Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 20 דקות, vadim6385 כתב:

רמטכ"ל לא צריך לדעת לרוץ עם אפוד ונשק בג׳בלאות.

מסתבר שהוא כן.

כמה רמטכלים שלא היו חירניקים/מיוחדות אתה מכיר?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

עשו, אבל ספק אם יוכלו לעשות את זה היום.

וזה גם לא התפקיד שלהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש תפקידים שכדאי להגיע אליהם דרך הרגליים.

מדובר בחיים של אנשים.

 

זה לא מנכל של איזה סטרטאפ שבמקרה הכי גרוע יתאדה קצת כסף וירטואלי...

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, Potato כתב:

כמה רמטכלים שלא היו חירניקים/מיוחדות אתה מכיר?

מכיר אחד טייס, אבל הוא לא היה רמטכ"ל להיט.

 

הנקודה שלי שאם המנכ"ל יושב מספיק גבוה באירגון גדול, הכישורים שנדרשים ממנו לא קרובים לאותם כישורים שנדרשים מעובד זוטר או מנהל בדרג ביניים.

לפני 1 דקה, Potato כתב:

יש תפקידים שכדאי להגיע אליהם דרך הרגליים.

מדובר בחיים של אנשים.

נכון, צריך.

 

אבל אחרי שהגעת, אתה לא צריך לדעת את העבודה של עובד זוטר. אתה צריך לדעת לשים אנשים נכונים במקומות נכונים ולתפעל אותם.

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הטייס אכן נכשל במבחן התוצאה.

אבל היו כל כך הרבה כשלים באותה מלחמה, שקצת קשה להאשים רק אותו.

באותה הזדמנות גם הבנו שלא כל אחד יכול להיות שר בטחון או אלוף פיקוד (שהוחלף באמצע המלחמה הלכה למעשה)

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 52 דקות, vadim6385 כתב:

מכיר אחד טייס, אבל הוא לא היה רמטכ"ל להיט.

 

הנקודה שלי שאם המנכ"ל יושב מספיק גבוה באירגון גדול, הכישורים שנדרשים ממנו לא קרובים לאותם כישורים שנדרשים מעובד זוטר או מנהל בדרג ביניים.

נכון, צריך.

מאוד תלוי ארגון, מוצרים,תחום וכו'.

לפני 52 דקות, vadim6385 כתב:

 

אבל אחרי שהגעת, אתה לא צריך לדעת את העבודה של עובד זוטר. אתה צריך לדעת לשים אנשים נכונים במקומות נכונים ולתפעל אותם.

אבל המערכת הצבאית בנויה ככה שהגעת לתפקיד בכיר דרך תפקידים זוטרים והרמטכל תמיד מתמנה מבפנים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
בתאריך 19.9.2021 בשעה 09:49, ANUTKK כתב:

מערכות מידע זה קורסים שונים ממדעי המחשב, יש מתמטיקה אבל לא ברמה גבוהה.

עזבתי את החברה בגלל שבשבועות האחרונים שעבדתי קיבלתי פרויקט חדש והם הפרו כל סעיף אפשרי בחוזה והתייחסו אליי בזלזול מוחלט, לא יכולתי עוד לסבול את היחס ועזבתי. בשביל מנהל עבודה צריך נסיון בגמרים ובבטונים שנתיים, יש לי נסיון רק בגמרים.

 

אני לא בטוח לגבי מה שאתה כותב

לפי מה שאני זוכר להנדסאי יש צורך בשנתיים ניסיון בביצוע

פורסם (נערך)

צריך שנתיים ניסיון בביצוע שזה כולל את שלבי הבטונים והגמרים,  צריך להמציא לוועדה הוכחת וותק שנתיים בענף הבנייה (לא משנה רמת סיווג של הקבלן) הבוחנים רוצים לשמוע שבאמת אתה בא מהשטח ומבין את כל שלבי הבנייה כולל בטיחות. בדקתי את זה עם בחור שמגיש הנדסאים לקורס מנהלי עבודה.

דיברתי עם מכללת סמי שמעון רוצים סכום הזוי (ממש ממש הזוי) למכינה של שנה ואין ציון עובר -  רק המצטיינים מתקבלים עם ציון גבוהה. בשבילי בכלל לא כלכלי זה אומר שנה שלמה לימודים מהבוקר עד אחרי צהריים 5 ימים בשבוע , אין אפשרות לעבוד. עדיף להשקיע בקורסים פרטיים או ללמוד עצמאית ולגשת לבגרויות.

חשבתי על כל מה שנכתב כאן בשרשור, על הייטק ירדתי מזה ולגבי הנדסה אזרחית- אני עכשיו תכף בן 30 ולכל המאוחר אם אני יתחיל עכשיו ללמוד לתואר סיכוי גדול שלאחר כל ההשלמות וקורסים חוזרים בתואר אני יסיים בגיל 36, אני יפסיד 6 שנים בביצוע שזה המון ותוך כדי אני יוכל להוציא תעודת מנהל עבודה או לצאת לכל מיני קורסים לאחר וותק מסוים.

הבעיה שכבר תקופה מאוד ארוכה אני מחפש ואין כלום אפילו בשכר נמוך, כולם רוצים מישהו עם ניסיון של שנים בתחום.

עריכה אחרונה על ידי ANUTKK
פורסם

כולם מבקשים מישהו עם ניסיון כי זה המצב הרצוי.

ומאיפה הניסיון מגיע?...

אל תיתן לזה לעצור אותך. לך ללמוד.

כשיהיה לך משהו ביד, תוכל למצוא עבודה - גם כזו שמחפשים בה מישהו עם ניסיון. אני מבטיח לך שיזמנו אותך לפחות לראיון אחד אם תשלח מספיק קורות חיים לאורך תקופה.

נכון שיותר קשה למצוא משהו בלי ניסיון קונקרטי, אבל זה לא בלתי אפשרי.

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

@ANUTKK מ היה השכר שלך בזמן העבודה וכמה אתה מקבל דמי אבטלה ? 

כי אני לא מאמין שבן אדם ישב ללא עבודה זמן כה ארוך אם הפרש השכר היה משמעותי. 

ז"א שהאבטלה כרגע היא יתרון בשבילך ואתה יכול ללמוד כל מיני תעודות והסמכות. 

 

כפי שאמרתי לפני, תעשה רישיון מכונה ניידת (מניסיון, זה שטויות), תעשה הסמכה להפעלת מנוף (גם כן שטויות, מלמדים אותך את המגבלות של המנוף ואיך להפעיל, לא קשור לרישיון נהיגה, מותר לך רק להפעיל את המנוף). 

תעשה רישיון ל C1 וגם רישיון להפעלת מלגזה. 

 

התעודות שציינתי יעלו לך בסביבות ה-10,000 ש"ח, אבל יתנו לך הרבה יתרון בעתיד. 

והכי טוב שאתה יכול לסיים את כולן תוך פחות מחודש! 

 

×
×
  • תוכן חדש...