Jump to content

guy123

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של guy123

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. תודה רבה אבדוק ואנסה
  2. הי נכשלנו בטסט על עוצמת אור נמוכה ועל פיזור אור ביצענו ליטוש פנסים ,האם החלפת נורה ללד עוצמתי או להלוגן עם 5000K יכול לעזור ? במוסך הציעו להחליף את הפנסים ב13 אלף ש"ח כמובן שסירבתי האוטו בן 4 יונדאי קרוס תודה למשיבים גיא
×
×
  • תוכן חדש...