Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הורדתי את הבן שלי בתל אביב בתחומי תחנת אוטובוס (כ - 10 מטר לפני התחנה ממש - המדרכה מסומנת אדום צהוב). ניהלתי שיחת טלפון של 2 דקות ונסעתי משם. מעשה שטן, פקח ראה את הרכב שם ורשם דוח  שלשונו "העֶמָדְת/החְנִית את הרכב בתחומי תחנת אוטובוס המוגדרת ע"י סימון על פני הכביש ...." וכול'.

אז ראשית, לא העמדתי ולא החניתי. עמדתי דקותיים.

אבל מה שמרתיח הוא שהעירייה מאפשרת לראות סרטון שצילם הפקח. בסרטון רואים שהוא חולף על פני הרכב שלי (כנראה עשה סיבוב אחד) ורואים בסרטון שאני ברכב, וכנראה בסיבוב הבא נעמד במרחק מאחורי הרכב ורשם לי הדוח.

מרגיז והשאלה האם התנהגות כזו של פקח שרואה שאני ברכב, ולא טורח להתריע בפניי שאני עומד במקום אסור, רושם לי דוח כזה ממש בעורמה זה תקין?

וסתם רגע של עברית - "העֶמָדְת/החְנִית" - פועל שמרמז על פעולה ממושכת. זה לא מה שהיה בפועל.

יש מה לעשות בעניין כזה?

 

פורסם

לחרוק שיניים ולשלם.

זה שאתה ברכב לא מעלה ולא מוריד.

אתה בעצמך מודה שעמדת דקותיים - פעולה מתמשכת שמונעת מאוטובוס להכנס לתחום התחנה ולהעלות/להוריד נוסעים בבטחה

פורסם

כך מגדירים בחנ"א את הנושא

 

עצירה - עצירת הרכב לזמן כלשהו

העמדה - עצירת הרכב למספר דקות כאשר הנהג נמצא ברכב או בקרבתו

 

כנראה שעמדת יותר מדקותיים אם הפקח צילם פעם אחת, אמר לעצמו טוב הנהג ברכב הוא בטח תיכף  זז,  ( נרשום זאת לזכות הפקח ) עשה סיבוב שאיני יודע מה משכו וראה ששום דבר לא השתנה ואז רושם את הדו"ח.

 

על מה הטענה , אינך יודע שאתה באיזור המוקדש לאוטובוס 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

פותח השרשור, אני באמת לא מבין על מה אתה מלין. עשית עבירה - תשלם. מבחינתך עמדת דקותיים (רק דקותיים, עם יד על הלב, יש מצב שיותר?), הפרעת לאוטובוסים להכנס לתחנה, אבל לא נורא. זאת בטח הייתה שיחה חשובה אז שהאוטובוסים יתמרנו קצת.

מה ההבדל בינך לבין אנשים שחונים בחניה כפולה וחוסמים נתיב? הוא רק הלך לקנות סיגריות ("חמצן") או להוציא כסף מהכספומט.

בקיצור, עשית עבירה. אתה מנסה שיאמרו שאתה צודק אבל זה לא מונע את זה שיש כאן עבירה. אנשים עושים הרבה עבירות בחייהם. אבל אם תופסים אותם עליהם לשלם על מעשיהם ולא להתבכיין.

דרך אגב, ברוב העיריות היום עבירות כאלה מצולמות במצלמות על עמוד (ללא פקח) ואתה מקבל את הדוח לאחר מספר חודשים לדואר ולא היית זוכר בכלל שהיית בשיחת טלפון (שזה גם ככה לא משנה לגבי העבירה).

פורסם
לפני כשעה, אביG כתב:

לחרוק שיניים ולשלם.

זה שאתה ברכב לא מעלה ולא מוריד.

אתה בעצמך מודה שעמדת דקותיים - פעולה מתמשכת שמונעת מאוטובוס להכנס לתחום התחנה ולהעלות/להוריד נוסעים בבטחה

אוקיי, אחרוק בתותבות...

 

פורסם
לפני 5 שעות, usafun כתב:

אז ראשית, לא העמדתי ולא החניתי. עמדתי דקותיים.

 

אתה כנראה לא עמדת, בטח ישבת ברכב.

אתה יכול לומר "העמדתי את הרכב דקותיים", ולכן צד שני שפונה אליך יאמר "העמדת את הרכב".

 

לפני 5 שעות, usafun כתב:

וסתם רגע של עברית - "העֶמָדְת/החְנִית" - פועל שמרמז על פעולה ממושכת. זה לא מה שהיה בפועל.

 

העמדת / החנית זה שתי פעולות של בחירה ביניהן, העמדת או החנית.

 

אלו הפירושים:

image.thumb.png.6bfd096ac74a436a6ed3f71d7d3063f4.png

 

אז החנית? לא החנית, שכן היית במכונית.

אבל העמדת? כן, עצרת את הרכב למספר דקות (2 או 8 זה לא משנה, מספר דקות זה יותר מדקה) והיית ברכב או בקרבתו.

 

הדבר היחיד שאולי יעזור לבדוק זה את אישורי התמרור (אבני שפה צבועות זה תמרור), אבל הסיכוי שמשם תבוא ישועה היא אפסית, תתנחם בכך שזה רק קנס כספי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ראשית דבר - ביצעת עבירה, כפי שהוסבר לך לעיל.

עם זאת, זכור לי פסק דין בו הפקח ננזף על פעולה כגון זו. השופט גער בתביעה, ואמר שמטרת האכיפה היא שמירה על הסדר, ולא העשרת הקופה. השופט הוסיף כי לו היה הפקח מבקש מהעבריין לזוז, חזקה כי הסדר הציבורי היה חוזר לקנו באופן מיידי, בניגוד לאופן פעולתו, שגרמה להתארכות הפרת הסדר הציבורי.

למיטה זיכרוני, פסק דין של השלום. לא מחייב ואפילו לא מנחה. אבל, אם תחליט להישפט....

פורסם

מקומיים.

רצ"ב.

החלק הנוגע לעניין העדפת הכריזה על פני משלוח דוח - החל מסעיף 39 לפסה"ד.

(פסה"ד מפנה ל-2 פסקי דין אחרים בנושא, בהם זוכו הנהגים, אך אודה שלא טרחתי לקרוא אותם, בעיקר משום שאף הם של בית המשפט לעניינים מקומיים)

 

d08d8491b715264dc3bb22a4acdd90df.pdf

פורסם

כרגיל, רוב הזיכויים במשפטים מסוג זה, בשל כשלים מהותיים ו/או רבים מצד הרשויות. לו התובע היה יושב שעה/שעתיים ומכין תיק ,ראיות ועדים כראוי, התוצאה הייתה שונה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
בתאריך 25.2.2021 בשעה 19:55, Keyser Söze כתב:

חזקה כי הסדר הציבורי היה חוזר לקנו באופן מיידי

 

חוזר על כנו.

 

כנו - הכן שלו, כן זה תושבת:

ציטוט

כַּן - זכר

1.סטנד, מעמד

2.בסיס, יסוד

 

קנו - הקנה שלו, כמו קנה סוף או קנה של רובה.

 

ציטוט

קָנֶה - זכר

1.מקל; מוט. "משענת קנה רצוץ."

2.חלק קדמי דמוי צינור בכלי ירייה, דרכו נורית התחמושת

3.צינור הנשימה בו עובר האויר מפתחי הנשימה אל הריאות ובחזרה

4.צמח רב שנתי גבוה בעל גבעול חלול הגדל על גדות של מקורות מים מתוקים

5.גבעול

 

כמו כן הביטוי עצמו הוא שב על כנו, כלומר מחזירים אותו להיות על המעמד או התושבת שלו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...