Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף סוף מגיעה - פרטים ראשונים על דגמי דור 8 של הגולף שיגיעו בקרוב


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 951 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 4 דקות, Octavia-TSI11 כתב:

הגולף הוא מותג שצבר לו לקוחות נאמנים עם השנים .
לראיה - בביקור שלי היום ראיתי כ10 לקוחות בגילאים שונים , אם לשפוט על פי השאלות שלהם -7 מהם הם לקוחות חוזרים. הם קרוב לוודאי  התרגלו לשלם מעל המקובל ובתמורה לקבל חבילה שהיא מעל המקובל .

נראה לי שהדור הנוכחי ברמת האיבזור הנוכחית תקטין את בסיס הלקוחות החוזרים .

המחיר נותר גבוה אך החבילה איבדה מן הייחוד והאיכות שלה .

 

מסכים איתך לגמרי . מסקנה מאוד נכונה . חבל שצ'מפיון הפשיטו את הרכב לרמה כזאת מביכה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, Octavia-TSI11 כתב:

אבדוק גם עם היבואן המקביל , אולי הגולף אצלו שונה במשהו מהיבואן הרשמי.

באתי עם המון ציפיות להתרשם מהרכב ודי התאכזבתי .

אשמח אם תוכל לעדכן אותי. מחפש גולף עם כמה תוספות אבזור... (מסך 10" והרמן קרדון כהתחלה...) יש מצב שאם נארגן כמה רוכשים יהיה יותר שווה ליבואן מקביל להביא מכוניות גם אם לא מביא גולף באופן שוטף.

עריכה אחרונה על ידי mgabby
הגהה
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, Octavia-TSI11 כתב:

אבדוק גם עם היבואן המקביל , אולי הגולף אצלו שונה במשהו מהיבואן הרשמי.

באתי עם המון ציפיות להתרשם מהרכב ודי התאכזבתי .

 

השאלה היא ממה התאכזבת? הרכב כרכב הוא נהדר. נסעתי בו 1000 קילומטר בבת אחת לפני כמה ימים, והרגשתי הרבה פחות עייף מאחרי נסיעה דומה שעשיתי במשפחתיות אחרות (פרט ל-A קלאס החדשה של מרצדס). הוא שקט, יציב, נוח לשיוט. שם על 160-150 ונוסע בשקט.

 

לגבי הנציגים בישראל, זה כבר משהו אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, TsachiE כתב:

השאלה איך ייתכן שהם מרשים לעצמם  להוריד איבזור מהרכבים שלהם ולדרוש אותו מחיר? הם לא חוששים לאבד לקוחות? 

כי הם פשוט יכולים !!!
לצערי אחוזים בודדים מלקוחות שבויים של הדגם הזה באמת מבינים עד לרמה כזאת,לכמה מהם יש מזל שבן או נכד מבין בזה וחוקר את התחום,ויודע לשאול שאלות ממוקדות  !
כמו שראית בתיאור של בן שהלך עם אבא שלו,נציגים לא אוהבים שאלות של אנשים שמבינים בתחום,לכן שידר לחץ,בזבוז זמן,פספוס של עסקאות (בסוף היום יהיו דחקות בין הנציגים מי טפר יותר לקוחות בפחות זמן עם כמה שפחות הנחות,ורווחיות גדולה,הכל מדיד בתחום הזה),הרי זה המשכורת שלו האמיתית,ולא שכר בסיס מינימום !
לכן כל הקשקוש של יום לקוחות,שבוע מכירות וכל החירטוט שמלווה את זה,זה כדי ליצור אווירה של FOMO !!
בחיים למדתי,הנחות רציניות משיגים בשקט/שושו כאשר הצד השני צריך להתאמץ !!

כל היבואני "פח" ימשיכו בלי פחד לזלזל באינטליגנציה של דור החדש,כל עוד מסה גדולה של אנשים לא הפנימו שאפשר לקנות אצל יבואנים מקבילים,ולטפל בכל מוסך מורשה/מומחה בלי לאבד אחריות !
אבל עם כמות ההפחדות שעובד על רוב האנשים בארץ,בתחום הזה,קשה לי לראות שינוי מהותי בקרוב,הלוואי שאתבדה !

  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, garicho כתב:

 

השאלה היא ממה התאכזבת? הרכב כרכב הוא נהדר. נסעתי בו 1000 קילומטר בבת אחת לפני כמה ימים, והרגשתי הרבה פחות עייף מאחרי נסיעה דומה שעשיתי במשפחתיות אחרות (פרט ל-A קלאס החדשה של מרצדס). הוא שקט, יציב, נוח לשיוט. שם על 160-150 ונוסע בשקט.

 

לגבי הנציגים בישראל, זה כבר משהו אחר.

בתפיסה שלי ,הגולף הוא אמת המידה של הקבוצה .
רכב שהוא אמת מידה - מאובזר בכל הטכנולוגיה החדשה.
רכב כזה  גם עולה יותר , עם קצת מאמץ , אני מוכן לעמוד בתשלומים .
בפועל , הרכב שהגיע לישראל , הופשט בכוונה מכל מה שאמור להפוך אותו לרכב המוביל בקבוצה שלו .
 

אני שמח בשבילך שבפולין המצב שונה.

מהנציגים היום דווקא התרשמתי לטובה- ניגשתי ל-3 אנשים שונים והם לא ניסו "לנפנף" אותי אלא הסבירו וענו לכל השאלות שלי .

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, Octavia-TSI11 כתב:

בתפיסה שלי ,הגולף הוא אמת המידה של הקבוצה .
רכב שהוא אמת מידה - מאובזר בכל הטכנולוגיה החדשה.
רכב כזה  גם עולה יותר , עם קצת מאמץ , אני מוכן לעמוד בתשלומים .
בפועל , הרכב שהגיע לישראל , הופשט בכוונה מכל מה שאמור להפוך אותו לרכב המוביל בקבוצה שלו .
 

אני שמח בשבילך שבפולין המצב שונה.

מהנציגים היום דווקא התרשמתי לטובה- ניגשתי ל-3 אנשים שונים והם לא ניסו "לנפנף" אותי אלא הסבירו וענו לכל השאלות שלי .

 

תשמע, אני מבין אותך. כל הדברים שאמרת הם תוספות. הבעיה שבארץ היבואן מביא 2-3 רמות אבזור וזהו. כשאני קניתי בגדול הרכבתי את הרכב בהתאם למה שרציתי - מנוע, צבעים, אביזרים שונים. חלק ראיתי לנכון להוסיף וחלק הבנתי שזה לא רלוונטי לי, אבל לפחות הייתה לי את האופציה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר עלה.

החבילה ממש בסיסית יחסית למה שמוכרים באירופה.

מצחיק לקרוא על השטויות שמספר נציג שירות. לפעמים יש לי הרגשה שהם עוברים קורסים מיוחדים. רמה מקצועית שואפת לאפס, אבל שקרים עד השמיים.

ברור שזה לא יעצור חלק מהאנשים והם יקנו את הרכב רק בגלל סיבה אחת, יותר נכון רק בגלל השם - גולף.

לדעתי, לשלם קרוב ל 150000 ₪ (על הגרסה 1.0 עם 3 צילינדרים אני בכלל לא רוצה לדבר), כאשר מדובר על האצ'בק די סטנדרטי, זה כבר ממש מוגזם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, garicho כתב:

 

תשמע, אני מבין אותך. כל הדברים שאמרת הם תוספות. הבעיה שבארץ היבואן מביא 2-3 רמות אבזור וזהו. כשאני קניתי בגדול הרכבתי את הרכב בהתאם למה שרציתי - מנוע, צבעים, אביזרים שונים. חלק ראיתי לנכון להוסיף וחלק הבנתי שזה לא רלוונטי לי, אבל לפחות הייתה לי את האופציה.

מסכים לחלוטין. הלוואי שניתן היה להכנס ליבואן (או ליבואן מקביל לצורך העניין) "ולהרכיב" את האוטו שרוצים. הייתי מוכן לחכות גם כמה חודשים עד שהאוטו יגיע בשביל זה.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, garicho כתב:

 

תשמע, אני מבין אותך. כל הדברים שאמרת הם תוספות. הבעיה שבארץ היבואן מביא 2-3 רמות אבזור וזהו. כשאני קניתי בגדול הרכבתי את הרכב בהתאם למה שרציתי - מנוע, צבעים, אביזרים שונים. חלק ראיתי לנכון להוסיף וחלק הבנתי שזה לא רלוונטי לי, אבל לפחות הייתה לי את האופציה.

קווי ייצור אכן כבר בעידן INDUSTRY 4.0,שטכנית זה אומר דרך מסוף של דילר אתה יכול ליצור דגם תפור לך אישית,כמו שרואים פה לכל אחד דבר אחר חשוב לו,אצל יצרניות גרמניות בכלל היכולת של שילובים ממש נדיבים,מאות + קומבינציות !!
אנחנו חיים בישראל,יש פה כשל שוק מובנה,ריכוזיות ושליטה מוחלטת של היבואנים בכל השרשרת,אבל גם יש סיבות מוצדקות למה הם לא יכולים להציע שירות כזה בארץ.
מזרח אירופה "זה המפעל הרכבה" של מכוניות מהשוק האירופאי,וואג מקבלים משם.
פה היבואן,כבר מעל חצי שנה + סוגר "חבילה" תפורה למה שהוא רוצה עם מקסימום רווחיות,והמחיר לחבילה 2-3 שבוחר,ומכוון 60-70% של הרכבים מיועדים לציי רכב ברור,מה נשלט,ועל זה היבואן בוחר תוספות,שיכול לשווק כפרמיום עם רווחיות ****,מראש סוגר שינוע של אוניה מלאה,כדי להוזיל עלויות משלוחים,החשיבה שלהם שונה לגמרי מהצרכים של לקוח,והוא יגיד להם מה טוב להם !!
ויש גם חשיבות לכח של יבואן אצל יצרן,דוגמא טובה אצל רכבים קוריאנים,היצרן הלך עם היבואן ותפר לו "חבילה" במחיר טוב מותאם לקהל הישראלי,תאמין לי אין הרבה מדינות עם כזה שליטה של מספרי מסירות,זאת מדינת אדר,פעם זה היה מיצובישי,אחר כך מאזדות שנים,ובעשור האחרון זה הקוריאניות.
גם מבחינת "בולשיט" לוי יצחק,אבל מה לעשות לפי זה מתנהל הכל בארץ,איך הוא יתמודד עם מיליון תוספות ??
בקיצור מי שרוצה אוטו מותאם אישית,זה לא בן אדם ספונטני,חייב למצוא יבואן שעובד עם דילרים חזקים בחו"ל וייקח זמן כל התהליך של יבוא,אבל לצערי גם היבואנים המקבילים עובדים בשיטה של דילים טובים להם,שהדגם הספציפי מתומחר בחזירות אצל יבואן פח,ואז רמת האבזור שיכול להשיג יהיה גם זולה וגם מאובזרת יותר,לצערי עוד לא פגשתי יבואן שממש מאפשר לך הזמנה,כמוך שאתה עשית בפולין,אבל זה דווקא ישתנה בקרוב אני חושב בארץ !!! 
 

 

לפני כשעה, SPB כתב:

מצחיק לקרוא על השטויות שמספר נציג שירות. לפעמים יש לי הרגשה שהם עוברים קורסים מיוחדים. רמה מקצועית שואפת לאפס, אבל שקרים עד השמיים.

בתור אחד שמכיר את העולם של השיווק,בהרבה דרגות ותחומים,כל ארגון גדול משקיע ב"טכניקות מכירה",הדגש האחרון שם זה מקצועיות,אבל זה העולם שאנחנו חיים,לכן בתור לקוח חובה לעשות שיעורי בית בכל תחום,לדעת לשאול שאלות,ולא לסמוך בעיניים עצומות,כי ההוא אמר :cool:

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי היום וגם בקופרה.
 

קיבלתי יחס מעולה, לא ניסו למכור לי כן אמרו שהמלאי נגמר מהר אבל יגיעו עוד תוך כמה חודשים. יש הרבה הזמנות של הרכב עוד לפני ההשקה, כנראה לקוחות שמשדרגים...
נאמר לי שאין הנחות בגולף בהשקה, מיודעיי דבר (לא עבדו עליכם).

 

אישית לא הרגיש לי הכי איכותי כבר ראיתי מתחרה ששמה אותם בפינה מיבשת אסיה.

 

מה חסר לכם בגולף לייפ פלוס? אני הייתי שמח למצלמה 360

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, aka77 כתב:

קיבלתי יחס מעולה, לא ניסו למכור לי כן אמרו שהמלאי נגמר מהר אבל יגיעו עוד תוך כמה חודשים. יש הרבה הזמנות של הרכב עוד לפני ההשקה, כנראה לקוחות שמשדרגים...
נאמר לי שאין הנחות בגולף בהשקה, מיודעיי דבר (לא עבדו עליכם).

שמע,חלילה שלא אשמע שמשמיץ אנשי מכירות,בטח שרובם ישרים ומנסים לעשות את המקסימום בתנאים שהבוסים יצרו להם !!!
חוכמה גדולה למצוא 150-200 לקוחות שבויים,בשוק מסירות שנתי של 250K בארץ :D
ברור שהרוב היה מכור כבר,זה כמו קבלן בניין חדש,לפני שעלה על הקרקע (לפעמים לפני אישורים) מוכר X יחידות על הנייר,עם זה ניגש לבנק מלווה,מימון בלה בלה....גם שיווקית עוזר ב-FOMO.
אם יחס כזה טוב,ונגיד "הנחות" מילה גסה בגולף,אז לפחות אם משלם ביוקר,למה שלא יתנו לך לבנות מפרט לפי צרכים שלך,הרי מתוכננים עוד הרבה משלוחים?

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, ocsi4u כתב:

שמע,חלילה שלא אשמע שמשמיץ אנשי מכירות,בטח שרובם ישרים ומנסים לעשות את המקסימום בתנאים שהבוסים יצרו להם !!!
חוכמה גדולה למצוא 150-200 לקוחות שבויים,בשוק מסירות שנתי של 250K בארץ :D
ברור שהרוב היה מכור כבר,זה כמו קבלן בניין חדש,לפני שעלה על הקרקע (לפעמים לפני אישורים) מוכר X יחידות על הנייר,עם זה ניגש לבנק מלווה,מימון בלה בלה....גם שיווקית עוזר ב-FOMO.
אם יחס כזה טוב,ונגיד "הנחות" מילה גסה בגולף,אז לפחות אם משלם ביוקר,למה שלא יתנו לך לבנות מפרט לפי צרכים שלך,הרי מתוכננים עוד הרבה משלוחים?

זה הדבר הכי מבאס כאן (ולא רק עם היבואן הזה ספציפית), אם אתם כבר גוזלים אותנו, לפחות תתנו לנו להרכיב את המכונית שאנחנו רוצים, למה צריך הזמנות מיוחדות, למה אם בנאדם חס וחסה רוצה לד מלא למכונית שלו? (ולא משנה אם זה מטריקס לד או לא), הוא לא יכול להוסיף את זה (בהנחה והאופציה הזאת קיימת בחו"ל) למה אי אפשר לבחור ג'אנט שלא יראה כאילו הוא נלקח מקטגורייה מתחת? מה בסה"כ ביקשנו? אבל כמו שרבים וטובים אמרו כאן לפני, כל עוד יש מי שמשלם את החשבון בסוף היום או לפני שהיום עוד מתחיל, למה שהיבואנים ישנו את דרכם.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גורף לכל השוק,וכן זה המציאות,אין יקר מדי או יקר בכלל,כל עוד יש מי שמוכן לשלם את המחיר שהיבואן מבקש (בכלל עושים להם טובה שמביאים להם,לפעמים יש הרגשה),אין שום סיבה ליבואנים המדושנים להשתנות,כאילו אנחנו עוד בתקופה של אמברגו ערבית,וכאילו מה אתה רוצה בכלל,מה זה הציפיות המוגזמות,אנחנו מדינה קטנה ורחוקה חחח.
אז במקום להילחם בכוסות רוח,תנצל את הקדמה,לפחות עד הקורונה עוד היה אפשר לייבא כמעט הכל (מה שאפשר להכניס חוקית עם מיסים),נכון זה היה יותר נוח אם היבואן היה מאפשר גמישות,הלוואי שנגיע ליום הזה,אני אישית לא בונה על זה.
כרגע כולם נתונים לגחמות של יבואן ולא קשור בשיט מה יש להציע ליצרן !!!
היבואן בכלל מקצה X כמות קטנה על אוניה בשביל גולף,זה דגם זניח מספרית,אבל מאוד רווחי בשבילם,בגלל "סוג" של קהל לקוחות שפונה,לכן גם אין שום אינטרס להוזיל,כמו שכבר כתבתי,רוב המוחלט של אנשים (לקוחות פוטנציאלים)בכלל לא מגיעים לרמה כזאת של הדיון ושאלות,חלקם קונים מהרגל (היבואן יודע מה טוב לו),כמו פה בשרשור,הרי כתב המגיב פה,שהלך עם האבא,עם כל האכזבה,רק "אם" היו מסבסדים איתוראן היו סוגרים עסקה,נפלו על איש מכירות גרוע,בכל מקום אחר,ממונה היה מאשר !

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 951 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...