Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

נשים בצד את הבחירה ברכב ובדגם הנ"ל שאני מניח שלחלק יהיו השגות לגביה.

הרכב יד 1, פרטית, היסטוריית טיפולים במוסך רנו, מעט חבוט (שריטות, שפשופים) ואחרי החלפת כנף בגלל פגיעה בחניה כשכל התיקון בוצע במוסך רנו במסגרת הביטוח.

עם הקוסמטיקה אין לי בעיה מיוחדת כי סיכמנו על הפחתה במחיר למטרות "פחחות", כנ"ל לגבי הצמיגים וכיוון פרונט.

המנוע לעומת זאת - לדבר הבוחן "עובד קשה", תקין אבל רועש. "יכול להיות שצריך טיימינג, אולי בגלל פילטרים/שמנים או טיפולים לקויים". ומוסיף בחצי קריצה לבדוק טוב טוב למה החליפו אגן שמן.

המוכר, לעניות דעתי, לא מבין חצי דבר, הולך למוסך משלם כסף טוב (ראיתי פירוט) ואין פה שום כוונה להסתיר משהו.

חשוב לציין שסיכמנו על מחיר נמוך ב-25% מהמחירון עוד לפני הבדיקה והמוכר מצידו הסכים עקרונית לבצע את התיקונים.


דעתכם על הבדיקה? 

 

image.thumb.png.70066321fcc49816ba4825d10a2ccf62.png

 

 

פורסם

המחיר נמוך והתמורה בהתאם. 

מנוע בעייתי שהקונצרן הפסיק להשתמש בו בשל כשל שגרר החלפות מנועים רבות. 

יש כאן סיכון לא קטן ויש לדעת אם היבואן יקח אחריות במקרה של כשל ברכב הספציפי. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...