Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

אשמח אם תוכלו לעזור בהמלצות לסוגי מצלמות אני מעוניין לרכוש מצלמת דרך לרכב קדמי ואחורי (אין מגבלת תקציב) חשוב לי שהמצלמה תהיה הכי טובה שיש היום בשוק שאני אוכל להתחבר מכל מקום (חיבור סים), שתצלם בחנייה תמיד 24/7, איכות צילום הכי מטורפת (4k) וכמובן שהעדשה תתפוס תמונה רחבה.

תודה לעוזרים 

עריכה אחרונה על ידי י.ל1

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי חברים, 

 

בעקבות פריצה לרכב וחבלה ברכב מתעניינת במצלמה שמצלמת גם בזמן חניה. 

 

הציפיות שלי- 
- איכות צילום טובה גם בלילה
- צילום בלופ ושמירה של ההסרטות לנייד/ענן (למשל במקרה שהמצלמה נגנבה...)
- מצלמה קדמית ואחורית 
- צילום תנודות שמתחיל קצת לפני תנודה שיראו מי התקרב לפגוע באוטו. והתראה לנייד
- צפיה בזמן אמת ללא הגבלת זמן 
- עדיפות לראות את מיקום האוטו בזמן אמת 
- אפשרות להוריד בקלות סרטונים למחשב ולנייד כדי לשלוח נניח למישהו...


וגם מחיר שפוי כי לא מחפשת לתת מתנות לפורצים 🙈

 

הבנתי שיש מצלמת proof אבל היא יקרה הרבה מעל שוויה... (סביבות 2000 ש"ח)

ראיתי באליאקספרס כל מיני דגמים במחירים של 200-400 ש"ח, 
כמו למשל-
Adzome M300S
השאלה אם מישהו יודע מה איכותי ושווה לקנות... 

 

שאלה שניה,
מאחר ורוצה צילום בזמן חניה,
האם אפשרי לקנות באליאקספרס מצלמה ולחבר ספק כח חיצוני (ש"ישב" ברכב) במחיר שפוי? 
פשוט לא יודעת להתעסק עם חשמל והבנתי שאם רוצה להתחבר לחשמל של הרכב צריכה התקנה יקרה של איש מקצוע וגם עלול לדרוש אח"כ התנעה עם כבלים אם גומר את הסוללה של הרכב...

 

מה אתם מציעים לי? 

תודה מראש ❤️

Screenshot_20231001_111417_AliExpress.jpg

פורסם
בתאריך 1.10.2023 בשעה 02:15, י.ל1 כתב:

שלום לכולם,

אשמח אם תוכלו לעזור בהמלצות לסוגי מצלמות אני מעוניין לרכוש מצלמת דרך לרכב קדמי ואחורי (אין מגבלת תקציב) חשוב לי שהמצלמה תהיה הכי טובה שיש היום בשוק שאני אוכל להתחבר מכל מקום (חיבור סים), שתצלם בחנייה תמיד 24/7, איכות צילום הכי מטורפת (4k) וכמובן שהעדשה תתפוס תמונה רחבה.

תודה לעוזרים 

המצלמות של DDPAI יעשו את העבודה.
דגם X5 Pro מתאים לכל הדרישות שלך.

 

בתאריך 1.10.2023 בשעה 13:16, הודיה30 כתב:

היי חברים, 

 

בעקבות פריצה לרכב וחבלה ברכב מתעניינת במצלמה שמצלמת גם בזמן חניה. 

 

הציפיות שלי- 
- איכות צילום טובה גם בלילה
- צילום בלופ ושמירה של ההסרטות לנייד/ענן (למשל במקרה שהמצלמה נגנבה...)
- מצלמה קדמית ואחורית 
- צילום תנודות שמתחיל קצת לפני תנודה שיראו מי התקרב לפגוע באוטו. והתראה לנייד
- צפיה בזמן אמת ללא הגבלת זמן 
- עדיפות לראות את מיקום האוטו בזמן אמת 
- אפשרות להוריד בקלות סרטונים למחשב ולנייד כדי לשלוח נניח למישהו...


וגם מחיר שפוי כי לא מחפשת לתת מתנות לפורצים 🙈

 

הבנתי שיש מצלמת proof אבל היא יקרה הרבה מעל שוויה... (סביבות 2000 ש"ח)

ראיתי באליאקספרס כל מיני דגמים במחירים של 200-400 ש"ח, 
כמו למשל-
Adzome M300S
השאלה אם מישהו יודע מה איכותי ושווה לקנות... 

 

שאלה שניה,
מאחר ורוצה צילום בזמן חניה,
האם אפשרי לקנות באליאקספרס מצלמה ולחבר ספק כח חיצוני (ש"ישב" ברכב) במחיר שפוי? 
פשוט לא יודעת להתעסק עם חשמל והבנתי שאם רוצה להתחבר לחשמל של הרכב צריכה התקנה יקרה של איש מקצוע וגם עלול לדרוש אח"כ התנעה עם כבלים אם גומר את הסוללה של הרכב...

 

מה אתם מציעים לי? 

תודה מראש ❤️

Screenshot_20231001_111417_AliExpress.jpg

כנ"ל, DDPAI X5 Pro עונה על כל הדרישות שלך.

אבל חשוב להבין מהו תקציב שפוי, ההגדרה משתנה מאדם לאדם. אם מזמינים מאליאקספרס המחיר זול משמעותית מהיבואן בארץ, ובנוסף לכך צריך לקחת בחשבון עלות חודשית של כרטיס sim למצלמה.
מצלמות טובות עם אפשרות לצפייה מרחוק נחשבות ליקרות ביחס למצלמות הרגילות. 

 

ציטוט

שאלה שניה,
מאחר ורוצה צילום בזמן חניה,
האם אפשרי לקנות באליאקספרס מצלמה ולחבר ספק כח חיצוני (ש"ישב" ברכב) במחיר שפוי? 
פשוט לא יודעת להתעסק עם חשמל והבנתי שאם רוצה להתחבר לחשמל של הרכב צריכה התקנה יקרה של איש מקצוע וגם עלול לדרוש אח"כ התנעה עם כבלים אם גומר את הסוללה של הרכב...

יש למצלמות ערכת חיבור לקופסת הפיוזים ובעזרת בורר מתח אפשר להגדיר סף מתח כלשהו שבמידה והמצלמה מגיעה אליו אז הוא יכבה את המצלמה כדי שהמצבר לא ייפרק לגמרי ולא ניתן יהיה להניע.

 

אפשר גם סוללה ניידת, אבל זה מסורבל ולא נוח להחליף בכל פעם כשמחנים\מתחילים נסיעה.

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

@FiS תודה על התשובה ממה שהבנתי ובדקתי הרכב שאני אמור להתקין בו את המצלמה הוא מסוג במוו חדשה שאמרו שהמצלמה הזאת תקפיץ לי התראות במסך של צריכת סוללה מהמצבר.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

Thinkware חברה מצוינת, היא בגדול המתחרה של Blackvue. היתרון העצום מבחינתי הוא שהיא

לא סינית אלא קוריאנית (לצערי היה לי ניסיון מר עם כל מוצר סיני בחיי, בייחוד בתחום מצלמות הדרך).

 

ה-F200 מוצר סולידי ואיכותי, הבעיה העיקרית איתו שהוא מצלם באיכות FHD ב-30 FPS, והיום כבר יש

מצלמות דרך שמצלמות באיכות 2K לכל הפחות, אז אתה משלם פה מחיר מסוים. אבל בגדול היא מצלמה

מצוינת וחברה מצוינת.

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני כשעה, Fraysa כתב:

Thinkware חברה מצוינת, היא בגדול המתחרה של Blackvue. היתרון העצום מבחינתי הוא שהיא

לא סינית אלא קוריאנית (לצערי היה לי ניסיון מר עם כל מוצר סיני בחיי, בייחוד בתחום מצלמות הדרך).

 

ה-F200 מוצר סולידי ואיכותי, הבעיה העיקרית איתו שהוא מצלם באיכות FHD ב-30 FPS, והיום כבר יש

מצלמות דרך שמצלמות באיכות 2K לכל הפחות, אז אתה משלם פה מחיר מסוים. אבל בגדול היא מצלמה

מצוינת וחברה מצוינת.

וזה עם סים? נכון? יש להם עוד מצלמות שהם FPS60 2K , לי יש מצלמת Viofo אבל מצלמה אחורית לא מצלמת בצורה חדה ממש.

פורסם
לפני 4 דקות, Fraysa כתב:

יש להם דגמים שתומכים בסים, הדגם הספציפי הזה לא (הוא ישן יחסית).

מבחינת איכות ורוזלציה היא יותר איכותית מ Viofo? נניח מצלמה אחורית יותר חדה וברורה?

פורסם
בתאריך 2.10.2023 בשעה 15:56, FiS כתב:

כנ"ל, DDPAI X5 Pro עונה על כל הדרישות שלך.

אבל חשוב להבין מהו תקציב שפוי, ההגדרה משתנה מאדם לאדם. אם מזמינים מאליאקספרס המחיר זול משמעותית מהיבואן בארץ, ובנוסף לכך צריך לקחת בחשבון עלות חודשית של כרטיס sim למצלמה.
מצלמות טובות עם אפשרות לצפייה מרחוק נחשבות ליקרות ביחס למצלמות הרגילות. 

 

יש למצלמות ערכת חיבור לקופסת הפיוזים ובעזרת בורר מתח אפשר להגדיר סף מתח כלשהו שבמידה והמצלמה מגיעה אליו אז הוא יכבה את המצלמה כדי שהמצבר לא ייפרק לגמרי ולא ניתן יהיה להניע.

 

אפשר גם סוללה ניידת, אבל זה מסורבל ולא נוח להחליף בכל פעם כשמחנים\מתחילים נסיעה.

 

 

@FiS תודה רבה על התשובה 

רואה שבאליאקספרס המחיר של הדגם שציינת הוא קצת מעל 1000 שח (בלי תוספת 4G שהאמת לא מבינה האם נחוצה?) בזמן שהיבואן דורש סביב ה 2000... 

מדהים שאנשים עדיין משלמים סביב ה 2000 שח על מצלמת proof בזמן שהדגם שאתם מציין עולה בערך אותו דבר עם 4K... 

 

לגבי החיבור לקופסת פיוזים וההגדרה של סף מתח בעזרת בורר מתח, האם צריך מומחה ספציפי לעניין כדי להתקין או שכל חשמלאי יכול לסדר לי? יש לך הערכה מה העלות של דבר כזה? 

 

שוב תודה ושיהיה לכולנו חג שמח ושקט 💌

 

 

פורסם

אנשים קונים Proof נטו בגלל בורות, כי הם לא מבינים בתחום. יש להם פרסומת יפה בפייסבוק ומישהו שמגיע אליהם להתקין.

 

אני לא ניסיתי אותה, אבל כמו כל מוצר דומה, זה ב-90% מהמקרים מוצר סיני עטוף בשם ישראלי וממשק נוראי.

 

לגבי ההתקנה עם הפיוזים ששאלת, ניתן לעשות בצד אם יש לך חוש טכני. במידה ולא, כל חשמלאי רכב יעשה לך את זה ב-150₪ בערך.  

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)
בתאריך 2.10.2023 בשעה 20:01, FiS כתב:

מה דגם הרכב? גרסה היברידית? 

 BMW x4 30i שנת 23

 

הציעו לי 2 מצלמות:

blackvue dr750x-2ch 4g lte plus

 עם אפשרות התחברות מהסלולאר Samsonix R866
עריכה אחרונה על ידי י.ל1

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
לפני 7 שעות, Fraysa כתב:

אנשים קונים Proof נטו בגלל בורות, כי הם לא מבינים בתחום. יש להם פרסומת יפה בפייסבוק ומישהו שמגיע אליהם להתקין.

 

אני לא ניסיתי אותה, אבל כמו כל מוצר דומה, זה ב-90% מהמקרים מוצר סיני עטוף בשם ישראלי וממשק נוראי.

 

לגבי ההתקנה עם הפיוזים ששאלת, ניתן לעשות בצד אם יש לך חוש טכני. במידה ולא, כל חשמלאי רכב יעשה לך את זה ב-150₪ בערך.  

 

@Fraysa

תודה על התשובה 

לגמרי, כל מקום קופצות מודעות שלהם... 

 

@FiS בדגם שכתבת, DDPAI X5 Pro, מה זה נותן לי ה- מודם 4G לשליטה מרחוק? זה נדרש כדי להוציא נתונים של המצלמה במקרה של גנבת/השחתת מצלמה? צריך את זה כדי לראות את הנתונים במחשב? ובכלל, האם אפשר להוריד את האפליקציה לכמה ניידים/טאבלטים? 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...