Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, בהתלבטות בין קורולה היברדית סטיישן\ סדאן לראב 4 היברידית הדגם הפשוט ביותר EVOLVE.

למי שיש ראב 4, מה צריכת הדלק שלכם בפועל?

רוב רובה של הנסועה שלי היא 90% בינעירונית.

תודה

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם
לפני 13 שעות, zvit כתב:

בערך 16 ק"מ לליטר.

תודה רבה, נשמע טוב אולי מידי, אתה מחזיק רכב כזה?

לפני 9 שעות, EliC25 כתב:

בנסועה כזו עדיף דיזל

אתה בהחלט צודק, יחד עם זאת למצוא אסייתית דיזל ללא גיר בעייתי משפחתית\סאב לא מצאתי.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

עדיף דיזל כי ההיברידי חסכוני יותר בתוך העיר, לעומתו דיזל חסכוני יותר בשימוש בינעירוני יכול גם להגיע ל 1 -20 

נניח C3 פיקאסו כמו שלי..

משתדל לעזור

פורסם
לפני 8 שעות, gabizon79 כתב:

תודה רבה, נשמע טוב אולי מידי, אתה מחזיק רכב כזה?

 

לא אני - אמא שלי

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 21 שעות, ronrcz כתב:

עפת רחוק רחוק.

לא עפתי לשום מקום... 

קח:

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/2515/מבחנים/סובב-מותג--פיג

 

 

 

כמובן, אני מדבר על נסיעה בינעירונית בלבד. במשולב זה יורד לכיוון ה1 ל20-24

פורסם (נערך)
בתאריך 21.10.2021 בשעה 00:12, EliC25 כתב:

בנסועה כזו עדיף דיזל

או חשמלי - צריכת דלק 0 ל∞

 

מוסיף עוד קצת למחיר של ראב4 וקונה טסלה מודל 3

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
בתאריך 23.10.2021 בשעה 12:39, vadim6385 כתב:

או חשמלי - צריכת דלק 0 ל∞

 

מוסיף עוד קצת למחיר של ראב4 וקונה טסלה מודל 3

לא, לבינעירוני זו לא עצה טובה.

למי שמחפש ג'יפון זו גם לא עצה טובה.

למי שרוצה גג אמיתי באוטו ולא חממת זכוכית, זו גם לא עצה טובה...

 

בבין עירוני דיזלית מודרנית תעשה 1 ל-25 בלי המון מאמץ.

בקקטוס עשיתי על קטע של 55 קילומטר צריכה כזו, כאשר את אותו מקטע בדיוק אני עושה היום באיוניק ולא מצליח לעבור 1 ל- 20, אולי בלחץ 1 ל- 20.5, לא משנה כמה אני מתאמץ.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם
בתאריך 23.10.2021 בשעה 12:32, EliC25 כתב:

לא עפתי לשום מקום... 

קח:

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/2515/מבחנים/סובב-מותג--פיג

 

 

 

כמובן, אני מדבר על נסיעה בינעירונית בלבד. במשולב זה יורד לכיוון ה1 ל20-24

אתה משווה בהמה כבדה לרכב קטן כמו 208?..

×
×
  • תוכן חדש...