Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כל מה שהפוך מפנדה - תקציב כ-15-20K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

והנה הצטרפה לה מג'נטיס - דיזל - ידנית - ממורה נהיגה נוספת לפורום, עם 116 אלף וקצת קילומטר אמיתיים על השעון.

תודה מיוחדת ל- @EliC25 המיוחד על הליווי והעזרה הרבה. 🙏

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתחדש ותהנה!

א. כמה מורכב למצוא אחת במצב טוב (במצב טוב?)?

ב. מה היו ההשלכות של היות הרכב ממורה נהיגה?

  • אהבתי 1

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, GR8Day כתב:

תתחדש ותהנה!

א. כמה מורכב למצוא אחת במצב טוב (במצב טוב?)?

ב. מה היו ההשלכות של היות הרכב ממורה נהיגה?

 

תודה! :)

א. קשה לענות על השאלה הזו. זה רכב נישתי לחלוטין. ניתן להעריך שמבין רכבי הדיזל מהשנתון הזה, זהו הרכב עם הקילומטראז' הנמוך ביותר. לשם השוואה, כרגע מוצעת מג'נטיס דיזל ביד2, עם קילומטראז' של כמעט פי 2.5.

לגבי מצב הרכב, @EliC25 היקר בדק את הרכב ונמצא במצב טוב מאוד. כמובן שנדרש יישור קו.

ב. קלאצ' שהוחלף בקילומטראז נמוך יחסית, לפני 3 שנים...

בנוסף, קיימת קונסולת הלחצנים של הוינקרים והצופר. (לא קניתי את הרכב ישירות ממורה הנהיגה, לכן לא יודע מה היה התהליך בהעברת הרכב לשימוש פרטי.)

 

 

לפני 6 שעות, llaavvii כתב:

ההשלכות יהיו כנראה בעיקר במכירה...

 

כולי תקווה שאוכל ליהנות מהרכב לתקופה ארוכה, כך שזה לא יהיה משמעותי מדי.

 

.

עריכה אחרונה על ידי TDI
  • אהבתי 1
פורסם

בתום התקופה של נניח 3 שנים גם ככה הרכב יהיה שווה מעט מאוד (מאמין ש10 ומטה), אז הק"מ בקושי משחק פה תפקיד, ובוודאי שלא היד הראשונה, אפשר גם להסביר שהמורה נהיגה הזה לא הרבה לעבוד על הרכב הידני, וזו האמת. הרכב הזה הוא VFM גבוה במיוחד, אחרי יישור קו TDI יספר לכם קצת יותר.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...