Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כל מה שהפוך מפנדה - תקציב כ-15-20K


TDI
 שיתוף
עוקבים 10

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

 

לפני כ-3 חודשים התחדשתי בפנדה 2011 ב"רוח הפורום" :)

אולי יש לי רגישות יתר לרעש, אך עם כ-75 ק"מ ליום, הרעש בנסיעה בין עירונית בתוואי הנסיעה שלי (אספלט רועש בחלק נכבד מהדרך) , הינו בלתי נסבל עבורי.

בהצטרף למצבו הכללי של הרכב , (שכנראה עבר שואה קטנה לפני שנרכש על ידי) הגיע הזמן להחליף אותו, מוקדם מהצפוי. :Nevela::Nevela::Nevela:

 

הרצתי חיפוש ביד 2 עם תקציב של 15-20K. עלו תוצאות שונות, החל מוולוו S60 או S40 בשנתון 2008-10 בגבול העליון של התקציב, דרך סיטרואן C4 1.6 שנתון 11-12, ו-C5 2010 עם מנוע 2.0 ועודף בכיס, עד ספינות אמריקאיות עם 6 מושבים. (כשהמושב הנוסף מהווה יתרון גדול עבורי). בתווך כמובן טויוטה למיניהן עם יתרון האמינות הקורץ.

 

חשובים לי:

נוחות - בידוד רעשים טוב

אמינות - לא רוצה הפתעות יקרות במוסך

צריכת דלק טובה עד סבירה

ובטיחות כמובן

 

האמת ניתנת להיאמר שדגמי הוולוו קורצים לי, אך חושש מעלויות דלק ואחזקה יקרות.

 

אודה לכל דעה או הצעה (ובתנאי שאינה פנדה או משהו יותר גרוע... :) ) מסתדר עם כל סוגי הגירים.

 

תודה!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי שתתמקד קצת בגודל של הרכב שאתה צריך.
פנדה זה רכב מיני, וולוו S60 זו משפחתית גדולה, ספינות אמריקאיות בטח עוד יותר גדולות, ובאמע יש סופר מיני ומשפחתיות.
רכב ידני בא בחשבון?

בכל מקרה רכב בתקציב הזה ובגיל הזה - חשוב מאוד איך תוחזק וטופל לאורך השנים, לכן חשוב למצוא אחד שמור ומטופל, שלא "עבר שואה" כמו שכתבת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגודל הוא סופר מיני ומעלה. הדגש שלי לאחר הפנדה הוא על רכב נוח ובעיקר שקט.

ידני מתקבל בברכה.

 

עריכה:

אולי לא הייתי מספיק ברור בשאלות.

 

מבקש מידע לגבי אמינות, נוחות וצריכת דלק של:

1. וולוו S40

2. וולוו S60 שנתון 2008-10

3. סיטרואן C4 2012 מנוע 1.6 120 כ"ס.

תודה לעונים.

עריכה אחרונה על ידי TDI
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תוריד את הוולוו היא לא מתאימה לתקציב שלך.  מה שכן 75 ק"מ ליום זה מספיק בשביל לחשוב על נוחות ולא רק חיסכון בדלק.

 

הייתי מציע B4 שנת 2010-12 הן אמינות נוחות מאוד ומרווחות ואפילו מהודרות במידה מסוימת (היו לי 3 כאלו בעבר האחרונה עברה לאבא שלי לפני שנה והוא מרוצה עד הגג) אבל בתקציב שלך גבולי למצוא אקזמפלר טוב ושמור אם כי אפשרי. לגבי צריכת דלק 1/11 בנסיעה משולבת.

 

פורד מונדאו עד שנת 2010 עולה גרושים ועולה בפורום שהיא אמינה למדיי אם כי שתיינית. לגבי נוחות אני מאוד אהבתי אותה אם כי לא החזקתי אחת משלי.  

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי פוסל C5 (עם מנוע 2 ליטר כמובן, בשום פנים ואופן לא ה-1.6 טורבו) מ-2010-11, אם תמצא רכב שמור. צריכת הדלק לא משהו, הגיר מעצבן והרכב לא חזק במיוחד, אבל זה (by far) הכי הרבה שיוט נינוח לשקל.

 

מבחינת אמינות היא צריכה להיות סבירה אם טופלה נכון. ברור שבתקציב כזה יהיו הפתעות פה ושם, אבל לא מדובר בקטסטרופה נוראית, בטח אם אתה מטפל במוסך סביר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

לפני 23 דקות, yd b-4 כתב:

תוריד את הוולוו היא לא מתאימה לתקציב שלך.  מה שכן 75 ק"מ ליום זה מספיק בשביל לחשוב על נוחות ולא רק חיסכון בדלק.

 

הייתי מציע B4 שנת 2010-12 הן אמינות נוחות מאוד ומרווחות ואפילו מהודרות במידה מסוימת (היו לי 3 כאלו בעבר האחרונה עברה לאבא שלי לפני שנה והוא מרוצה עד הגג) אבל בתקציב שלך גבולי למצוא אקזמפלר טוב ושמור אם כי אפשרי. לגבי צריכת דלק 1/11 בנסיעה משולבת.

 

פורד מונדאו עד שנת 2010 עולה גרושים ועולה בפורום שהיא אמינה למדיי אם כי שתיינית. לגבי נוחות אני מאוד אהבתי אותה אם כי לא החזקתי אחת משלי.  

 

תודה.

מאיזו בחינה הוולוו אינה מתאימה, עלות הקנייה או האחזקה?

בלוח יש כמה מודעות סביב התקציב.

 

 

לפני 12 דקות, pooh-bear כתב:

לא הייתי פוסל C5 (עם מנוע 2 ליטר כמובן, בשום פנים ואופן לא ה-1.6 טורבו) מ-2010-11, אם תמצא רכב שמור. צריכת הדלק לא משהו, הגיר מעצבן והרכב לא חזק במיוחד, אבל זה (by far) הכי הרבה שיוט נינוח לשקל.

 

מבחינת אמינות היא צריכה להיות סבירה אם טופלה נכון. ברור שבתקציב כזה יהיו הפתעות פה ושם, אבל לא מדובר בקטסטרופה נוראית, בטח אם אתה מטפל במוסך סביר.

 

בלוח יש 2 C5 שנראים טוב בפחות מהתקציב, אך באחד המבחנים שקראתי על הרכב, צויין שבידוד הרעשים שלו לא מספיק טוב. אחרי הסיוט של הפנדה אני מחפש רכב שקט ככל הניתן. (כמובן שבכל מקרה זה יהיה שדרוג ענק)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי מוזר. אפילו מאוד. מציעלך לנסות בעצמך ולראות. לא חושב שבתחום הזה ה-c5 נופלת ממישהי מהמתחרות הישירות (ברור שלא מדובר בלקסוס, הכל יחסי).

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם רוב הרעש שמפריע לך הוא רעשי כביש, הייתי מציע לך ליישם בידוד בבתי הגלגלים. עולה גרושים באיביי ושות'

 

כל החלופות שהזכרת יצרכו פי 2 דלק מהפנדה שלך, והתחזוקה שלהן מבחינת טיפולים בלאי ותקלות תהיה יקרה יותר.

 

כמובן, כסף זה לא הכל בחיים ובהחלט יש מקום לשיקולי נוחות וכו', אבל בתקציב של 15-20 זו קצת בעיה לעניות דעתי

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 דקות, pooh-bear כתב:

נשמע לי מוזר. אפילו מאוד. מציעלך לנסות בעצמך ולראות. לא חושב שבתחום הזה ה-c5 נופלת ממישהי מהמתחרות הישירות (ברור שלא מדובר בלקסוס, הכל יחסי).

זה מה שמצאתי בחיפוש זריז:

https://www.icar.co.il/מבחני_רכב/סיטרואן_C5_-_מבחן_רכב/

https://www.auto.co.il/Article/121142-test-drives

 

לפני 5 דקות, avargel כתב:

אם רוב הרעש שמפריע לך הוא רעשי כביש, הייתי מציע לך ליישם בידוד בבתי הגלגלים. עולה גרושים באיביי ושות'

 

כל החלופות שהזכרת יצרכו פי 2 דלק מהפנדה שלך, והתחזוקה שלהן מבחינת טיפולים בלאי ותקלות תהיה יקרה יותר.

 

כמובן, כסף זה לא הכל בחיים ובהחלט יש מקום לשיקולי נוחות וכו', אבל בתקציב של 15-20 זו קצת בעיה לעניות דעתי

 

אני סובל לא פחות מרעשי מנוע ורוח.

בנוסף, השקעתי על הרכב ב-3 חודשים שהוא אצלי, 2000 שקל יותר מדי. נפילה ללא ספק. מנוי וגמור אצלי לא להשקיע על הרכב ולו שקל בודד כל עוד הוא נוסע, עד להחלפתו הקרובה בע"ה.

הפנדה צורכת בסביבות 1/15 אצלי. (צריך רגל כבדה על הגז כדי להזיז את הדבר הזה במהירות סבירה)

 

.

עריכה אחרונה על ידי TDI
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל היישור קו עלה לך 2000 שקלים?

או שזה 2000 מעבר לתקציב המקורי ליישור קו?

 

אם אופציה א נכונה, תגיד תודה

 

תמיד צריך לקחתק בחשבון אי-אלו אלפי שקלים ליישור קו במכוניות לא חדשות 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יישור קו עלה 2000 שקל עד עכשיו. (כולל 2 רימוני טיהור למזגן שמספיקים לשבועיים בלבד. לאחר שבועיים צריך רימון חדש. לא יודע מה עבר על הרכב הזה... 🤦‍♂️ )

אם ארצה לסיים את יישור הקו - זה יעלה עוד הרבה. החלטתי לעצור בנקודה הזו. :) 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלא תחשוב שלהחזיק C5 מזדקנת יעלה לך פחות, להפך גוטה יעלה יותר.
כנ"ל לגבי וולוו או מונדאו (אל תיקח את הטורבו שם עלות אחזקה ממש גבוה),

יכול להתאים יותר זה שוב רכב סופר מיני (I20, ג'אז, ספלאש ושות') עם השקעה קטנה בבידוד רעשים.

 

אנקדוטה קטנה - אני היום עם אונסיס (בת שלוש) וה"איטם" המשופר של בתי הגלגלים מורגש ביחס לנירו שהייתה לי וגם ביחס לקורולה החדשה, כך שיכול להיות שאיטום כן יעשה את העבודה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לוקח בחשבון עלויות אחזקה יותר גבוהות מפנדה.

 

מה לגבי וולוו S40?

להבנתי המכלולים משותפים לפוקוס. האם גם בגירסת וולוו הגיר בעייתי?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הרכבים שהציעו מעלה יהיו יקרים יותר לאחזקה משמעותית מפנדה גם בצריכת הדלק וגם בתיקונים כשיגיעו.

מציע ללכת על משהו שרגיש לך שדרוג מהפנדה מבלי לקרוע את הכיס- סופרמיני ידנית.

הייתי מתחיל מפורד פיאסטה ידנית, אם תצליח למצוא בתקציב סוויפט ידנית זו גם אפשרות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...