Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בימים האחרונים אנחנו רואים רכבים רבים ניזוקים מתאונות, הצתות, טילים וכו'.

להערכתי מדובר כרגע בעשרות או מאות בודדות של רכבים.

התפתח דיון בין חברים על ההשפעה של הנושא על שוק הרכב.

צד אחד טוען כי מאות רכבים הם בסה"כ אחוז בודד מסך המודעות של רכבים משומשים שיש כרגע בלוח, וההשפעה זניחה.

הצד השני טוען כי מאות רכבים זו כמות מספיקה כדי לחולל איזושהי השפעה על שוק הרכב ולחמם אותו.

מה דעתכם?

פורסם

כלי הרכב שנפגעו הם כמות זניחה ושולית, ואין לה כל השפעה על שוק הרכב המשומש.  

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הדבר היחיד שמשפיע על שוק הרכב או לפחות אמור להתחיל להשפיע הוא מחסור קשה בשבבים. 

 

בארה"ב כבר יש זינוק משמעותי במחיר של רכבים משומשים. 

פורסם

על כל רכב שנפגע יש עשרות, אם לא מאות, שמעלים אבק במגרשי ליסינג.

 

לא הייתי דואג.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 39 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

הדבר היחיד שמשפיע על שוק הרכב או לפחות אמור להתחיל להשפיע הוא מחסור קשה בשבבים. 

 

בארה"ב כבר יש זינוק משמעותי במחיר של רכבים משומשים. 

 

אני לא יודע אם הזינוק במחיר הרכבים המשומשים הוא בגלל זה, כי גם שם לא חסרים רכבים חדשים למכירה במלאי מיידי.

פורסם (נערך)
לפני 59 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

אני גם לא יודע מה הסיבה או הסיבות לזינוק במחיר המשומשות בארה"ב

 

לאמריקאים אין כסף למכוניות חדשות, כי המחירים שלהן עלו, אבל הכנסה ממוצעת למשק בית - לא.

אז עלה הביקוש למכוניות משומשות.

 

זה עוד לפני הקורונה. בקורונה זה רק החמיר.

 

 

https://www.npr.org/2020/10/28/927971920/a-pandemic-sticker-shock-used-car-prices-are-through-the-roof

 

יש גם את זה:

 

 

וגם את תוכנית הגריטה שלהם, שבדיוק כמו בארץ, חיסלה את המכוניות המשומשות הזולות.

 

 

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, vadim6385 כתב:

לאמריקאים אין כסף למכוניות חדשות, כי המחירים שלהן עלו, אבל הכנסה ממוצעת למשק בית - לא.

אז עלה הביקוש למכוניות משומשות.

 

זה עוד לפני הקורונה. בקורונה זה רק החמיר.

 

 

לאמריקאים אף פעם לא היה כסף למכוניות חדשות גם הרבה לפני הקורונה. אמריקאי ממוצע שילם 500-600 דולר בחודש car payment בפריסה ל-84 חודשים בריבית קרוב ל-5%. 

 

אולי בגלל הקורונה המצב הכלכלי של אמריקאי ממוצע החמיר עד כדי כך שהם אפילו לא מסוגלים לקחת הלוואת רכב. או שאנשים קיבלו שכל והבינו שלא שווה למכור את החיים בשביל מכונית חדשה. 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, discoTD5 כתב:

כלי הרכב שנפגעו הם כמות זניחה ושולית, ואין לה כל השפעה על שוק הרכב המשומש.  

מאות רכבים נשרפים כל שבוע. המספר יכול להגיע לעשרות אלפים בשנה, כלומר כמו לשרוף אספקה חודשית של רכבים חדשים לארץ.

 

אין צפי לסיום הפוגרומים, שכנראה יימשכו גם לאחר סיום המבצע הצבאי (שיסתיים בטח בגלל לחץ בינלאומי).

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
פורסם

וזה עוד כלום לעומת המחסור הצפוי בבנזין

  • אהבתי 1

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, YNV כתב:

וזה עוד כלום לעומת המחסור הצפוי בבנזין

אם אין לאמריקאים בנזין וכסף למכונית, אז שינפיקו רב קו במקום להרוס את עתידם ולהשתעבד לחובות.

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
פורסם

כמה משאלות לב מפוקפקות שמבוססות על כלום ושום דבר בשרשור אחד

 

"לאמריקאים אין כסף למכוניות משומשות"... נו באמת

 

 

ולגופה של שאלה

בשלב זה אני אישית לא שמתי לב לשום השפעה על מחירי המכוניות, וגם המספרים "עושים שכל". ביחס למיליוני המכוניות על הכבישים, כמה מאות זה זניח.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...