Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז אחרי שאני ועוד בעלי DS קיבלנו recall על כריות האוויר, נתקלתי בכתבה הבאה:
https://thecar.co.il/באחור-של-ארבע-שנים-סיטרואן-תחליף-בישרא/

 

"החל בחודש הבא תתחיל חברת דוד לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל, לבצע קריאה לתיקון שבמסגרתה תוחלפנה כריות-אוויר שעלולות להרוג או לפצוע קשה, וייתכן שיינצלו חייהם של ישראלים שכנראה אפילו לא ידעו שהם נוהגים עם מטען מסוכן של חומר נפץ שמוטמן מול פניהם. החדשות הרעות הן שמספר יצרניות רכב אחרות טרם ביצעו את אותו מהלך וחמור מכך: משרד התחבורה הישראלי – מתוך עצלות ורשלנות – מוסיף לזלזל בחייהם ובשלומם של ישראלים אחרים."

 

הייתי בטוח שהסיפור הזה כבר נגמר, מקצת קריאה אני מתרשם שלפחות בארץ הוא רחוק מלהיגמר...
נראה שבארץ ובאוסטרליה, סיטרואן מבצעים קריאות שירות לרכבים שיוצרו בן 2010 ל 2016.
אני ממליץ לכל בעלי הסיטרואניות משנות הייצור האלה (ייצור, לא מסירה) - כנסו לאתר של לובינסקי ובדקו האם גם ברכב שלכם נדרש להחליף את כריות האוויר. לא ברור לי אם מדובר בצעד מניעתי כ"כיסוי תחת" או לא , מכיוון שלא ראיתי שמבצעים באירופה קריאת שירות דומה. אבל, לדעתי לא כדאי לקחת סיכון...

 

וגם עולה השאלה - מה לדעתכם יקרה ברכבים שנושאים את סמל פיג'ו? הרי רכבי קונצרן PSA חולקים רכיבים רבים, ואני מתאר לעצמי שגם כריות אוויר הן חלק מאותם רכיבים.

 

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • רעיון טוב! 3
פורסם

וכאן שוב עולה פרוייקט לאומי : חיבור האתר של לובינסקי למאגר הריקול. לי זה מעולם לא עבד. למישהו זה כן ?
לא מבין למה גוררים את הנושא . שרת התחבורה, במקום לרוץ בין אולפני טלוויזיה ולאיים, היתה צריכה לסיים את נושא כריות האויר והקמת מערך בדיקות קורונה בנתב"ג . אבל יש סדרי עדיפויות


  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 10 דקות, save כתב:

הנה : נסה את מספר המזל שלך פה: אני מבטיח לך שירשום לך שאין קריאות שירות http://recall.lubinski.co.il/citroen/web/

אתה סתם משמיץ, עכשיו תאכל ת'לקרדה...

 הוא דווקא כן רשם שיש לו קריאת שירות (ואגב, עוד אנשים שאני מכיר וניסו  - ראו שזה עובד ורשום שיש להם קריאת שירות).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

וואו , אז אתה הראשון שאני מכיר. מוריד את הכובע.
בכל קריאות השירות האתר נתן לי תוצאה ריקה, גם כשקיבלתי מכתב הביתה וגם כיום.
אולי צריך מקף במספר רישוי ?

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 47 דקות, save כתב:

הנה : נסה את מספר המזל שלך פה: אני מבטיח לך שירשום לך שאין קריאות שירות http://recall.lubinski.co.il/citroen/web/

זה בדיוק האתר שבדקתי בו, ושם קיבלתי את הקריאה. מצחיק שמאוחר באותו יום היא גם הגיעה בדואר.

לכל מי שספקן - דיברתי עם עובד במוסך שהלכתי אליו לבצע את קריאת השירות, לטענתו ברוב המקרים אכן מבוצעת החלפה ולפעמים אין את החלקים במלאי מה שגורר השארה של הרכב ליום נוסף.

לפני 4 דקות, yd b-4 כתב:

לי אין - פיקאסו 2015 איך אני בודק באמת שאין בעיה?

אם אין, אז אין (כנראה). אם אתה חושש, אולי אפשר לבדוק מול שירות הלקוחות שלהם או לבדוק באתר/מול סיטרואן עצמם לפי ה VIN.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם
בתאריך 19.10.2020 בשעה 13:16, save כתב:

וואו , אז אתה הראשון שאני מכיר. מוריד את הכובע.
בכל קריאות השירות האתר נתן לי תוצאה ריקה, גם כשקיבלתי מכתב הביתה וגם כיום.
אולי צריך מקף במספר רישוי ?
 

לא צריך מקף.

בעניין הכריות אויר  - חבר פורום נוסף ( @avargel) גם קיבל.
פינקו אותו גם במכתב וגם מעודכן באתר (לפי הרישוי של הרכב שלו, C4 האצ'בק 2015).

בעלי C4 פיקאסו לא קיבלו כי אצלנו זו המהדורה האמינה, החזקה יותר.
כל אלו מתחת ל 131 כ"ס אכלו ת'לקרדה :-P 
 

  • מצחיק 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בתאריך 19.10.2020 בשעה 12:53, nathun כתב:

הרגע ניסתי את האתר של לובינסקי ואכן יש לי קריאה 🤦‍♂️

C4 2010 דיזל

 

image.thumb.png.090b90c1e162a907f19bb6042833d626.png

 

 

 

כלומר מי שיבא רכב באופן אישי יכול להסתובב עם התקלה מבלי שתתוקן או שיהיה מעקב אחריה? נהדר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...