Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי טוסון - הדגם החדש: החל מ-159900 ש"ח


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1087 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דגמי הטוסון החדש כבר כאן תקופה, וכבר היה מי שצילם כמויות מהם עומדים בבונדד. השמועות מספרות שבמסגרת פרי-סייל שהיה בזמן מבצע "חבר" כלמוביל מכרו מראש כ-2000 יחידות.

 

בשלב ראשון הטוסון יגיע לכאן עם שני מנועי בנזין וארבע רמות גימור:

 

בסיסית: רמת גימור Premium מנוע 2 ליטר אטמוספרי 156 כ"ס - מערכות בטיחות מלאות למעט בקרת שיוט אדפטיבית. מחיר 159900 ש"ח - בטח יככב ב-0 ק"מ בהנחה משמעותית.

               רמת גימור Prestige מנוע 1.6 טורבו 180 כ"ס - מערכות בטיחות מלאות למעט בקרת שיוט אדפטיבית מחיר 169900 ש"ח

               רמת גימור Luxury מנוע 1.6 טורבו 180 כ"ס מערכות בטיחות מלאות + גג פנורמי 181900 ש"ח

               רמת גימור Elite מנוע 1.6 טורבו 180 כ"ס מערכות בטיחות מלאות + גג פנורמי 191900 ש"ח

 

הדגמים הללו יגיעו עם הנעה קדמית בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הולך להיות להיט של השנה,ישברו שיאים של כמויות של מסירות,מה שיכול להפריע,זה רק הצרות בשרשרת האספקה למפעלים,כמו משבר צ'יפים !!!

כרגיל דילגו על גרסה 1.6 T-GDI היברידית ו-PHEV,בחו"ל זה להיט !
TU.thumb.png.2a3213cb1a82684a1efb787026c7f62f.png

ממותג תחת N-LINE
https://www.hyundai.com/eu/models/tucson/n-line.html
באירופה גם נותנים 5 שנים אחריות ללא הגבלת ק"מ ללקוח פרטי  !!! (למעט מוניות,השכרה,מורי נהיגה שזה 3 שנים או 100K,הקודם)

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע של דגם הבסיס לא ראוי להמכר בקרוסאובר מודרני כזה, לא יאמן שגם בדגם החדש הם ממשיכים עם מנוע אטמוספרי... חזרה אחורה בזמן.

 

המחירים עם מנוע ה-1.6 טורבו המודרני ברמות הגימור Luxury ו- Elite תחרותיים לגזרה של ה-c5/3008 וזה מה שכדאי ללקוח הפרטי לבדוק לרכישה, אם רק יצליח להתגבר על העיצוב החיצוני הוולגרי ובמיוחד החלק האחורי עם יחידות תאורה מכוערות.

 

 

 

 

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Liran xsi כתב:

המנוע של דגם הבסיס לא ראוי להמכר בקרוסאובר מודרני כזה, לא יאמן שגם בדגם החדש הם ממשיכים עם מנוע אטמוספרי... חזרה אחורה בזמן.

 

קציני הרכב של ציי הרכב ישמחו מאד לג'יפון עם מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי "טיפש" לא אתפלא אם מדובר בדגם שנתפר לדרישות השוק הישראלי - כי הוא לא מופיע בשום מפרט של הדגם שפורסם בעולם.

 

זה דגם ציים קלאסי.

  • אהבתי 4

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, zvit כתב:

זה דגם ציים קלאסי.

אי אפשר היה לתאר את זה יותר מדוייק !
גם מבחינה שיווקית,נתנו כלי ל-UP-SALE לאנשי מכירות באולמי מכירות,כדי לשדרג לפחות לרמת גימור הבאה
" Prestige מנוע 1.6 טורבו 180 כ"ס - מערכות בטיחות מלאות למעט בקרת שיוט אדפטיבית מחיר 169900 ש"ח"
קצת הסבר על צריכת דלק,טורבו,כ"ס....כל איש מכירות סוג %$& אמור לדעת.

לפני 37 דקות, zvit כתב:

 

 כי הוא לא מופיע בשום מפרט של הדגם שפורסם בעולם.

קצת חיפוש ונמצא כנראה תשובה.
משוק של העולם השלישי הודו,ועוד קצת "סירוס" של ביצועים בתוכנה של ECU,יאללה להיט לצי רכב,ובכלל כל זה לא יעצור התנפלות,כי לפחות ה"עמך" זוכר שגרסה 1.6 אטמוספרי היה חלש :D
TU_1.thumb.png.12a58e6d141f8acd6b53a54ad07d0238.pngTU_2.thumb.png.bc90a2ee4e8ffd742e5391b7087247d1.png

 

מקור:
https://www.hyundai.com/in/en/hyundai-story/engine-and-performance

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעות שלי,זה מנוע דיזל חחח

שעה מאוחרת,נא למחוק את דגם מנוע !

זה מנוע GDI רגיל עם 6 הילוכים 2WD,בשוק הקנדי והאוסטרלי קיימים. 

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה רע ב2 ליטר אטמוספרי?

אם כל מה שאנשים מחפשים זה ג׳יפון חדש ולא אכפת להם יותר מידי מכוח.

 

אם הייתי קונה רכב למעבר ל3 שנות אחריות זה הדגם שהייתי לוקח.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלקוח הישראלי קונה הכל במחיר הנכון, ולא לשכוח שהקומבו-מודרני-קוריאני לא הפגין אמינות מי-יודע-מה.

יש לי הרגשה שכל מוביל עוד ישכללו ויאבזרו את גרסת הציים של הטוסון..

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לי זה נשמע יקר? 

180k לדגם שאמור להוביל את מכירות הטוסון? 

יונדאי זה לא שם נרדף לתמורה טובה למחיר? 

כלקוח פוטנציאלי, יש לי רתיעה מהמנוע /גיר הללו. והמחיר לא משפר את התחושה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, markb205 כתב:

רק לי זה נשמע יקר? 

180k לדגם שאמור להוביל את מכירות הטוסון? 

יונדאי זה לא שם נרדף לתמורה טובה למחיר? 

כלקוח פוטנציאלי, יש לי רתיעה מהמנוע /גיר הללו. והמחיר לא משפר את התחושה. 

הכל מתיישר.

לפני עשור קורולה עלתה 120 וטוסון 150.

היום על קורולה תשלם באיזור ה140 וטוסון יעלה 170.

הפער של כמה עשרות אלפים נשמר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, MikMan כתב:

מה הסיפור "ללא בקרת שיוט" באמת אין בדגמים הבסיסים (עדין 160 אלף)? או שיד בקרה בסיסית ולא אדפטיבית?

יש בקרה רגילה ולא אדפטיבית. משהו שקורה הרבה לאחרונה בקיה יונדאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Potato כתב:

מה רע ב2 ליטר אטמוספרי?

אם כל מה שאנשים מחפשים זה ג׳יפון חדש ולא אכפת להם יותר מידי מכוח.

 

אם הייתי קונה רכב למעבר ל3 שנות אחריות זה הדגם שהייתי לוקח.

 

 

המנוע האטמוספרי רועש משמעותית בשימוש סביר, תאיץ קצת מעבר לנסיעה רגילה, צא לעקיפה קטנה והופ, הוא צריך טורים גבוהים מאוד לעומת מנוע הטורבו בכדי להתקדם.

השיטה הזאת מיושנת ואין לה מקום בקרוסאובר שמתיימר להיות אחד מהטובים בקטגוריה.

היום אנשים קצת יותר מבינים ומחפשים עידון ושקט.

מה שלא תקבל עם המנוע האטמוספרי.

 

 

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב ויפה על הנייר. אבל מה עם האמינות? 

טורבו וגיר רובוטי לא ממש יפגינו אמינות מופתית כמו ה-2 ליטר המיושן בשימוש ישראלי ממוצע (פקקים, פקקים ועוד פעם פקקים. ופעם בשבועיים נסיעה ארוכה). 

לא הצלחתי להבין האם הטורבו הוא שדרוג קל של ה 177 כ"ס המוכר ועם אותו דו מצמדי בעייתי של הספורטאז'? 

מאמין שהיחידה ההיברידית שלא תגיע לכאן בנתיים, היא הגירסה הטובה ביותר. 

אבל אם זה התמחור, בטח היא תעבור את רף ה-200k אם תגיע. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1087 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...