Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

חושב לקנות רכב יד01 - יונדאי טוסון 2017 opensky.

הקילומטראז כרגע הינו 62000.

מחיר פרסום 110000 ש"ח

ראיתי שהבעלים האחרונים קנו את הרכב ב09/2020 עם קילומטראז של כ30000.

 

האם יש לחשוש מקילומטרז גבוה בשנה האחרונה?

פורסם
בתאריך 12.10.2021 בשעה 11:38, eamselem כתב:

היי

 

חושב לקנות רכב יד01 - יונדאי טוסון 2017 opensky.

הקילומטראז כרגע הינו 62000.

מחיר פרסום 110000 ש"ח

ראיתי שהבעלים האחרונים קנו את הרכב ב09/2020 עם קילומטראז של כ30000.

 

האם יש לחשוש מקילומטרז גבוה בשנה האחרונה?

אם ה-30 k ק"מ עברו כל הרכב בחלוקת עיתונים - הרכב נשחק מהרבה הנעות, עצירות וכו'.

אם הק"מ עבר בעיקר בנסיעות בינעירוניות - אין סיבה לחשוש.

צריך לגשש עם בעל הרכב בשיחת חולין ולהבין למה שימש הרכב.

פורסם

לא הייתי חושש מזה, הק״מ הכללי די נמוך.

תבקש דוח סליקה, יש היסטורית טיפולים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דבר אחד לא הבנתי,

איך הרכב יד ראשונה (ציינת יד 01) 

אם ציינת גם שהבעלים הקודמים קנו אותו ב2020 עם 30,000 ק"מ.

 

מעבר לזה רצטקף לשאר ההמלצות שקיבלת מ @yulianx .

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

לא הייתי חושש מזה,

יש אנשים שנוסעים בלי סוף.

 

לאבא שלי יש טוסון 2017 עם 140,000 קילומטר. מרגישה כמו חדשה.

 

רק שהמחיר גבוה בטירוף. לא מבין איך אנשים משלמים כל כך הרבה על רכב שהוא ממש (בעיני) ממוצע.

 

את של אבא שלי קנינו מליסינג עם קילומטראז' סביב ה100 מליסינג ב80 אלף ש"ח.

 

 

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לפני שעתיים, Kooper כתב:

דבר אחד לא הבנתי,

איך הרכב יד ראשונה (ציינת יד 01) 

01 זה יד שניה. 

 

יד ראשונה זה 00. 

 

 

חוץ מזה אין בעיה לקנות. זה לא משנה אם עשה 30 אלף בשנה או בשנתיים. 

 

כמובן לבדוק שבוצעו טיפולים כל 15.000 אצל כל הבעלים. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

האמת שכתבת לפני 3 ימים, כנראה שהיום הרכב כבר אצל בעליו החדשים (אצלך, או מישהו אחר).

 

וודא שטופל פעמיים בשנה האחרונה.

(וגם אם לא, תראה אם כל השאר תקין ותעשה את ההחלטות שלך, השוק של הרכב הזה פסיכי לחלוטין.

לא הייתי פוסל על הקילומטראג'.

 

×
×
  • תוכן חדש...