Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו הצליח לבצע את ה-recall? 

 

כבר בשני מוסכים של לובינסקי אמרו שאין מלאי בכל הארץ וצריך לחכות עד שהם יודיעו שיש מלאי

 

מה אמור לעשות מי שצריך לעבור טסט? 

פורסם
מישהו הצליח לבצע את ה-recall? 
 
כבר בשני מוסכים של לובינסקי אמרו שאין מלאי בכל הארץ וצריך לחכות עד שהם יודיעו שיש מלאי
 
מה אמור לעשות מי שצריך לעבור טסט? 
אני עשיתי, קצת לפני שפתחתי את הפוסט. אכן אמרו לי במוסך שיש מחסור בחלפים, אבל אז אמרו שעוד יש.

Sent from my AC2003 using Tapatalk

פורסם

עכשיו דיברתי עם אחד המוסכים המורשים,

הם טוענים  שהחלק שצריך להחליף חסר בכל הארץ ואמור להגיע עוד חודש....

פורסם
בתאריך 18.11.2020 בשעה 14:27, TomerLL כתב:

 

מה אמור לעשות מי שצריך לעבור טסט? 

 

כפי שמצוין לך במכתב הקריאה, ניתן לבצע מבחן תקופתי עד חצי שנה מיום הקריאה.

רכב אשר לא יבצע את הקריאה עד תום מועד זה, ייחסם במחשבי הרשות ולא יוכל לבצע את המבחן.

 

גם לי נאמר כי קיים חוסר במלאי והרכב(C4 2012) בצע את הטסט למרות הקריאה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

^^ יתכן ופשוט לקחו לך את הרכב לקניות וחזרו? 🙄

פורסם

אצלי היו צריכים לפרק דשבורד, וכנראה לקח להם יותר משעה שעתיים כי גיליתי את הריקול בזמן שהייתי במוסך בטיפול אחר לגמרי... באופן מצחיק אני הערתי את תשומת ליבם לנושא, ורק לאחר שביקשתי שיבדקו במחשב ראו שבאמת יש קריאת שירות לרכב שלי.
במקרה שלי ובגלל השעה שהגעתי למוסך, הם סיימו רק בבוקר שלאחר מכן ולכן קיבלתי רכב חלופי.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

קיבלתי היום לאימפרזה 2006. לאימפרזה 2006 אחרת ביצעתי ריקול דומה כבר לפני שנתיים~ ההיא מלפני שנתיים היא תת דגם i וזאת שקיבלה עכשיו תת דגם LX.

image.thumb.png.df10030ca42aa1863ae0c19d147fa598.png

פורסם

באם מישהו יודע.

האם באירופה יש מאגר של ריקולים?.

מכיר מישהו עם DS5 2014 אנו חושב, סקרן לדעת אם יש לזה ריקול.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
קיבלתי היום לאימפרזה 2006. לאימפרזה 2006 אחרת ביצעתי ריקול דומה כבר לפני שנתיים~ ההיא מלפני שנתיים היא תת דגם i וזאת שקיבלה עכשיו תת דגם LX.
image.thumb.png.df10030ca42aa1863ae0c19d147fa598.png
גם אני קיבלתי את זה אתמול אחרי שעשינו את זה לפני שש שנים

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...