Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמפיון מוטורס מתנערת מאחריות


שימו לב! השרשור הזה בן 869 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
לפני 3 דקות, falou כתב:

אבל עדיין צריך להיות הסבר מהותי נוסף, כי, בסופו של דבר, הצרכנים לא מכים בצ'מפיון. אז או שהבעיות הרבה פחות נפוצות וחמורות ממה שנדמה, או שהמוצרים כ"כ טובים שהם מחפים על החסרונות.

המוצרים אכן מעולים, ואעיד על עצמי שאני כ"כ רגיל ל-DNA של VAG שכבר מעל עשור שיש לי רכבים רק של הקונצרן.

אעיד גם שאני מאלו שנפגעו ממשאבת המים שהלכה טרם זמנה (100,000 ק"מ באוקטביה 1.8 שטופלה לפי הספר) וכשקניתי את ה-A4 הנוכחית שלי לפני כמה חודשים "שמחתי" להיווכח שמוסך רון החליף שם משאבת מים עם פחות מ-70,000 ק"מ על השעון... האהבה שלי למוצר בכללותו מחפה מן הסתם על האכזבה ממשאבות מים שלא עברו כל שידרוג במשך שנים (והן, שוב, נושא לתביעה ייצוגית שמתנהלת מול צ'מפיון).

אתה צודק שיש שיקולים שהם ברמת יצרן ולא רק יבואן - אבל הניהול של נושא שירות הלקוחות הוא, לעניות דעתי, כן פקטור שעולה באובדן של מכירות. די אם נסכים שיבואן מפסיד "רק" 5% מכירות בשל מה שנתפש כאטימות מצידו, כדי להבין שמדובר בהמון כסף.  אבל מה אני מבין, אני כולה עם ניסיון של 25 שנה בניהול שיווק ומכירות (לא בעולם הרכב) ...😉

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, dotSYS כתב:

מרגיש לי שבית המשפט לא יצפה מאדם לפתוח באמצע הלילה בכביש מהיר את ספר הרכב ולבדוק

 

למה לא?!

זה בדיוק מה שהייתי עושה לפני שהיה לי אינטרנט, כשהייתה נדלקת לי נורה.

 

אבל אהבתי את הדרמה של "באמצע הלילה". 

שכחת להוסיף, בלי מים ואוכל.

 

האיש עמד בתחנת דלק...

לפני 5 דקות, הלוחש למכוניות כתב:

י אם נסכים שיבואן מפסיד "רק" 5% מכירות

 

אין דרך לכמת את זה.

 

כמו שכתבתי, בסופו של דבר מדובר בחלק מקונצרן שאינו, אולי, מכוון רווח.

דבר שני, יבואן רכב בישראל זה עסק שמתנהל לא יעיל, כי התחרות איננה קשה מספיק. כל מי שקנה ממך רכב, הוא לקוח שבוי, ומכירות רכב חדש קשורות יותר להיצע ולמחיר, מאשר לשירות (עובדה...).

 

וכן, הרכבים מצויינים. והגיר DSG, אני מוכן לשלם את מס הקלאצ'ים ולקבל את תגובת הדוושה של גיר ידני.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, CX25GTI כתב:

יש פה שוב נסיון ללחוץ על יבואן \ נותן שירות לקחת אחריות על כשל שנגרם עקב רשלנות המשתמש


הכשל נגרם עקב משאבת מים דפוקה.
מהלך האירועים הוא כזה:
VW ייצרו רכב עם משאבת מים דפוקה.
הלקוח נהג ברכב.
המשאבת מים נזלה עד למצב שמערכת הקירור נכשלת.
המנוע התחמם.
לאחר מכן המשתמש ברכב "נהג ברשלנות"/נהג בטמטום/נהג כפי שהבין מה רשום בספר הרכב/נהג כפי שהבין שצריך לעשות/לא משנה איזה תאור תיתן לזה.

יש פה רכיב קריטי שכשל. רכיב שיצאה לגביו הוראת תיקון שקטה כנראה (זה מה שאמר המוסך). כמובן שאם מתעלמים מזה כמו שאתה ואחרים עושים אז הלקוח יכול ללכת לחפש, אבל אני לא חושב שזה משהו שאפשר להתעלם ממנו, כלומר אני לא חושב שזה משהו ששופט התעלם ממנו.
הלקוח אולי לא יקבל מנוע בחינם (בצדק), אבל קשה לי להאמין שהוא ישלם את מלוא הסכום אם בכלל.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, בגלל זה ההתנהלות של צ'מפיון שגויה, לדעתי.

הם עובדים כאילו זה מו"מ מול גורם שאתה רוצה שיוציא ממך מינימום. קודם כל, תכחיש הכל. אח"כ, תנסה לתת כמה שפחות.

בהתנהלות מול צרכן, זו טעות, כי הפרסום השלילי וההתעסקות לא שווים את העלות של להוציא אותו מרוצה.

 

******

אני רוצה לסייג את כל מה שכתבתי, כי אנחנו שמענו פה דיווח חלקי במעמד צד אחד. בהחלט יכול להיות שצ'מפיון הוסיפו עוד דברים ואמרו דברים אחרים, הפוכים אפילו, אבל פות"ש רצה להציג תמונה חד צדדית.

היו פה דברים מעולם...

 

אז הכל בהנחה שכל העובדות לפנינו נכונות, ושהן... כל העובדות.

*******

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בערך ההתנהלות של כמעט כל נותן שירות בארץ וזה מה שמרתיח. לאמא שלי התקלף מוצר שהשתמשה בו בשימוש סביר תוך 3 חודשים מהקניה.

הנציגה (ואחריה מנהלת המוקד) בכלל לא רצו לשמוע - "זה הגיע לא מקולף זה אומר שהיא הרסה". אוטומטית. בלי לשאול, לבקש תמונה, להכיר בזה שX% יוצאים עם פגם כזה או אחר.

רק אחרי שהבהרתי למנהלת (המאוד חצופה בהתנהלותה) שאני הולך להתקשר כל 10 דקות לסמנכ"ל השירות שלה עם תלונה על ההתנהלות שלהם השתנתה המנגינה.

 

חוזר ומדגיש - לא הפעלתי את כל הלחץ הזה כדי "שיחליפו לי ויהי מה" אלא כדי שבכלל יטרחו להתייחס לתלונה ולבדוק אותה. עצוב שככה זה בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, dotSYS כתב:

שוב, לא מעניין מה כתוב בספר הרכב. ועכשיו בטח תגידו ״קנית רכב ב-200,000₪ לא תקרא את הספר??״ אז נניח שכן קרא. עברו 14,000 ק״מ (קרוב לשנה). אדם בן 60. קרא, הפנים. לא זכר שאם ריק לגמרי אז צריך לגרור.

אני ממש לא מצפה מאדם שיקרא את ספר הרכב, בודאי כשהוא תקוע בכביש. אני כן מצפה שמי שמקבל התראת "STOP" - ובודאי התראה חוזרת - יעצור במקום הבטוח הראשון שמזדמן לו, ואז יזמין שירות חילוץ. ואולי הגיע הזמן שמשרד הרישוי יחזיר את הפרק הטכני למבחן התיאוריה. דברים בסיסיים כמו טיפול בצמיגים ובבלמים, התראות בלוח המחוונים וכיו"ב. אם אני ידעתי לעצור בצד הדרך כשנדלקה לי בפעם הראשונה התראת טמפרטורת נוזל הקירור (וזה קרה הרבה לפני שהיו פורומים) - זה היה בזכות חוברת הלימוד לתיאוריה. 

 

אני כן מצפה לכמה דברים:

 

1. שבמסירת הרכב המדריך ידגיש את עניין ההתראות הצהובות והאדומות (בעשור האחרון נמסרו לי 4 רכבים, לא זכור לי כי אי פעם הדבר הוסבר. מצד שני, אני כנראה לא שונה מאחרים, ובמקצוע שלי ידוע שאנשים קולטים, במקרה הטוב, שליש ממה שמוסבר להם. זה החל מפועלי דחק ועד דיקני פקוטלטות בטכניון.

 

2. להרבה מוצרים, וזה כולל רכב, יש הוראות הפעלה מקוצרות, עם עיקרי הדברים. זה כולל גם את מוצרי VAG (לאשתי יש סיאט, כך שיצא לי לבדוק את הספר). בהחלט מומלץ לקרוא את התקציר הזה של כמה עמודים מאויירים, וגם את זה כדאי שהמדריכים במסירת הרכב ידגישו.

 

3. אולי אפילו ראוי שכפי שיש מדבקות אזהרה לגבי חגורות בטיחות תהיה לצד לוח המחוונים מדבקה שבה יכתב שבמקרה של התראת "STOP" יש לעצור את הרכב ולא להמשיך בנסיעה. יותר מזה - עם מערכות ההתראה המתקדמות עם צג אלפאנומרי ופעמון\זמזם התראה האזהרה יכולה להופיע בצורה ברורה לעיני הנהג. הבעיה היחידה היא בחירת שפה. אבל זה דורש מהיצרן קצת השקעה ב-UI.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, nev כתב:

זו בערך ההתנהלות של כמעט כל נותן שירות בארץ וזה מה שמרתיח. לאמא שלי התקלף מוצר שהשתמשה בו בשימוש סביר תוך 3 חודשים מהקניה.

הנציגה (ואחריה מנהלת המוקד) בכלל לא רצו לשמוע - "זה הגיע לא מקולף זה אומר שהיא הרסה". אוטומטית. בלי לשאול, לבקש תמונה, להכיר בזה שX% יוצאים עם פגם כזה או אחר.

רק אחרי שהבהרתי למנהלת (המאוד חצופה בהתנהלותה) שאני הולך להתקשר כל 10 דקות לסמנכ"ל השירות שלה עם תלונה על ההתנהלות שלהם השתנתה המנגינה.

 

חוזר ומדגיש - לא הפעלתי את כל הלחץ הזה כדי "שיחליפו לי ויהי מה" אלא כדי שבכלל יטרחו להתייחס לתלונה ולבדוק אותה. עצוב שככה זה בארץ.

 

אנחנו נשאיר את הדיון רלוונטי לנושא ולתחום הרכב. עופטופיק זה פורום אחר...

תודה

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.12.2021 בשעה 22:29, קיליאן כתב:

אחרי מספר דקות שוב נדלקת הנורה שחסר מים ושהמנוע מתחמם. עוצר בצד ומחכה כ-20 דק שזה יתקרר וחוזר לנסוע עד לתחנה הבאה ושם עוד מוסיף 2 ליטר (המיכל היה ריק ולא הייתה נזילה הנראית לעין).ואחרי שהמנוע יתקרר חזרתי לנסוע ושוב אותו סיפור אחרי מספר דק'. לא הייתה אפשרות לעצור ונסעתי הביתה במהירות נמוכה כ-10 דק'. עבר כשעה בין פעם ראשונה שנדליקה הנורה לבין הגעה לבית.

 

פעם ראשונה, קורה, ממלא נוזל קרור 2 ליטר! במיכל העיבוי יש חצי או שליש מזה, זה לכשעצמו כבר מחשיד.

 

פעם שניה, נוסע כבר ללא נוזל קירור ! (מה המרחק לתחנה הבאה?) פעם שניה ממלא ושוב נוסע ללא נוזל קרור, כך לפחות אני מבין.

 

גם אם יש כשל ידוע במשאבות המיים בהם משתמש VAG (ויש כזה כשל) להמשיך בנסיעה ללא נוזל קירור זה כבר מעבר ל  "לשימוש סביר" 

 

אני מקווה שצ'מפיון יחליפו או יתקנו את המנוע על חשבונם/חשבון VAG או איך שבא להם . 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.12.2021 בשעה 18:01, איציק נ. כתב:

קרה מקרה וקיבלת הודעה בלוח שעונים שהמנוע מתחמם.

עצרת בצד, הרמת מכסה מנוע ובדקת מפלס נוזל קירור.
מסקנה ראשונה: הנה, הנהג (פותח השירשור) יודע מה זה נוזל קירור ואפילו יודע איך לבדוק\להסתכל אם יש או אין - ורחמנה ליצלן, אפילו מילא אותו !!

הלאה:
ראית שמיכל נוזל הקירור - ריק לחלוטין.

מה אתה בדיוק מבין מזה ? 

והאם זה נראה לך תקין או לא ? (גם אם אתה לא מבין שום דבר ברכבים).
(עזוב מה עשית אחרי שגילית שמיכל נוזל הקירור ריק - בוא תענה על השאלה הזו בשביל שהיה אפשר להבין בצורה ברורה את התהליך).
 

זה בדיוק מה שיקרה בחקירה הנגדית במשפט, וכאן פות"ש ייפול.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.12.2021 בשעה 08:48, tinoki כתב:

זה בדיוק מה שיקרה בחקירה הנגדית במשפט, וכאן פות"ש ייפול.

 

הוא יכול לטעון שהוא ידע את כל זה דרך הספר רכב ופעל לפי ההדרכה המעוטה שבו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שאם היה שרשור עם סיפור של "רכשתי רכב חדש לפני חצי שנה ובזמן נסיעה בכביש המהיר נדלקה נורה שהמנוע התחמם ויש לעצור מיידית. עצרתי לאחר כמה מאות מטרים במקום בטוח, מי מבטיח לי שלא נגרם נזק למנוע? איך לפעול מול היבואן?" התגובות כאן היו קצת אחרות. כשל שהיצרן כבר מודע אליו ובחר שלא לטפל בו בפס הייצור אלא בהתאם לצורך בלבד במקרה של כשל, הוביל למצב של אפשרות לפגיעה במנוע עד הצורך בהחלפתו ולכן אני חושב שבבית המשפט לבעל הרכב יהיה סיכוי לא רע.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל זה לא הארוע, לכן התגובות שונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 869 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...