Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשנו ברנו מגאן דיזל 2014 - עצות?


Segway7
שימו לב! השרשור הזה בן 1123 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשעה טובה התחדשנו ברכב ראשון. 

רנו מגאן סטיישן דיזל 2014. 

אנחנו יד שלישית, 116 אלף ק"מ. 

 

למי שהיה פה את הרכב או שמכיר מקרוב - אשמח לטיפים עצות ועוד :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטפל לפי הספר ולהנות. אין משהו מיוחד שצריך לדעת או לעשות עם הרכב הנ''ל. יש לו אחלה מנוע ואחלה מומנט וצריכת הדלק מפתיעה לטובה. האם הרכב שלך מבעלות מקורית פרטית? אם לא, ממליץ לך לבצע יישור קו כדי לוודא שהכל תקין ועובד קשורה. זה רכב שאם יטופל כהלכה, יעניק לך אמינות מופתית לזמן רב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר רובוטי על כל המשתמע מכך לגבי איך לשמור עליו ולא לגמור את המצמדים. החלפת שמן מנוע כל 15K לכל היותר. שמנים ונוזלים בתקן יצרן בלבד, חלפים מקוריים או מהליגה הראשונה בלבד. להפקיד את האוטו בידי בעלי מקצוע טובים בלבד, זה לא רכב לסנדלרים.

 

 

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, Taipan כתב:

לטפל לפי הספר ולהנות. אין משהו מיוחד שצריך לדעת או לעשות עם הרכב הנ''ל. יש לו אחלה מנוע ואחלה מומנט וצריכת הדלק מפתיעה לטובה. האם הרכב שלך מבעלות מקורית פרטית? אם לא, ממליץ לך לבצע יישור קו כדי לוודא שהכל תקין ועובד קשורה. זה רכב שאם יטופל כהלכה, יעניק לך אמינות מופתית לזמן רב.

המקורית הייתה ליסינג האמת.
אני באמת מנסה לבחון כל עניין כדי לייצור יישור קו מקסימלי.

יש המלצות ספציפיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שהרכב מצוייד בDPF, אז כמו בכל רכב עם מנוע דיזל אם רוב הנסיעות הן קצרות ממליץ לפחות פעם בשבוע לצאת לנסיעה בכביש מהיר במהירות גבוה (מותרת) לפחות ל20-30 דקות, או אם לאט אז הילוך נמוך במעט ממה שצריך כדי לקבל סל"ד במעט גבוה.

כדי "לנקות" את הDPF.

 

אחרת הDPF נסתם, אם אתה לרוב עושה נסיעות ארוכות אז הכל בסדר.

 

אחרי נסיעה מאומצת בשביל לשמור על הטורבו ממולץ בכמה דקות האחרונות של הנסיעה לנסוע מאוד רגוע, כדי שהטורבו יתקרר ואולי לתת למנוע לעבוד קצת אחרי העצירה.

 

גם לא לכבות את המנוע ישר אחרי נסיעה מהירה, כי הטורבו חם.

 

אם מעניין בדיוק מה קורה, אסביר.

או חיפוש זריז בפורום, מאמין שכבר נידון בעבר.

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי שנת 2013, רכב חביב, זה לפעמים הק''מ שהגיר מתחיל להתפגר, גם המחשב גיר נוטה להתפגר.

תוציא היסטוריית טיפולים תראה אם אחד מאלו או שניהם בוצעו.

Sent from my M2007J3SG using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה כזו להורים שלי מ-2013 עד 2017, מעבר לטיפולים שוטפים ובלאי (מצבר וצמיגים) לא היה שום דבר.

מצטרף להמלצות כאן לטפל במורשה יבואן או במוסך שמתמחה בצרפתיות.

 

המנוע שיש לך (K9K) נחשב אמין מאוד וחסכוני מאוד. הייתי מקבל 1:20-1:22 מחוץ לעיר, 1:15-1:16 בעיר.

תוודא שבוצע טיימינג בזמן ואם לא - לא לחכות! 

חבר שעובד עם אבא שלי לא טיפל בטיימינג בזמן ברכב אחר של רנו עם אותו מנוע (בגלל שמוסך הטעה אותו), הרצועה נקרעה והמנוע נפגע.

 

לגביי הגיר - כתבו לך כאן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה כזו להורים שלי מ-2013 עד 2017, מעבר לטיפולים שוטפים ובלאי (מצבר וצמיגים) לא היה שום דבר.
מצטרף להמלצות כאן לטפל במורשה יבואן או במוסך שמתמחה בצרפתיות.
 
המנוע שיש לך (K9K) נחשב אמין מאוד וחסכוני מאוד. הייתי מקבל 1:20-1:22 מחוץ לעיר, 1:15-1:16 בעיר.
תוודא שבוצע טיימינג בזמן ואם לא - לא לחכות! 
חבר שעובד עם אבא שלי לא טיפל בטיימינג בזמן ברכב אחר של רנו עם אותו מנוע (בגלל שמוסך הטעה אותו), הרצועה נקרעה והמנוע נפגע.
 
לגביי הגיר - כתבו לך כאן.
מאיזה שהה במנועי ה-dci אין יותר רצועת טיימינג?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@ron_man הייתה לו אחת אולי יש לו צה להגיד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה dci בנפח 1500 סמ"ק, אז כן, רק רצועה.

אם זה dci 1.6 או 1.75, זו שרשרת (ה-1.6 קיים בארץ בניסאן קשקאי משנים מסויימות וה-1.75 קיים רק ברנו קולאוס החדשה יחסית, אבל לא באף דגם אחר של רנו שנמכר בארץ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1123 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...