Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, פבל כתב:

היות שהנושא נפתר, אין לי מה להציע לפות"ש, אבל לדורות הבאים שאולי יקראו את זה אני יכול להגיד שני דברים.

1. לפני הבדיקה כותבים זכרון דברים (אפשר להוריד אחד גנרי כאן ולהוסיף/למחוק דברים לא רלוונטים או לא מוסכמים) ולא חותמים עליו. מיד לאחר הבדיקה, אם כמובן המצב של הרכב הוא כפי שהוצג והוסכם על הקניה שלו, חותמים על זכרון הדברים ומעבירים (או לא) למוכר מקדמה כלשהי. במעמד זה אפשר לנסוע לביתו של המוכר ולצלם את מד הק"מ של הרכב כדי להבטיח שלא ישתמשו בו. אם המוכר קנאי לפרטיותו ומפחד שיגנבו את האוטו וכאלה אפשר פשוט להפעיל ווייז ולבדוק מה המרחק עד הבית (בלי להראות את הכתובת) ולחשב את הק"מז' שאמור לצאת אחרי הצילום.

 

 

 

מה הכוונה שהמוכר קנאי לפרטיות ? בשלב הזה כבר ראית את רשיון הרכב ואת תעודת הזהות של המוכר. השוות בניהם. על שניהם יש גם את הכתובת של המוכר. אתה אמור לדעת היכן הוא גר. 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנא עארף... תיארתי לעצמי שבטח יקומו כל מיני אנשים ויצאו נגד הנסיעה לבית המוכר (כמו שתמיד יש אנשים שיוצאים נגד כל מיני דברים) אז נתתי פתרון חלופי. אז עכשיו "יוצאים נגד" הפתרון שלי. וואלה יופי, אי אפשר לרצות אתכם... 🤣

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

שלום לכולם,

הסיפור לצערי ממשיך, אולי לא מספיק אסרטיבי..

המוכר עושה טובה כשהוא חוזר אליי ולגבי רביעי/היום/מחר ממשיך בטענה שהכלב שלו גוסס והוא צריך את הרכב לסידורים.

אמרתי לו שאני מרגיש שהעניין יושב לי על הלב ובוא נקבע שעה לראשון ונעמוד בה, הוא אמר בסדר.

קבענו בראשון לאחר עבודה ניפגש בכרמיאל (אני גר בה והוא עובד לא רחוק)

נעשה העברת בעלות ואני אחזיר אותו לנהריה( לא ברור לי למה אני עושה את זה אלא רק שיגמר כבר)

החשש שלי הוא כזה:

1)עבר כמעט שבוע מהבדיקה - חוץ  מתחושת הניצול אני צריך לדאוג למשהו?

2) הסגר אמור להיכנס ב17 וקבענו 16.30 האם הדואר יעבוד על מנת להעביר בעלות?

3)ביקשתי את רישיון רכב ות.ז שלו על מנת לעשות דוח סליקה והוא מוכן רק לקראת העברת בעלות - עליי לחשוש?

 

תודה רבה!

פורסם

לגבי העברת בעלות הבנתי שאפשרי לעשות באינטרנט באתר של הממשלה. אני זוכר שאפילו הייתה לי אפשרות כזאת בקטגוריה של הרכב.

Sent from my M2007J3SG using Tapatalk

פורסם

1. מבחינת תוצאות הבדיקה: בוודאות אי אפשר לדעת, אבל מה הסיכוי שבדיוק בשבוע הזה קרה משהו משמעותי?

2. כפי שענה @4Real , אפשר באינטרנט.

3. אחרי ששילמת 500 שח, זה לא הוגן מצידו. יש ממה לחשוש?

אצלי התנהלות כזאת הייתה מדליקה נורה אדומה. יכול להיות שהייתי מעדיף להפסיד 500 שח ולעבור הלאה.

לא יודע מה יקרה בסופו שלדבר. אם כן תגיעו לעסקה, תהיה זהיר ותבדוק טוב את הדברים הרלוונטים. כגון: שזה אכן הרכב לפי מס שילדה, שאין שיעבוד, שההעברה אכן מתבצעת (אם תעשו את זה באינטרנט) וכדומה.

פורסם

ממש תמוה הקטע עם הדו״ח סליקה. מה הרציונל שלו שהוא מוכן רק לקראת העברת בעלות? אני כשמכרתי את הרכב חילקתי אותו לכל דורש בכיף מבלי לחשוב בכלל אפילו כשידעתי שזה קונה לא רציני. מבחינתי זו נורה שדורשת התייחסות.

פורסם

כל תמרורי האזהרה פועלים ואתה מתעקש לרכוש מבנאדם שלא הוכיח אמינות בסיסית?
לא ברור לי למה


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 5 שעות, סולל הדרך כתב:

כל תמרורי האזהרה פועלים ואתה מתעקש לרכוש מבנאדם שלא הוכיח אמינות בסיסית?
לא ברור לי למה


Sent from my iPhone using 

אשתי אמורה ללדת בשבוע שבועיים הקרובים ואני רוצה לסיים את הסגה לפניי. אולי אתם צודקים

פורסם

באיזה רכב מדובר ששווה לך לרדוף אחרי המוכר?
לא חסרים דגים בים.


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני לא הייתי קונה רכב ללא דו"ח סליקה אפילו מקרוב משפחה.

מוכר שלא מוכן לתת לי להפיק דו"ח סליקה - אני מדפדף הלאה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

כל ההתפתחות של האירוע הזה גורמת לי יותר ויותר להציע לך לרדת מהאוטו הזה. גם בוא, זה לא אוטו שקיים בארץ בשלושה אקזמפלרים. כולה ראפיד. 

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

לדעתי הפרנויה מיותרת. 

סביר בהחלט שכלבו חלה לפתע והוא טרוד בענין, החיים קורים לאחרים גם בזמן שאתה רוצה לקנות אוטו.

וגם סביר שהוא פרנואיד ולא אוהב למסור את תעודת הזהות שלו, כבר פגשנו בפורום אנשים לחוצים יותר. אם הוא לא ימסור לפני הקניה, אז תמיד תוכל לוותר.

 

אבל, אם זה מרגיש לך לא נכון, וותר וחפש רכב אחר. לדעתי אין סיבה לדאגה שלך, אבל גם אין סיבה להמשיך לדאוג.

פורסם
לפני שעתיים, Be roo כתב:

לדעתי הפרנויה מיותרת. 

סביר בהחלט שכלבו חלה לפתע והוא טרוד בענין, החיים קורים לאחרים גם בזמן שאתה רוצה לקנות אוטו.

אני לא חושב שיש פרנויה. ואני לא מטיל ספק במצבו הרפואי של הכלב, אלא שכל הסיטואציה הזו גוזלת הרבה יותר מדי זמן והרבה יותר מדי עצבים והתעסקות בשביל סקודה פאקין ראפיד. וזה שהוא ממשיך לנסוע על האוטו אחרי שהוא עבר בדיקה מקטין את הרלוונטיות של הבדיקה עם כל יום שחולף.

מבחינתי מדובר במצב שצריך להבין שהגיע הזמן ל-Stop Loss ולחתוך משם.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

×
×
  • תוכן חדש...