Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים,

אני כנראה הרכוש רכב 0 קמ במקום ישירות מהחברה

בעיקר מתלבט בין CX 3 ו CX 30, נהג יחיד כך שמקום האחסון מהאחורה פחות חשוב לי כרגע

חשוב לי סביבת נהג נוחה

אתמול ישבתי ב CX 3 שנחשבת קטנה ובפיגו 2008 [ ה CX 3 היה נוח , ב 2008 הראש שלי כמעט נגע בגג , אני גובה 1.93  ]

בעיקר חושש מצריכת הדלק של המאזדות שהבנתי שהם שותות הרבה ...

לא מתוכנן לנסוע מלא , בסביבות 20-25K קמ בשנה

מה דעתכם? או שיש עוד רכבים בקטגוריה שאתם ממליצים יותר? פחות אהבתי את קיה נירו וכו' בעיקר בגלל העיצוב החיצוני

 

עריכה אחרונה על ידי ilan1234
פורסם

cx3 תגיע בקרוב עם מנוע 1500 ובמחירים נמוכים. אולי שווה להמתין ולרכוש כזו ישירות מהחברה ולא מליסינג. 

נראה שדווקא טויוטה chr יכול להתאים לך מאוד או אולי יונדאי קונה היברידית. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לפני 6 דקות, markb205 כתב:

cx3 תגיע בקרוב עם מנוע 1500 ובמחירים נמוכים. אולי שווה להמתין ולרכוש כזו ישירות מהחברה ולא מליסינג. 

נראה שדווקא טויוטה chr יכול להתאים לך מאוד או אולי יונדאי קונה היברידית. 

כן אני ביום ראשון אלך לשבת ב CHR , רק חושש קצת מכח המנוע הבנתי שהרכב נחשב לאחד החלשים בקטגוריה מבחינת כח מנוע וצפיפות בתא הנהג

פורסם

דווקא המרווח לנהג די טוב, הבעיה היא במושב האחורי שלא מעניין אותך. 

יחידת ההנעה ההיברידית מוכרת לי מהקורולה. היא ממש לא חלשה. 

בצע נסיעת מבחן. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לפני 24 דקות, markb205 כתב:

דווקא המרווח לנהג די טוב, הבעיה היא במושב האחורי שלא מעניין אותך. 

יחידת ההנעה ההיברידית מוכרת לי מהקורולה. היא ממש לא חלשה. 

בצע נסיעת מבחן. 

תודה אני התאם נסיעת מבחן על ה CHR ועל קונה היברידי

פורסם

מרווח פנימי טוב ואיכות פנים דיי טובה בדגמים המאובזרים (הפשוטים מרגישים דיי קודרים). 

מבחינת יחידת הינע, ה-1.3 שפותח בשתפ עם מרצדס מראה אמינות טובה, נמכר כאן כבר 3 שנים אאלט. 

הגיר הוא רובוטי כפול מצמדים רטוב, בנתיים גם נראה עדיף על קודמו מבחינת אמינות. 

 

פורסם
עכשיו גם ראיתי את הרנו קפטצור החדש ואללה נראה ממש טוב, יש למישהו דעה לגביו?

מכונית מצויינת. שילוב מנוע גיר מוצלח מאוד, תא נוסעים נעים ואיכותי, מרווחת, ומאובזרת.
אבל הישיבה שם גבוהה יחסית ואם מצאת את ה-2008 לא נוחה מבחינה זו, אני לא בטוח שהקפצ׳ור תתאים לך.
מציע לך לבדוק באולם התצוגה.
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 22 שעות, robertf כתב:


מכונית מצויינת. שילוב מנוע גיר מוצלח מאוד, תא נוסעים נעים ואיכותי, מרווחת, ומאובזרת.
אבל הישיבה שם גבוהה יחסית ואם מצאת את ה-2008 לא נוחה מבחינה זו, אני לא בטוח שהקפצ׳ור תתאים לך.
מציע לך לבדוק באולם התצוגה.

הייתי היום וגם נסעתי עליה כמעט שעה נסיעת מבחן,

מכל הבחינות הרגישה מאוד סבבה

אבל כן הרגיש לי דומה ל 2008 , יש מרחב בגובה לראש אבל לא יותר מידי ^^ [ והכסא הכי למטה ]

ישבתי ביונדאי קונה ושם דווקא הרגיש לי הרבה יותר מרחב פנימי אבל  העיצוב פנים ירוד ביחס לרנו

עריכה אחרונה על ידי ilan1234
×
×
  • תוכן חדש...