Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פוסט על נורווגיה בלי נופים? רכב בנורווגיה בלי תאור של הנהיגה במדינה הזו? כן, אני יודע שהתרכזת ברכב, אבל איך אתה מעז להפריד אותו מהסביבה 😉?

 

האמת - אחרי ביקורים במדינות נורדיות אחרות וצפיה באין סוף תמונות נורווגיה נמצאת במקום גבוה ב-wish list שלי, אחרי שנשתחרר מאזיקי הקורונה.

 

ושאלה קטנה - ציינת שיטה של רכישת רכב בגרמניה - האם אין בעת רישום הרכב בנורווגיה מיסוי שמקזז את הכדאיות?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

פוסט על נורווגיה בלי נופים? רכב בנורווגיה בלי תאור של הנהיגה במדינה הזו? כן, אני יודע שהתרכזת ברכב, אבל איך אתה מעז להפריד אותו מהסביבה 😉?

 

האמת - אחרי ביקורים במדינות נורדיות אחרות וצפיה באין סוף תמונות נורווגיה נמצאת במקום גבוה ב-wish list שלי, אחרי שנשתחרר מאזיקי הקורונה.

 

ושאלה קטנה - ציינת שיטה של רכישת רכב בגרמניה - האם אין בעת רישום הרכב בנורווגיה מיסוי שמקזז את הכדאיות?

כן,  אני ממש לא בסדר😅

בגדול זה לחיות בתוך סיפור פנטזיה לא אמיתי, טבע פראי, הכול פורח וירוק, והחורף לבן לבן... באמת מדינה שכדאי לבקר בה, אחרי הקורונה, כרגע הם עדיין לא מכניסים אנשים מבחוץ, התו הירוק לא תופס שם חחח.

לנהוג שם זו חוויה, גם חוויה מפחידה, לנהוג בתקופת החורף שם שנמשך כ 5 חודשיים של שלג וקרח, חושך, זה לא משהוא טריוויאלי. כדאי בכלל לנהוג שם חייבים לעבור קורס נהיגת ושליטה במרכז ממשלתי, מדובר על 6 שעות של הסברים והמון התנסות בנהיגה במסלולים מבוקרים, עם עקומות, מסלולי החלקה, ובובות רדיו נשלטות שמפתיעות אותך במסלול!.

עם מדריכים צמודים, שמלמדים את ההבדל בין נהיגה על רכב עם הנעה לכל הגלגלים, קידמית או אחורית, וסוגי הצמיגים השונים.

הנהיגה עצמה בנורווגיה, ובוא נתרכז רק בקיץ, לא ממליץ לאף אחד לנהוג שם בחורף בלי המון ניסיון וידע.

הנהיגה עצמה ממש קלה יחסית, האנשים מאוד רגועים לא מצפצפים, נותנים להשתלב, באופן כללי מאוד רגועים. משום מה גם הם לא משתמשים הרבה באיתות, אבל השמירת מרחק שם מאוד נוכחות, אז זה מפצה. נורווגיה היא 76 אחוז דרך הררית, לכן יש המון דרכים מפותלות, שינויי גובה ברמות פסיכיות. הדרכים הראשיות מתוחזקות להפליא, שילוט ברור, ברמה הכי גבוה. בצפון הרחוק ובאזורים כפריים, יש הרבה דרכים צרות ומשובשות.

אין מה לעבור על המהירות , זה פשוט לא שווה! הקנסות הם אלפי אלפי שקלים. אין נוכחות משטרה מורגשת בכבישים, יש מצלמות בהרבה מקומות, שמודדות טווח ממוצע, תמיד יש שלט אזהרה שיש מצלמה לפניך

אורות 24 שעות כל השנה, גם בקיץ שהשמש,לא שוקעת.

כניסה לערים הגדולות יש תשלום גודש, כי התחבורה ציבורית פועלת 7 ימים בשבוע כמעט כל היום והלילה.

יש מגוון רכבים מדהים, המון ספורט מוטורי על כל צורותיו.

הרכב נרכש על ידי הסוכנות מגרמניה, כנראה זה משתלם להם, רכב משומש. זה כמו סוג של ליסינג פרטי ל3 שנים.

זה די נפוץ, כנראה משתלם

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

אחד הדורות המוצלחים של הטרנספורטר, ועוד עם 22 ס"מ מרווח גחון... חלום!

תודה על השיתוף.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 3 שעות, לירון .ה. כתב:

T5

זה לא T5. בוודאות.

אגב, יש תמונות פנים של הרכב?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 22 דקות, dorsht כתב:

זה לא T5. בוודאות.

אגב, יש תמונות פנים של הרכב?

T4 היה עד 2003

T5 מ 2003 עד 2015

תמונות פנים, צריך לחפש..

בוא נגיד קל לזהות שזה VW 😊

מוט ההילוכים יצא מהריצפה, זה עוד לפני שהוא עבר לקונסולה.

היה בתצורה של 2 מושבים קדמיים, 2 בשניה, ו 3 באחרונה.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

תסתכל על תמונות בגוגל, הרכב שהיה לך הוא T4.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 9 דקות, dorsht כתב:

תסתכל על תמונות בגוגל, הרכב שהיה לך הוא T4.

יש תתי דגמים, היה לנו גם טרנספורטר שנת 98, עבר 600000 קמ, מנוע דיזל.

זה מבלבל לפעמים

 

Screenshot_20210417-180510_Chrome.jpg

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, לירון .ה. כתב:

רמת המוסכים בנורווגיה ובכלל כל העניין והספורט המוטורי ברמה אחרת מישראל, קשה להשוות.

 רק אלו ברמה אחרת 😂.

 

סחטיין על הפוסט ועל הרכב. הוצאת לי את העיניים, לטובה!

טרנספורטר סיינכרו, רכב אגדה.

 

רק שאלה, אחרי כל הטוב הזה מה אתה עושה פה?

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני שעה, farkash7 כתב:

 רק אלו ברמה אחרת 😂.

 

סחטיין על הפוסט ועל הרכב. הוצאת לי את העיניים, לטובה!

טרנספורטר סיינכרו, רכב אגדה.

 

רק שאלה, אחרי כל הטוב הזה מה אתה עושה פה?

 

התשובה הקצרה נגמרה לי הויזה...

הארוכה יותר מורכבת

בגדול התנדבתי שם 5 שנים בארגון שנקרא camphill.

אבל כן רכב אגדה, בכלל זכיתי לנהוג שם על מגוון מעניין, לא כולל הטרקטורים😂

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

ספר לנו על הרכבים הנפוצים שם, על הרכבים המעניינים, בכמה רכבים ידניים נתקלת, ספר על דברים מעניינים ועסיסיים לחולי הגה, נו אתה תדע לגעת בנקודות הנכונות ;)


×
×
  • תוכן חדש...