Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

נכשלנו בטסט על עוצמת אור נמוכה ועל פיזור אור 

ביצענו ליטוש פנסים ,האם החלפת נורה ללד עוצמתי או להלוגן עם 5000K יכול לעזור ?

במוסך הציעו להחליף את הפנסים ב13 אלף ש"ח כמובן שסירבתי 

האוטו בן 4 יונדאי קרוס

תודה למשיבים 

גיא

פורסם

אם אני לא טועה ליונדאי ולקיה היה ריקול שקט על פנסים לא תקניים כדאי לך לבדוק את זה.

 

אם זה לא המקרה וטעיתי אחרי הליטוש נסה לקנות את הxtreme 130 של פיליפס שאמורים להאיר קצת יותר טוב וביחד עם הליטוש מאמין שיעבור טסט.

לד בכלל לא יעבור והלוגן 5000k לא יעזור לעוצמת האור אם כבר ההפך רוב ההלוגנים בגוון הזה חלשים יותר כמו הדיאמונד של פיליפס.

פורסם
17 hours ago, Shab00 said:

אם אני לא טועה ליונדאי ולקיה היה ריקול שקט על פנסים לא תקניים כדאי לך לבדוק את זה.

 

אם זה לא המקרה וטעיתי אחרי הליטוש נסה לקנות את הxtreme 130 של פיליפס שאמורים להאיר קצת יותר טוב וביחד עם הליטוש מאמין שיעבור טסט.

לד בכלל לא יעבור והלוגן 5000k לא יעזור לעוצמת האור אם כבר ההפך רוב ההלוגנים בגוון הזה חלשים יותר כמו הדיאמונד של פיליפס.

תודה רבה אבדוק ואנסה 

×
×
  • תוכן חדש...