Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי החל משנת 2012 עם כ-162,000 ק"מ.
יד רביעית, 03 בעלים קודמים, נכון להיום 300,000 ק"מ.
טיפולים במוסך רון ת"א ולאחרונה גם במוסך אנרג'י קריות.
 
לא אחפור לגבי היסטוריית הטיפולים הארוכה אצלי והרוב שגרתי לחלוטין, אציין פרטים שזכורים לי לאחרונה - רביעיית צמיגים FALKEN ZE310 בני חודש (גלגל רזרבי ZE914 בן שנה), מצבר Varta Blue 74Ah בן פחות משנתיים, חיישן MAF חדש (BOSCH), קפיצי עזר MAD אחוריים (באחת התמונות ניתן להבחין בהבדל המשמעותי).
פנימית מצב מעולה, שום דבר לא שבור והכל תקין (גילוי נאות - אני מעשן ברכב מדי פעם).
חיצונית הוזנח מעט בזמן האחרון, פגוש אחורי תוקן פעמיים צד ג' ומעיכה קלה מקדימה שלא תוקנה (פגע וברח בחנייה).
צריכת סולר ממוצעת כל השנים 6.5/100 או 1:15.3 (עם מזגן כמובן).
 
הגברה - HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4
לפני כשנה הוחלפו והותקנו רביעיית רמקולים HERTZ עם בידוד קל לסאונד איכותי ונקי יותר.
 
יש אפשרות לקבל את הרכב עם מושב בטיחות מעולה NUNA RAVA שמתאים מלידה בתוספת כספית קטנה.
 
באמת שאין לי שום סיבה הגיונית למכור את הרכב ואני אוהב אותו, בטח שלא במחיר הנוכחי ובטח בגלל מצב השוק בו אני מודע לכך שאפילו במחיר משולש מהמכירה לא אמצא משהו באותה הרמה הכללית. אבל אני פשוט רוצה "להתקדם" (זה לא באמת יקדם אותי במשהו, אבל די, מיציתי...).
 
לוי יצחק - 15,400
מחיר סגירה למי שלא בא לבזבז זמן (סיבוב ולדואר) - 12,000
 
פרטים נוספים בפון - 052
שלוש אפס חמש, שבע אפס תשע שש.
 
20200419_094342_X.thumb.jpg.6d4a6318235525042edf29da58d118c4.jpg
 
20200309_205048_X.thumb.jpg.366ef36e237962feab84f1f95a03854e.jpg
 
20200203_082608_X.thumb.jpg.f5bc355c10bb358eb7b9b61ae9a7daf5.jpg

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

×
×
  • תוכן חדש...