Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה כל כך בא לידי ביטוי אצלי ביונדאי i10 הידנית שהייתה אצלי 6 שנים, ברוב הנסיעות הייתי מנתק מדחס כשצריך יותר כח (עקיפות, האצה מאפס ברמזור וכד') במיוחד בימים חמים מאוד, בכל הפעלה של המדחס הייתה ירידה גדולה בסחיבת המנוע, חייתי ככה הרבה זמן, זה עניין של הרגל, רק עצוב שמייצרים מנועים כל כך חלשים שבקושי מסוגלים להזיז את הרכב בתנאי נסיעה נורמטיביים.

פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

 

 

המתקדמים היו מתקינים על ידית ההילוכים כפתור לניתוק יזום של המדחס.

 

אתה מוריד הילוך, לוחץ על הכפתור הזה, ונותן גז. 

 

במזגני מקומיים תוצרת אלכס אורגינל שהותקן ברכבים בשנות ה- 80,
היה מנתק עומס (מדחס) אוטומטי
שהיה מופעל בזמן מאמץ של הרכב (הרכב שלי היה סובארו 1300 DL).

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, yogev20 כתב:

אתם מדברים על צריכת דלק מהפעלת מזגן, מי שבגיל המתאים זוכר שהיה צריך לכבות את המזגן בעקיפה , או עליה, או עם רכב מלא שבקושי זז. 

 

מאז המנועים השתפרו בצורה ניכרת באופן שמזגן כמעט לא מזיז למנוע. (יש עליה בצריכה אבל מי שנוהג מתון זה מתקזז)

 

אני זוכר את זה בתור ילד..נסיעות עם אבא שלי מדי פעם לירושלים... 🤣🤣

עריכה אחרונה על ידי liav12
  • אהבתי 1

Opel Adam S 2017

פורסם

עד היום אני זוכר את הניסיון לעשות עקיפה של משאית איטית בסיבובים המפותלים/מסוכנים לנצרת עלית (לפני הכביש החדש) 

עם סובארו DL 1300, זאת הייתה משימה כמו לכבוש את הגולן. כיבוי מזגן (רכב מלא) הורדת הילוך, ולחיצה חזקה על הגז בכל הכוח

והרכב לא רוצה לזוזו לעזאזל.  היו ימים וטוב שנגמרו מבחינת התקדמות טכנולוגית לטוב או לרע.  

  • מצחיק 2
פורסם

עדיין יש רכבים כאלה לצערי.

 

אני זכיתי לחוויה המפוקפקת הזאת גם במיצובישי לנסר קלאסיק 2007, בעליות של צפת, עם רכב מלא ומזגן.

לפני 6 שעות, Buki כתב:

המדחס אכן אחראי לחלק העיקרי של הצריכה הנוספת. 

 

בגדול, צריכת דלק של המזגן תלויה בדרישת הקירור. 

 

יום חם, 38 מעלות בחוץ, אתה מפעיל את המזגן על עוצמה גבוהה - תהיה תוספת גדולה לצריכת דלק.

 

יום לא חם, 20 מעלות בחוץ, אתה מפעיל את המזגן בעוצמה נמוכה - תהיה תוספת קטנה לצריכת דלק. 

 

מעבר לכך זה תלוי בסוג המערכת שיש באוטו - מזגן רגיל או בקרת אקלים, מדחס רגיל או ספיקה משתנה. 

 

במזגן רגיל זה לא ON/OFF?

ז"א, או שעובד או שלא עובד, לא משנה אם בחוץ 40 מעלות או 10?

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כתבתי על זה קצת לא מזמן, אולי יעניין אותך.

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

המדחס ניכבה כשהטמפרטורה יורדת מתחת לסף מסויים ונידלק שוב כשהיא עולה, אז בטמפרטורת סביבה של 10 מעלות הוא עובד הרבה פחות.

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם
לפני 59 דקות, vadim6385 כתב:

 

 

במזגן רגיל זה לא ON/OFF?

ז"א, או שעובד או שלא עובד, לא משנה אם בחוץ 40 מעלות או 10?

 

 

 

משנה. ב 40 מעלות בחוץ הוא יהיה יותר זמן ב ON, ב 10 מעלות יעשה הפסקות ארוכת יותר.

 

 

 

פורסם

במקרה בדקתי לפני כשבועיים.

דאצ'יה לוגן 0.9 טורבו -ההבדל של כ- 20 אחוז!

 

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

×
×
  • תוכן חדש...