Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

אחרי הרבה זמן שאני קורא פוסטים, הגיע הזמן גם לכתוב :-)

 

תקציב שלי לרכישת קורולה הוא כ 65k.

 

מתלבט בין אפשרות לקנות קורולה משלמה סיקסט עם 113k קמ (עליה לכביש במאי) במחיר שמגיע לתקציב שלי, או לחילופין קורולה 2014/2015 מיד ראשונה / שניה עם בעלים פרטיים וקמ נמוך יותר.

 

מה לדעתכם כדאי לעשות?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא כתבת איזו שנה ההצעה מסיקסט.

 

עקרונית אם תמצא כזו מיד פרטית ראשונה או שניה ( כשגם הראשונה היתה פרטית), עם תיעוד טיפולים (בטח אם זו היד הראשונה - סביר להניח שהוא מטפל באותו מוסך שהתחיל וזה מורשה יבואן או שעבר אחד לאחר היציאה מאחריות.  משניהם ניתן לקבל את המידע), עם הסטוריה ביטוחית ללא בעיות, ובמצב טוב, ק'מ נמוך, והבדל של שנה שנתיים - ברור שפרטי.

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

ההצעה מסיקסט 2017

 

השאלה  היא האם כדאי להתקדם בשנים מצד אחד ומצד שני לקחת רכב מליסינג.

 

אני אמור ליסוע עם הרכב מקסימום 10 קמ בשנה, ככה שעוד שנתיים הקמ יתאזן

עריכה אחרונה על ידי matanyanay1
פורסם

אני גם הייתי מעדיף פרטית, אך קח בחשבון שהחל מ2016 נוספו לרכב מערכות בטיחות כמו בלימה אוטונומית בין היתר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 29 דקות, yulianx כתב:

אני גם הייתי מעדיף פרטית, אך קח בחשבון שהחל מ2016 נוספו לרכב מערכות בטיחות כמו בלימה אוטונומית בין היתר.

תודה,

אנסה לקרוא לעומק מההבדלים בין השנים

פורסם

אין ספק שיותר נחמד לדעת שהיד הראשונה הייתה פרטית, אבל במקרה הזה בגלל מערכות הבטיחות הייתי בוחר ברכב החדש יותר.

פורסם
לפני 4 שעות, Mike808 כתב:

אין ספק שיותר נחמד לדעת שהיד הראשונה הייתה פרטית, אבל במקרה הזה בגלל מערכות הבטיחות הייתי בוחר ברכב החדש יותר.

מצד אחד אני אומר שעוד 3-4 שנים לרכב מקסימום יהיה 150,000 קמ (יהיה בן 8 לערך)

וקורולה היא הרי רכב אמין.

מצד שני אם ארצה למכור עוד 4 שנים, אז גם גם הפחתה של ליסינג וגם קמ לא מועט..

פורסם

כדאי לבדוק גם איפה הרכב טופל,

תנסה לחפש רכבים מליסינג אפילו, אבל כאלו שטופלו במורשה של היבואן ולא ב"סתם" מוסך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תקציב? דרישות? נסועה? תוואי נסיעה?

או שההתלבטות היא אך ורק בין שני הדגמים הספציפים הללו?

 

היתרונות/חסרונות ברורים:

הראשון מליסינג (חסרון) אך עם מערכת בטיחות חשובה מאד (לדעתי)

 

השני פרטי (יתרון) אך ללא המערכת הנ"ל.

האם עשית נסיעת מבחן על אחד מהדגמים/שניהם? כמובן שבדיקה מטעמך היא בגדר "חובה" לדעתי. כן הייתי שוקל בחיוב את האופציה הראשונה.

 

תתחדש.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
לפני 42 דקות, Kooper כתב:

תקציב? דרישות? נסועה? תוואי נסיעה?

או שההתלבטות היא אך ורק בין שני הדגמים הספציפים הללו?

 

היתרונות/חסרונות ברורים:

הראשון מליסינג (חסרון) אך עם מערכת בטיחות חשובה מאד (לדעתי)

 

השני פרטי (יתרון) אך ללא המערכת הנ"ל.

האם עשית נסיעת מבחן על אחד מהדגמים/שניהם? כמובן שבדיקה מטעמך היא בגדר "חובה" לדעתי. כן הייתי שוקל בחיוב את האופציה הראשונה.

 

תתחדש.

תקציב של כ 60-65k,

אני בחור גבוה שצריך רכב משפחתי (גם אם הוא רכב משני יותר בבית),

חשבתי על יונדאי i35 אך קיבלתי הרבה המלצות שליליות לגביה.

אני גר בפתח תקווה ועובד בתל אביב,  אלה רוב הנסיעות שלי (מקסימום תתווסף קפיצה לסופר או משהו לא מתוכנן אחר)

בממוצע אני נוסע כ 10-12 (יותר לכיוון ה 10) בשנה.

 

שלמה סיקט הדפיסו לי את ההיסטוריית הטיפולים, ואכן ראיתי טיפולים תקופתיים כל 15k קמ.

אם הם טיפלו במוסך שלהם (כנראה שכן) או במוסך טויוטה אני לא יודע.

 

מבדיקה נוספת ביד 2, אני רואה שבתקציב הזה גם 2014 יד שניה ככל הנראה אוכל לקנות, אבל גם עם ק״מ בסביבות ה 100k (שזה יותר מסביר לרכב בן 7)

פורסם

לגבי מכירה, כשתמכור תצטרך להוריד עקב ליסינג, מצד שני, גם עכשיו אתה מקבל הנחה עבור זה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בדקת אוריס הייבריד?

פחות מבוקשת מהקורולה ולכן גם זולה יותר, המרווח הפנימי דומה אבל תא המטען קטן יותר במרכב האצ׳בק. בתוואי שלך היא תהיה חסכונית יותר באופן דיי משמעותי ביחס לקורולה.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 3 שעות, Mike808 כתב:

בדקת אוריס הייבריד?

פחות מבוקשת מהקורולה ולכן גם זולה יותר, המרווח הפנימי דומה אבל תא המטען קטן יותר במרכב האצ׳בק. בתוואי שלך היא תהיה חסכונית יותר באופן דיי משמעותי ביחס לקורולה.

אהלן,

מעדיף כרבע בנזין על היברידית (לא נוסע הרבה כדי שזה ישתלם).

תודה !

פורסם

אם העלות זהה אז זה משתלם יותר מהרגע הראשון. אין פה הוצאה עודפת שאתה צריך "להחזיר" באמצעות חיסכון בדלק.

פורסם
לפני 11 שעות, Mike808 כתב:

אם העלות זהה אז זה משתלם יותר מהרגע הראשון. אין פה הוצאה עודפת שאתה צריך "להחזיר" באמצעות חיסכון בדלק.

עלות הסוללה לא?

 

אם אקנה רכב עם כ 90,000 קמ או בן 4 שנים לערך, אצטרך להחליף סוללה בקרוב (כ 10,000 שח לפי מה שבדקתי)

×
×
  • תוכן חדש...