Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אני ממש צריך עזרה.

ביקשתי מחבר לעשות בדיקה לרכב שאני רוצה לקנות והוא שילם 520 שח ולאחר מכן המוכר הגיע אליי וסיכמנו את מחיר העסקה אך המוכר היה קצר בזמן מכיוון שכל התהליך נמשך 3 שעות והוא טען שצריך לקחת את הכלב דחוף לוטרינר. אז סיכמנו שיתקשר אליי ואגיע יותר מאוחר אליו .

מאז הוא לא עונה לא בפלאפון ולא בהודעות. 

אני מרגיש מרומה ובאמת צריך את הכסף. 

ממש אשמח לעזרה, תודה!

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם נחתם ביניכם משהו בכתב?

 

האם סגרתם את כל פרטי העיסקה בע"פ ? מישהו היה נוכח בפגישה הזו שלכם.

 

ככל הנראה המוכר מצא קונה אחר או הכלב נשך אותו והוא מאושפז

  • מצחיק 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בטח עקץ אותו כלב...

אין הרבה מה לעשות, תבלע את הרוק ותמשיך הלאה.

חלאות לא חסר

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

למה לוותר? לא הייתי מוותר - תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. (כאילו שכסף גדל על העצים)

אחר כך מתפלאים למה יש נוכלים שמתנהלים בלי פחד, עושקים קשישים באלפי שקלים, רמאים בכל פינה שמנצלים תמימות של אנשים

כל זה בגלל שאין אכיפה, שמתחילה מוויתור של אנשים שלא יודעים לעמוד על שלהם. (שאף אחד לא יבלע את הרוק של מישהו אחר, תלחמו כמו לביאות בלי פחד, רק ככה נמגר/נעצור את הנוכלים, שגיבורים על חלשים)

 

כל זה במידה ולא קרה לבחור משהו. 

 

דבר שני, להבא, לא יודע מה עשית בדיוק, שים לב שמסכמים רכישת רכב, זה חייב להיות מגובה בחתימה טופס שמסכם את העסקה/מחיר

 כולל חתימה ות.ז של שניכם. ככה מתנהלים, לא יותר ולא פחות. (זה היה עוזר בתביעה שאתה חייב להגיש)

 

פורסם

גירסת המוכר

 

אדוני השופט

 

עשה בדיקה , גרר אותי לביתו התיש אותי שלוש שעות במו"מ

 

ראיתי שעיסקה לא תצא כאן

 

נפרדנו לשלום

 

אז לפני שמייעצים ללכת לתביעה רואים מה יש לפות"ש ביד.

 

אבל בעיקרון מסכים אותך כדי למגר את הפשע מעל האנושות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ללכת לבית משפט כל אחד יכול.
לזכות... זה כבר יותר מורכב.

בשביל 500 ש"ח לא הייתי רודף אחריו.

אולי הוא לא בנאדם הגון אבל לא נוכל, הרי הכסף לא נכנס לכיסו.


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 3 שעות, yogev20 כתב:

למה לוותר? לא הייתי מוותר - תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. (כאילו שכסף גדל על העצים)

אחר כך מתפלאים למה יש נוכלים שמתנהלים בלי פחד, עושקים קשישים באלפי שקלים, רמאים בכל פינה שמנצלים תמימות של אנשים

כל זה בגלל שאין אכיפה, שמתחילה מוויתור של אנשים שלא יודעים לעמוד על שלהם. (שאף אחד לא יבלע את הרוק של מישהו אחר, תלחמו כמו לביאות בלי פחד, רק ככה נמגר/נעצור את הנוכלים, שגיבורים על חלשים)

 

כל זה במידה ולא קרה לבחור משהו. 

 

דבר שני, להבא, לא יודע מה עשית בדיוק, שים לב שמסכמים רכישת רכב, זה חייב להיות מגובה בחתימה טופס שמסכם את העסקה/מחיר

 כולל חתימה ות.ז של שניכם. ככה מתנהלים, לא יותר ולא פחות. (זה היה עוזר בתביעה שאתה חייב להגיש)

 

על מה הוא יתבע את המוכר (שלא מכר)? הוא שילם על בדיקה במכון וקיבל אותה, הכסף הזה לא נחת בכיסו של המוכר (אלא אם חסר מידע נוסף שלא נמסר בשרשור).

 

אז כן, המוכר כנראה לא האדם הכי "ראוי", אבל נוכל הוא לא.

פורסם

תודה לכולם על העזרה. 

הבדיקה אצלי, ולא נחתם שום מסמך לצערי

הכל סוכם בעל פה ובחור נוסף מהצד שלי היה נוכח במפגש.

המוכר שלח לי הודעה בבוקר בטענה שהוא לא יודע למה אני מאשים אותו בעיה שלי שלא קניתי. 

(אני ביצעתי שיחה לבנק וחיכיתי שבנקאי יענה לי כדי לעשות העברה זהב על מנת שהכסף יעבור מיידית) אבל הבחור לא רצה לחכות מספר דקות כי היה חייב לנסוע לוטרינר.

 

פורסם

אז המוכר כן ענה לך?

הרכב נמכר?

לפעם הבאה, עושים זכרון דברים*, אתה מפקיד למוכר סכום מינימלי כלשהו שמקובל על שניכם ("דמי רצינות").

 

*משהו בסגנון: אני ישראל ישראלי מפקיד למוכר X כסף כדמי רצינות, במידה והרכב עובר בדיקה בתאריך Y ואין ריג'קטים משמעותיים, תקבל את הסכום Z שהסכמנו עליו בהחסרת הסכום X שכבר קיבלת. כמובן שאפשר להגביל בזמן (שלא יצא מצב שאחד מהצדדים "מבזבז" את הזמן לצד השני) ועוד תנאים נוספים שיגנו על שניכם.

פורסם

לא ברור מה הכוונה המוכר התחייב בבדיקה, אם הכוונה שאמר שאם ימצאו תקלה משמעותית אז הוא יוריד במחיר אז כן התחייב. 

הבחור ענה עכשיו לשיחת טלפון בטענה שהוא בנאדם מבוגר ויש לו סידורים אז אין לו זמן לבזבז.

כאילו שאני רוצה לבזבז את הזמן..פשוט הבדיקה התעכבה בגלל תור במכון.

לסיכום המוכר אמר לי שהוא הוריד את מודעה ומוכן למכור לי מחר רק שהוא צריך להשכיר לעצמו רכב.

אני אסע אליו מחר אחריי עבודה בתקווה שלא יעלם שוב.

תודה לכולם

פורסם

היות שהנושא נפתר, אין לי מה להציע לפות"ש, אבל לדורות הבאים שאולי יקראו את זה אני יכול להגיד שני דברים.

1. לפני הבדיקה כותבים זכרון דברים (אפשר להוריד אחד גנרי כאן ולהוסיף/למחוק דברים לא רלוונטים או לא מוסכמים) ולא חותמים עליו. מיד לאחר הבדיקה, אם כמובן המצב של הרכב הוא כפי שהוצג והוסכם על הקניה שלו, חותמים על זכרון הדברים ומעבירים (או לא) למוכר מקדמה כלשהי. במעמד זה אפשר לנסוע לביתו של המוכר ולצלם את מד הק"מ של הרכב כדי להבטיח שלא ישתמשו בו. אם המוכר קנאי לפרטיותו ומפחד שיגנבו את האוטו וכאלה אפשר פשוט להפעיל ווייז ולבדוק מה המרחק עד הבית (בלי להראות את הכתובת) ולחשב את הק"מז' שאמור לצאת אחרי הצילום.

 

2. לגבי הציטוט הזה:

לפני 6 שעות, yogev20 כתב:

למה לוותר? לא הייתי מוותר - תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. (כאילו שכסף גדל על העצים)

אחר כך מתפלאים למה יש נוכלים שמתנהלים בלי פחד, עושקים קשישים באלפי שקלים, רמאים בכל פינה שמנצלים תמימות של אנשים

כל זה בגלל שאין אכיפה, שמתחילה מוויתור של אנשים שלא יודעים לעמוד על שלהם. (שאף אחד לא יבלע את הרוק של מישהו אחר, תלחמו כמו לביאות בלי פחד, רק ככה נמגר/נעצור את הנוכלים, שגיבורים על חלשים)

 

כל זה במידה ולא קרה לבחור משהו. 

 

דבר שני, להבא, לא יודע מה עשית בדיוק, שים לב שמסכמים רכישת רכב, זה חייב להיות מגובה בחתימה טופס שמסכם את העסקה/מחיר

 כולל חתימה ות.ז של שניכם. ככה מתנהלים, לא יותר ולא פחות. (זה היה עוזר בתביעה שאתה חייב להגיש)

הייתי אומר שאתה צודק במאה אחוז, אם אשכרה היה מדובר פה במישהו שהרוויח משהו ממישהו, או שיש איזשהי דרך שפות"ש ינצח במשפט כזה. 

באופן כללי אני בעד להפעיל כל סנקציה אפשרית (וגם כמה... נאמר "אזרחיות") על אנשים שלא פועלים בתום לב, אבל במקרה הזה לא סוכם שום דבר בכתב, יכול להיות שמישהו הציע לו מחיר גבוה יותר, יכול להיות שהם נפרדו בצורה לא נעימה, יכול להיות שסתם תפס אותו מישהו בדרך הביתה והציע לו לקנות את האוטו בסכום שהוא ביקש בלי בדיקה ומייד במקום, ויכול להיות עוד אלף ואחד דברים לגיטימיים לחלוטין שגרמו למוכר לעשות את מה שעשה והמקסימום שאדם סופר-דופר הגון וראוי היה עושה היה לשלוח לפות"ש הודעת "שומע אחי? מכרתי את האוטו למישהו אחר כי XYZ. סורי ובהצלחה".

להמליץ לאנשים לתבוע אנשים כי לפי אמות המידה המאוד נוקשות שלנו הם פעלו שלא כשורה יכול לגרום לאנשים פתאום למצוא את עצמם נבעטים מכל המדרגות של בית המשפט עם חשבון שמן על הוצאות המשפט. אז הייתי נזהר לעשות את זה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

במחשבה נוספת אתם צודקים. אין מסמך חתום על ידי שני הצדדים. (לא יכול לעשות כלום, וחבל)

 

 הקטע של הנוכלים/חוסר יושר בארץ, ועושקי קשישים/חלשים מתחיל לשגע אותי, לכן הגבתי מעט בחומרה

בלי לקרוא ממש את הפרטים. עדיין מי שנתקל בתופעה כזו, להילחם נגדה כאילו פגעו בקרוב משפחה שלו. (בלי לוותר)

 

 

 

 

 

פורסם

הקטע הזה של חוסר היושר קיים בשני הכיוונים, לא בצד של הקונים אלא גם בצד של המוכרים ואפילו תתפלאו מבין חברי הפורום ה"צדיקים"

אני פרסמתי את הרכב של אבא שלי בלוח (הוא לא פורסם במקום אחר, כך שכל מי שהתקשר הגיע בוודאות מהפורום)
אנשים קובעים ואז לא מגיעים (לא אחד ולא שתים)
בנאדם שלקח את הרכב לבדיקה (והיא יצאה פיקס) והתאדה כאילו בלעה אותו האדמה.... כן, כן .... חבר פורום

אז מה שאני אומר, זה שהראשון ששם את הכסף לוקח
בתור מוכר לא מעניין אותי הבעיות שלך עם הבנק, לא הגעת עם כסף, יש אחד אחר ששם את הכסף, אז הרכב ימכר לו ולא מעניין אותי אם עשית בדיקה או לא.

אם זה באמת היה חשוב, הייתם עושים זכרון דברים, היית משאיר לו כמה אלפי שקלים ואז היו שומרים לך את הרכב.

  • אהבתי 5
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...