Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כל מה שהפוך מפנדה - תקציב כ-15-20K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה.

נראה שהפיאסטה רועשת בנסיעה בין עירונית.

ציטוט

 בידוד הרעשים הוא הכי פחות מוצלח כאן: בנהיגה בינעירונית חודרים המון רעשי כביש ורוח לרכב, ויוצרים פסקול מטריד.
 

https://www.icar.co.il/מבחני_רכב/מבחן_השוואתי_-_מכוניות_סופר_מיני_ידניות/

 

לסוויפט (וגם ספלאש) אני לא מתחבר.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נראה שהנסועה שלך לא נמוכה.

שקלת קיה מג'נטיס דיזל ידנית?

על פניו נראית כמו מכונית נוחה, מרווחת ויחסית (יחסית, כן??) חסכונית.

אם מעניין אותך, תפנה ל- @EliC25. הוא מומחה הפורום לרכב המדובר.

  • רעיון טוב! 1

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם (נערך)

אם יש לך גמישות מחשבתית הקיה באמת אופציה טובה, בנוסף לפלואנס דיזל ידנית. רוב האקסמפלרים שחוטים, אבל בתקציב הזה קונים 2010-2013 בכיף ונהנים מרכבים אמינים, נוחים, חסכוניים (יחסית, שוב, אצלי למשל 1 ל15 במשולב...) ומיוחדים בנוף.

ב75 ק"מ ליום כדאי מאוד לקחת דיזל ידני.

אם זה הכיוון שלך אני אעזור לך קצת יותר, יש לי ידע טכני על כל חלק הכי קטן ברכב ואני מכיר כמעט את כל האקסמפלרים שנשארו בשוק (פחות מ20...)

אגב בתור מישהו שמחזיק גם פיאסטה, לא הייתי לוקח אותה לנסיעות של 75 קמ ביום. היא אמנם נוחה אבל שיכוך מהמורות כמו של רכב סופר מיני, חסרה משענת יד, הכוח לא תמיד נמצא והיא גם רועשת מעל 90 קמש. (לא כמו פנדה, אבל בכל זאת...)

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם (נערך)

תודה.

אני לחלוטין גמיש מחשבתית, ואפילו מעדיף משהו "שונה", אבל אני לא אחד שיחליף קלאצ' לבד. בקושי נורה...

זה עדיין מתאים?

 

.

 

עריכה אחרונה על ידי TDI
פורסם

יש פורד פוקוס 1.6 ידנית 2011 ביד 2 בקצת יותר מהתקציב שלך. 

 

אמנם לא וולוו אבל די דומה(חולקות אותה שילדה בשנים הללו אם אני לא טועה), והאחזקה יותר שפויה והרבה הרבה יותר רכב מאשר פנדה. 

פורסם
לפני שעתיים, TDI כתב:

כרגע יש ביד2 רק דיזלית אחת, אוטומטית עם יותר מדי קילומטראז'.

 

אתה לחוץ לקנות?

ממה שראיתי הן עולות ויורדות מדי פעם.

  • רעיון טוב! 1

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם
לפני 10 שעות, TDI כתב:

כרגע יש ביד2 רק דיזלית אחת, אוטומטית עם יותר מדי קילומטראז'.

אל תסתכל על הדור הזה

2009-2011

צצות כל שבועיים בערך...

אם אתה לחוץ לקנות תחפש משהו אחר

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אמרת בידוד רעשים חשוב לך? אתה צריך לכוון לפרימיום ולא לפיאסטות או C4, הייתי חושב על גולף (לא DSG) או קאמרי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

פנטסטי. לא סדרה 7 אבל טוב יותר מכל משפחתית עממית אחרת. אם אני זוכר נכון אתה גר באיזור שלי אז אתה מוזמן לתאם איתי ולחוות בעצמך את הרכב.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 שעות, EliC25 כתב:

אל תסתכל על הדור הזה

 

ממתי הדור החדש?

ומה ההבדלים בין הדורות?

 

לפני שעתיים, EliC25 כתב:

אתה מוזמן לתאם איתי ולחוות בעצמך את הרכב

 

👍

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם
לפני 18 דקות, GR8Day כתב:

ממתי הדור החדש?

 

זה לא באמת דור אלא מתיחת פנים

קצת עיצוב פנים בלוח השעונים, עיצוב חיצוני מובחן ויפה הרבה יותר (זה הדגם הראשון שהתחיל את הקו העיצובי של הTIGER NOSE בגריל)

מנוע עם עוד 10 כוח סוס (אבל אותו בלוק)

זהו בעיקרון

×
×
  • תוכן חדש...