Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אפשרי לעשות סאנרוף לרכב שהגיע ללא סאנרוף כמו טויוטה קורולה? אם כן כמה יעלה והאם יש חסרונות? 

 

תודה

פורסם

אם ההתקנה בוצעה באופן מקצועי אין סיבה שידלוף.

רוב הדליפות בסאנרופים זה עקב חוסר תחזוקה, המקום חשוף מאוד לפגעי מזג אוויר ולכלוך שגורמים עם הזמן לחוסר אטימה בין הזכוכית והגומיות.

הרבה יבואנים ביצעו התקנות ברכבים חדשים של סאנרוף בארץ.

מחיר הסאנרוף הוא כ 7000 שקל ואין בעיה להתקין אותו ברוב המכוניות.

פורסם

יש בארץ כמה חברות שעושות סאןרופ לרכב, למעשה נתקלתי שוב בשם של אחת ממש לא מזמן אבל ברח לי מהראש ואני לא מוצא כרגע את הפרסום שלה.

אם אזכר אוסיף פה.

בגדול אם אתה הולך לחאפר עם מחיר זול בצורה חשודה אז גדול הסיכוי שיום אחד חורפי תכנס לאוטו ותתישב על מושב ספוג מים, יתחילולך כתמים בריפוד תקדה והופעת סימני חלודה מתחת לגומיות של הסאןרופ.

אם תלך למישהו מקצועי שקיבל המלצות מאנשים שבאמת עשו שם ולא אוסף של לייקים בפייסבוק ותראה עבודות שלו שהחזיקו לאורץ זמן גם בהיבט האטימה וגם בהיבט התפעול אז אין סיבה למה לא לעשות את ההתקנה כאן בארץ.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

בנוסף, אם אינני טועה (ויכול להיות שכן), הסאנרופים שמותקנים בצורה זו, נפתחים רק כלפי מעלה, כלומר בזווית קלה כלפי חוץ. 

 

וזאת בניגוד לסנרופים מקוריים שיודעים להיפתח גם בזווית וגם אופקית במקביל לגג עד למצב של חלון פתוח לחלוטין. לפחות אלה שהיו לי במספר מכוניות.

 

 

אגב תמיד תהיתי לגבי ריפוד הגג. מחליפים לאחד חדש עם תריס? או שמא חותכים ומדביקים ריפוד חדש? מעניין.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
לפני שעתיים, ramik33 כתב:

בנוסף, אם אינני טועה (ויכול להיות שכן), הסאנרופים שמותקנים בצורה זו, נפתחים רק כלפי מעלה, כלומר בזווית קלה כלפי חוץ. 

 

 

 

יכול להיות שאני גם טועה אבל מה שנראה לי הגיוני זה שסנרוף אפטרמרקט יכול להיות או כזה: 

99.jpg.d1aed9e0b4e8c47707f77fe1aaac9cc3.jpg

 

או כזה: 

98.jpg.365fc46215d0536f81446f75e84270d6.jpg

 

ולא יכול להיות כזה, כי ברכב שהגיע במקור ללא סנרוף אין לו מקום להיכנס מעל ריפוד הגג, הנמכת ריפוד הגג זה לא משהו שעושים (לדעתי) בהתקנות אפטרמרקט.

97.jpg.0ac3791e34e577989e1519afafb06166.jpg

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, ramik33 כתב:

אגב תמיד תהיתי לגבי ריפוד הגג. מחליפים לאחד חדש עם תריס? או שמא חותכים ומדביקים ריפוד חדש? מעניין

מורידים את הריפוד הישן, עושים הנמכה לתריס ומרפדים מחדש.

פורסם

סביר מושב גנות.
צריך גם לאשר את שינוי המבנה.
זול זה לא
אגב.. נדיר אבל יש גגות מקוריים שיוצאים החוצה ולא נכנסים פנימה.
מאזדה 5 (בדגמים בחו"ל עם גג - לא הגיע לארץ)
מגאן קופה של שנות התשעים
אפילו 106 xsi אאלט.

יש לזה יתרון בשמירה על מרווח הראש


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 23 דקות, סולל הדרך כתב:

אגב.. נדיר אבל יש גגות מקוריים שיוצאים החוצה ולא נכנסים פנימה.

גם ביונדאי גטס "המפוארת" GLS 1.6.

 

אכן גג מקורי שבמצב פתוח נכנס פנימה "גונב" איזה 7-8 סנטימטרים מהגובה הפנימי בתא הנוסעים ויש מכוניות שזה מפריע. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

אם אני לא טועה, לפני 10-15 שנים בסובארו B4, ואולי עוד כמה דגמים שלהם, הותקנו סאנרופים בגנות ישירות מהיבואן.

בכל מקרה לא הייתי מבזבז על זה כסף אלא אם כן זה מגיע מהחברה כחלק מרמת גימור.

פורסם

גם בסיאטים של תחילת המילניום היתה אופציה לסאנרוף מקומי (ש. א. סביר מושב גנות). 

היתה אפילו אופציה לגג מתקפל (open air). 

האיכות היתה טובה והעבודה מקצועית. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תצורת open air לא מתאימה לכל רכב אבל מגניבה לאללה.
מקבלים חצי קבריולט.

אכן היו יבואנים שהתקינו גגות ברכבים חדשים אצלם.


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

אתה יכול אולי לבדוק כאן: 

https://m.facebook.com/WebastoIsrael/

אני חושב שהם עובדים עם אותה חברה שעבדו איתה במושב גנות (או שזה אותם אנשים רק עברו לפ"ת) 

 

תיקון:

זו החברה וההתקנה לדעתי עדיין במושב גנות 

עריכה אחרונה על ידי Gal Atun

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (past) 

Volvo S80 3.0 2015 automatic (present) - שרשור מעקב

פורסם

סנרוף מקורי כולל מגש אגירת מים עם צינוריות ניקוז שמורידות את המים מתחת לאוטו. יוצאים מנקודת הנחה שסנרוף שנפתחה בהזזה אף פעם לא אטום 100% ובשביל זה יש את המגש והניקוז. 

 

 

השאלה אם בסנרופים אפטרמרקט יש ניקוז כזה גם או שמסתמכים רק על האטימה שמסביב לסנרוף עצמו?

 

 

פורסם

ש.א סביר, ממושב גנות, כבר לא קיימים ופעילותם עברה אל "ברוך ובניו זגגות רכב"

שבפתח תקוה וגגות השמש המותקנים הנם מתוצרת WEBASTO.

לפותח השרשור, בדוק איתם בטל' 03-9181400 את האפשרויות, עלויות וכו'.

בברכה  -  רפי לין

 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...