Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

רציתי לדעת אם מוכר מסוגל לתת יפוי כוח להעברת בעלות לידי אותו קונה שמעוניין לרכוש. 

 

לצורך הדוגמה - הקונה יגיע בלבדו לדואר, ובידו יפוי כוח, תעודת זהות מקורית של המוכר, ורישיון הרכב. 

האם הקונה יהיה מסוגל לבצע את העברת הבעלות?

 

בברכה, ותודה מראש

פורסם

תאורטית כן.

 

מעשית - לא הייתי מעז לתת את תעודת הזהות שלי בידי זר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 41 דקות, SafiX כתב:

שלום רב,

רציתי לדעת אם מוכר מסוגל לתת יפוי כוח להעברת בעלות לידי אותו קונה שמעוניין לרכוש. 

 

לצורך הדוגמה - הקונה יגיע בלבדו לדואר, ובידו יפוי כוח, תעודת זהות מקורית של המוכר, ורישיון הרכב. 

האם הקונה יהיה מסוגל לבצע את העברת הבעלות?

 

בברכה, ותודה מראש

בהחלט כן, קניתי ככה פעם אוטו מחבר. 

 

 

פורסם

אין שום בעיה. 

את טופס ייפוי הכח ניתן להוריד מהרשת.

יש לדאוג לצייד את מיופה הכח בתעודת זהות בלבד (לא רשיון, דרכון וכו').

עשיתי את זה מספר פעמים, משני צדדי הייפוי, לא ביג דיל.

פורסם

ממליץ לך לוודא שלא רשומה בעלות נוספת ברכב, 

במצב זה אין אפשרות להעביר בעלות באינטרנט אלא רק בדואר (עם ת.ז. של כולם).

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
לפני 23 שעות, sperial כתב:

מעשית - לא הייתי מעז לתת את תעודת הזהות שלי בידי זר.

 

למה אתה סתם מלאה?

 

שאלו שאלה מאוד ברורה ומדוייקת

 

התשובה היא: כן

 

אף אחד לי ביקש טיפים להתנהלות נכונה עם אמצעי זיהוי

אין עניין סתם להראות חכם או מבין או טרחן

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 6 שעות, Mr.Hybrid כתב:

ממליץ לך לוודא שלא רשומה בעלות נוספת ברכב, 

במצב זה אין אפשרות להעביר בעלות באינטרנט אלא רק בדואר (עם ת.ז. של כולם).

לא יודע, ברכב אצלנו אשתי תמיד רשומה כבעלים נוסף.  כשמכרתי עשיתי את זה בעצמי ולא נדרשתי לא ליפוי כח שלה ולא לת.ז שלה, אפילו לא צילום, וזה היה ככה לפחות בשלושה רכבים שאני זוכר

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

באינטרנט זה סיפור ארוך, עם סיסמאות ודרכון ועוד.. ולא כל סיסמה הוא מאשר.. צריך הרבה סבלנות.

וגם הרשיון יגיע רק בדואר ולוקח זמן..

ואכן אפשר לתת לקונה יפוי כח עם ת"ז שלך- אני עשיתי כך.

  • רעיון גרוע 1

משתדל לעזור

פורסם
לפני כשעה, Yellow Engine כתב:

לא יודע, ברכב אצלנו אשתי תמיד רשומה כבעלים נוסף.  כשמכרתי עשיתי את זה בעצמי ולא נדרשתי לא ליפוי כח שלה ולא לת.ז שלה, אפילו לא צילום, וזה היה ככה לפחות בשלושה רכבים שאני זוכר

סיפור אישי: מצאתי רכב לקנייה ונסעתי לקריית-אונו כי שם נמצא סניף דואר הפתוח בשעות הערב, בסביבתו של המוכר ביום המסוים שבו המוכר היה זמין,

רץ לכספומט לפני שהגברת תסגור את הדלת, אני מגיע עם ת.ז. והמוכר עם ת.ז. והופ!  אבא שלו רשום כבעלים נוסף. 

שואל האם יש אפשרות להעביר צילום ת.ז. במייל - לא.   האם אפשרי בפקס - לא. 

היכן האבא מתגורר?  קריית שמונה.

קניתי רכב אחר.

 

לפני 17 דקות, המחליף כתב:

באינטרנט זה סיפור ארוך, עם סיסמאות ודרכון ועוד.. ולא כל סיסמה הוא מאשר.. צריך הרבה סבלנות.

וגם הרשיון יגיע רק בדואר ולוקח זמן..

באינטרנט ביצעתי כמה פעמים, תמיד לקח פחות מ-5 דקות כולל ההרשמה לאתר (כמו רישום לפייסבוק)

לא צריך סיסמאות אלא סיסמא אחת,

לא חייב דרכון אלא אמצעי זיהוי בנוסף לת.ז. (למשל אשראי).

והפרט החשוב שגם בו טעית, הרישיון מגיע בתוך 2.5 שניות לתוך האיזור האישי באתר וניתן להדפיס כמה שתרצה בחינם.

פרט חשוב בונוס - הרכב שלי עבר טסט תוך הצגת הרישיון בסמארטפון ללא הדפסה כלל.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
לפני 15 דקות, Mr.Hybrid כתב:

באינטרנט ביצעתי כמה פעמים, תמיד לקח פחות מ-5 דקות כולל ההרשמה לאתר (כמו רישום לפייסבוק)

אופציה שקיימת מספר חודשים. כבר הספקת להעביר בעלות כמה פעמים?

לפני כשעה, Yellow Engine כתב:

לא יודע, ברכב אצלנו אשתי תמיד רשומה כבעלים נוסף.  כשמכרתי עשיתי את זה בעצמי ולא נדרשתי לא ליפוי כח שלה ולא לת.ז שלה, אפילו לא צילום, וזה היה ככה לפחות בשלושה רכבים שאני זוכר

ממש אין מצב.

אולי הייתה רשומה בביטוח

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 3 דקות, tinoki כתב:

אופציה שקיימת מספר חודשים. כבר הספקת להעביר בעלות כמה פעמים?

מכרתי וקניתי לאשתי,

ובנוסף עזרתי לחבר בקנייה וגם לקרובת משפחה.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

×
×
  • תוכן חדש...