Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אשמח להמלצה עבור מצלמה שמצלמת באיכות גבוהה מצד אחד,

ומצד שני גם יודעת לצלם בזמן חניה, מבלי לשאוב את המצבר.

כלומר - אם הרכב מקבל מכה היא יודעת לשמור סרטון שכזה.

 

בטווח מחיר סביר, ומבלי להגיע לסכומים מופרזים.

תודה.

עומר :-)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי ניסיון לא מוצלח עם VIOFO A129 אני מחפש מצלמה חדשה

צריך שהיא תהיה מאוד איכותית עם WIFI  לאפליקציה

צילום בזמן חניה

תקציה עד 1500 שקל

אשמח להמלצות 

פורסם
בתאריך 14.8.2023 בשעה 23:37, ProMeR כתב:

שלום.

 

אשמח להמלצה עבור מצלמה שמצלמת באיכות גבוהה מצד אחד,

ומצד שני גם יודעת לצלם בזמן חניה, מבלי לשאוב את המצבר.

כלומר - אם הרכב מקבל מכה היא יודעת לשמור סרטון שכזה.

 

בטווח מחיר סביר, ומבלי להגיע לסכומים מופרזים.

תודה.

DDPAI Z40 תעשה את העבודה.

לפני 4 שעות, jako123456 כתב:

אחרי ניסיון לא מוצלח עם VIOFO A129 אני מחפש מצלמה חדשה

צריך שהיא תהיה מאוד איכותית עם WIFI  לאפליקציה

צילום בזמן חניה

תקציה עד 1500 שקל

אשמח להמלצות 

במה הA129 לא הייתה טובה?

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני שעתיים, FiS כתב:

DDPAI Z40 תעשה את העבודה.

במה הA129 לא הייתה טובה?

לא אמינה.

צילומי רגילים שלא בזמן חניה פשוט לא נשמרים לסרוגין

לפתע מצלמה לא מצלמת בלי התרעה

הוחלף כרטיס זכרון

בוצע עדכון גרסה

 

ראיתי לא מעט תקלות כאלה בקבוצות ברשת, לצערי אכזבה

 

פורסם
בתאריך 14.8.2023 בשעה 23:37, ProMeR כתב:

שלום.

 

אשמח להמלצה עבור מצלמה שמצלמת באיכות גבוהה מצד אחד,

ומצד שני גם יודעת לצלם בזמן חניה, מבלי לשאוב את המצבר.

כלומר - אם הרכב מקבל מכה היא יודעת לשמור סרטון שכזה.

 

בטווח מחיר סביר, ומבלי להגיע לסכומים מופרזים.

תודה.

יש כעת מבצעים באליאקספרס עם מחירים ממש שווים.

 

יש את ה-DDPAI Z40 במחיר הכי זול אי פעם $56.53 במקום $87 (עד אתמול)
https://s.click.aliexpress.com/e/_Dd5xtfV

 

ויש את ה-Z50, שהיא האחות הגדולה של Z40 עם חומרה טובה יותר, משמע איכות צילום טובה יותר.
כעת המחיר $69.77 במקום 140$ אתמול.

https://s.click.aliexpress.com/e/_DlvE8XV

 

לדעתי שווה להשקיע ולרכוש את הZ50.

 

בתאריך 20.8.2023 בשעה 00:28, jako123456 כתב:

לא אמינה.

צילומי רגילים שלא בזמן חניה פשוט לא נשמרים לסרוגין

לפתע מצלמה לא מצלמת בלי התרעה

הוחלף כרטיס זכרון

בוצע עדכון גרסה

 

ראיתי לא מעט תקלות כאלה בקבוצות ברשת, לצערי אכזבה

 

האם היא עדיין באחריות? 
לאיזה כרטיס זיכרון החלפת? 

אלה המומלצים ע"פ VIOFO:

MYr_mcHQRbNkRlBIjLNsYexif3vcXqVuzQ.thumb.jpeg.d5dcaf6d0ab4c0aec83e0dd5323349b9.jpeg

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, FiS כתב:

יש כעת מבצעים באליאקספרס עם מחירים ממש שווים.

 

יש את ה-DDPAI Z40 במחיר הכי זול אי פעם $56.53 במקום $87 (עד אתמול)
https://s.click.aliexpress.com/e/_Dd5xtfV

 

ויש את ה-Z50, שהיא האחות הגדולה של Z40 עם חומרה טובה יותר, משמע איכות צילום טובה יותר.
כעת המחיר $69.77 במקום 140$ אתמול.

https://s.click.aliexpress.com/e/_DlvE8XV

 

לדעתי שווה להשקיע ולרכוש את הZ50.

 

האם היא עדיין באחריות? 
לאיזה כרטיס זיכרון החלפת? 

אלה המומלצים ע"פ VIOFO:

MYr_mcHQRbNkRlBIjLNsYexif3vcXqVuzQ.thumb.jpeg.d5dcaf6d0ab4c0aec83e0dd5323349b9.jpeg

 

תודה רבה.

 

אני כרגע עם VIOFO A119 V3, אך מצלמת רק קדימה ולא אחורה, ולא בזמן חניה.

 

השאלה הנשאלת היא האם איכות הצילום ב- Z50 דומה לאיכות של ה- VIOFO.

 

בנוסף ראיתי גם את ה- 70mai A800S, איך יודעים מה עדיף 😕

עריכה אחרונה על ידי ProMeR

עומר :-)

פורסם

ל-V3 (גם ל A129 PLUS) ול-Z40  יש אותו חיישן צילום IMX335 לכן איכות התמונה תהיה כמעט זהה.

האיכות של ה-Z50 טובה יותר בזכות חיישן תמונה טובה יותר IMX415 שנמצא גם ב-MINI5 וX5 PRO של DDPAI.

 

אם ההתלבטות היא בין Z50 לA800 אז הייתי הולך על Z50 מכיוון שהיא מבוססת על קבל חשמלי ולא סוללה כמו ב-A800 (סוללה הרבה יותר פגיעה למזג אוויר וטמפ' גבוהה .)

פרט לכך לשתיהן אותו חיישן תמונה IMX415, אז איכות התמונה תהיה די זהה.

 

 

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, FiS כתב:

ל-V3 (גם ל A129 PLUS) ול-Z40  יש אותו חיישן צילום IMX335 לכן איכות התמונה תהיה כמעט זהה.

האיכות של ה-Z50 טובה יותר בזכות חיישן תמונה טובה יותר IMX415 שנמצא גם ב-MINI5 וX5 PRO של DDPAI.

 

אם ההתלבטות היא בין Z50 לA800 אז הייתי הולך על Z50 מכיוון שהיא מבוססת על קבל חשמלי ולא סוללה כמו ב-A800 (סוללה הרבה יותר פגיעה למזג אוויר וטמפ' גבוהה .)

פרט לכך לשתיהן אותו חיישן תמונה IMX415, אז איכות התמונה תהיה די זהה.

 

 

אלוף.

הזמנתי (Z50).

כדי שיצלם בחניה, אני מחבר קבוע ברכב ומפעיל פונקציה מסויימת במצלמה?

 

תודה על העזרה!

עריכה אחרונה על ידי ProMeR

עומר :-)

פורסם
לפני 11 דקות, FiS כתב:

כן, יש אפשרות של Parking Mode בתפריט\באפליקציה שאותה צריך להפעיל וזהו.

תודה.

רכשתי עם ה- Hardwire Kit שהבנתי שהוא נדרש גם בהתקנות האלה כי יש בו רכיב שיודע לזהות טעינה חלשה וכיו"ב.

לפחות ככה קראתי :)

עומר :-)

פורסם

כן, בעזרת הקיט אפשר להגביל את פריקת המצבר כך שלא יקרה מצב שהמצבר יתרוקן ולא תוכל להניע. 

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

היי חברים

בעלי הרכב הקודמים היה אדיב והשאיר לי את המצלמה של 70mai שהייתה ברכב

היא מחוברת עם כבל למפצל של כניסות usb שמחובר למצית ונראית כמו בתמונה הבאה

 

 

image.jpeg.514c049ed2bdbcbd0368f7b2c4839321.jpeg

 

האם מישהו יודע לומר אם איכות הצילום שלה מספקת והיא אמינה? 

אני מעוניין גם להוסיף מצלמה אחורית, האם יש דגם שתואם ספציפית לדגם הזה? תודה

פורסם

כדאי להתחבר אליה עם אפליקציית 70mai בשביל לוודא את הדגם כי יש מספר דגמים שדומים פיזית אבל שונים בחומרה. בגדול איכות הצילום נחשבת לטובה במצלמות האלה.
אם זאת גרסת A500 אז יש אפשרות לרכוש מצלמה אחורית.
אם זאת גרסת ה-Pro הישנה אין אפשרות. 

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
מעוניין במצלמה חדשה אחרי אכזבות מהסינים
די סגור על BlackVue אבל לא בטוח איזה דגם לקחת ודי מבולבל
אני צריך שתעבוד בזמן חניה אבל לא צריך עם כרטיס SIM או שידור בזמן שאני בבית\
זקוק לזוג מצלמות קדימה ואחורה
אשמח לעזרה בין הדגמים שראיתי
 
DR770X-2CH LTE
DR750X-2CH PLUS
BlackVue DR770X-2CH LTE
DR900X-2CH
 
איזה דגם לקחת, מה עדיף?
 
 
פורסם

שבוע טוב,

 

לא מוצא את הלינק לעדכוני גירסה, ל-DDPAI Z40.

מודה מראש למי ששולח.

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...