Jump to content

קיליאן

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי קיליאן

  1. תודה על התגובות. כבר פניתי לעו"ד בנושא ועדיין מחכה לתגובה של היבאון.
  2. לא הייתה שום סימנים של התחממות, לא עשן, לא ריח, לא רעש, כלום. רק הנורה שנדלקה ונכבה כשהוספתי מים. תודה על התשובה.
  3. תודה על הגובה. למה יהיה קשה לקבל סיוע מבית משפט?
  4. אתה אכן צודק, זה מה שהייתי צריך לעשות. אבל לא דמיינתי שברכב חדש אפשר להגיע לתקלות כאלו. אני לא כל כך מבין ברכבים אני מודה.
  5. שלום לכולם, אני זקוק ליעוץ איך לפעול מול צמפיון מוטורס ע"מ לקבל את האחראיות המגיע לי. מסביר בקצרה את המקרה. קניתי בתחילת 2021 סקודה קודיאק חדשה, כרגע עומד על 14000 ק"מ (עוד לא הגעתי לטיפול ראשון!!!). לפני מספר ימים באמצע נסיעה בכביש מהיר בדרך הביתה, נדלקת נורה שחסר מים ושהמנוע מתחמם. אני עוצר בתחנת דלק הקרובה ומוסיף מים אדומים כ-2 ליטר. מחכה שהמנוע יתקרר וחוזר לנסוע. אחרי מספר דקות שוב נדלקת הנורה שחסר מים ושהמנוע מתחמם. עוצר בצד ומחכה כ-20 דק שזה יתקרר וחוזר לנסוע עד לתחנה הבאה ושם עוד מוסיף 2 ליטר (המיכל היה ריק ולא הייתה נזילה הנראית לעין).ואחרי שהמנוע יתקרר חזרתי לנסוע ושוב אותו סיפור אחרי מספר דק'. לא הייתה אפשרות לעצור ונסעתי הביתה במהירות נמוכה כ-10 דק'. עבר כשעה בין פעם ראשונה שנדליקה הנורה לבין הגעה לבית. למוחרת בבוקר, אני בודק את המיכל, הוא ריק, מבין ששם הבעיה, מוסיף שוב פעת מים ופונה מיד למוסך מורשה. כ-5 דק' נסיעה. אחרי כמה ימים, המוסך אומר לי שיש תקלת יצרן במשאבת מים, שהמנוע גמור, שיש להחליף אותו, אין אחראיות כי נסעתי בצורה פרעית ועליי להחזיר במיידי את הרכב חלופי שקיבלתי אם אני לא רוצה שחברת השכרה יגבה ממני תשלום. (הייתי בשוק!!!). פתחתי פנייה בשרות לקוחות ומחכה לתשובה. אשמח לקבל הכוונה איך לפעול מולם. תודה
×
×
  • תוכן חדש...