Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, פבל כתב:

אני לא חושב שיש פרנויה

 

פות״ש משתמש במילים כמו ״מרומה״, ניצול״ וכו׳ כאילו המוכר הוא נוכל ולא סתם אדם שיש לו עוד כמה דברים בחיים חוץ מלמכור את האוטו.

בדיקה לא הופכת ללא רלוונטית אחרי כמה ימים, אלא אם הרכב יעבור תאונה.

ואומנם אין בעיה לחתוך אם זה עולה לו בבריאות, אבל מתהחושה שלי, פות״ש רגיש מידי ועלול להרגיש ככה גם אצל כל מוכר אחר אם דברים לא ילכו הכי חלק שאפשר. אז אולי במקום לחתוך, אפשר להבין שאין פה באמת סיפור מיוחד.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע אם קראת את כל השרשור או רק את ההתחלה, אבל לפי התקדמות השרשור נראה שפות"ש אמנם באמת התחיל פרנואידי וירד לקרקע המציאות די מהר. 

לגבי הבדיקה שהופכת לא רלוונטית.... יכול להיות. לא יודע. אבל זה לא משהו שהייתי רוצה להרגיע לגביו כשמדובר ברכב ומוכר שאני לא מכיר ולא ראיתי. בשבוע אפשר לעשות לרכב הרבה מאוד בלאי שיעשה לא מעט אלפי שקלים גם בלי להלביש אותו על עץ. רק יום מסלול רגוע יחסית יכול לגמור סט צמיגים ובלמים, והופ - 3000-4000 שקלים כדי לרענן אותם. שלא לדבר על איזה טיול שבילים/שטח קליל שיכול לעקם משולשים, לסדוק מתלים, לשבור מתלים, לפרק מסרק או לנקב אגזוז. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

קראתי הכל, בהודעתו מיום חמישי הוא משתמש במילה ניצול, יושב לו על הלב, רק שיגמר כבר....

מי שקנית רכב גורמת לו לרגשות עזים כאלה, בגלל מקרה שהוא אולי לא חלק ונמשך מעבר למינימום האפשרי בגלל נסיבות החיים, צריך גם קצת לבדוק את עצמו.

כי הראפיד אכן לא שווה את זה, אבל לפי התיאורים שלו, יתכן שכל תהליך קניה שלא ילך הכי חלק ומהיר שאפשר יגרום לו לחשש ורגשות לא פרופורציונלים.

פורסם

מי שמוכר רכב יודע שהתהליך יגזול ממנו קצת זמן והתעסקות.

לא ייתכן שאחרי שהקונה שילם 520 שח לצורך התהליך, המוכר לא יוכל למצוא את הזמן בהקדם (ולא אחרי כמה ימים, אחרי הרבה טלפונים וכו') לסיים את העסקה. זה בהחלט מריח לא טוב.

האם הקונה מדי חששן וכו'? יכול להיות. אבל זה לא מקטין את חוסר הרצינות או האמינות של המוכר כפי שזה מצטייר. זה כמובן לא אומר שהמוכר בעייתי או נוכל, אבל מעלה חשש.

פורסם (נערך)

פבל, מסלולים??? הכלב גוסס!.... 

אחרי השבעה המוכר ייצור עמו קשר

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 9 שעות, tinoki כתב:

פבל, מסלולים??? הכלב גוסס!.... 

לא לא לא... אני לא טוען שהמוכר עושה את זה. זה היה בלי קשר.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

1. הייתי מוותר ועובר לרכב הבא.

2. אם הסיפור על הכלב נכון, אז הייתי במצבו לא מזמן ואין סיכוי שהיה לי זמן או ראש למכור את הרכב. 

3. הוא בהחלט היה צריך לומר לך סליחה, אבל זה פשוט נפל על זמן לא טוב עבורי ואני דוחה את מכירת הרכב. 

×
×
  • תוכן חדש...