמת שלך. 

 

עדיין, אני חושב שאם תבקש פגישה עם בכירים באגף השרות של היבואן, ייתכן שיבואו לקראתך בצורת הנחה כזאת או אחרת או השתתפות בעלות ההחלפה. 

 

בכל תביעת אחריות, היבואן פונה ליצרן עם כל הפרטים והיצרן מחליט האם לכבד אחריות או לא. במקרה הזה, היצרן לא יסכים להחליף מנוע על חשבונו, כי משתמש סביר לא היה ממשיך לנסוע כאשר המנוע התחמם. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

למה לא לקבל חוות דעת שנייה? לצ'מפיון מאוד קל (ורווחי) לקבוע שצריך להחליף מנוע. ומאיפה להם שהוא נסע בצורה פראית? 

 

פורסם

רכב שמתחמם עד כדי "שפיכת מנוע" ואונסים אותו להמשיך לנסוע

עושה בין היתר רעשים נוראיים, ריח, קיטור ומה לא.

לכן כנראה לכך התכוון המוסך כשאמר "נסיעה פראית"

אכן, מבאס מאוד ברכב חדש.

 

פורסם

לא הייתה שום סימנים של התחממות, לא עשן, לא ריח, לא רעש, כלום. רק הנורה שנדלקה ונכבה כשהוספתי מים.

לפני 4 שעות, menir1 כתב:

בית משפט בוחן עניין לפי מה עושה המשתמש הסביר. בארוע התחממות, עוצרים בצד הדרך מיידית, מדוממים מנוע ולא ממשיכים בנסיעה. אתה מודה שהמשכת בנסיעה בכביש מהיר עד תחנת הדלק הקרובה (כמה ק"מ?) ועוד חזרת על התרגיל מספר פעמים. ספר הרכב מתייחס למקרה בו נדלקת נורת חום מנוע ו/או שמד חום המנוע מגיע לתחום האדום ומציין במפורש שעל הנהג לעצור ולא להמשיך להשתמש במכונית. לכאורה נהגת בניגוד להנחיית היצרן, ועוד עשית זאת מספר פעמים ברציפות, ומכאן הרשלנות התורמת שלך. 

 

עדיין, אני חושב שאם תבקש פגישה עם בכירים באגף השרות של היבואן, ייתכן שיבואו לקראתך בצורת הנחה כזאת או אחרת או השתתפות בעלות ההחלפה. 

 

בכל תביעת אחריות, היבואן פונה ליצרן עם כל הפרטים והיצרן מחליט האם לכבד אחריות או לא. במקרה הזה, היצרן לא יסכים להחליף מנוע על חשבונו, כי משתמש סביר לא היה ממשיך לנסוע כאשר המנוע התחמם. 

תודה על התשובה.

פורסם

מצטרף. חכה לתשובה סופית בנושא. במידה ולא יקבלו אחריות הפנייה הבאה אליהם צריכה להיות דרך עו"ד.

ורצוי אחד עם ניסיון בתחום.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 שעות, ArikB כתב:

למה לא לקבל חוות דעת שנייה? לצ'מפיון מאוד קל (ורווחי) לקבוע שצריך להחליף מנוע.

 

לפני 3 שעות, קיליאן כתב:

לא הייתה שום סימנים של התחממות, לא עשן, לא ריח, לא רעש, כלום. רק הנורה שנדלקה ונכבה כשהוספתי מים.

 

אחד ועוד אחד שווה כמה ?

מסתבר שחוות דעת שניה תהיה יותר זולה מעורך דין

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...