Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

 

בתאריך 2.7.2023 בשעה 21:41, shlomo078 כתב:

איזה כרטיס עדיף ומה ההבדל :

SanDisk max Endurance

SanDisk Extreme Pro

והאם ה SanDisk Extreme Pro עמיד בתנאי חום של הרכב

בתאריך 2.7.2023 בשעה 22:58, FiS כתב:

עדיף SanDisk max Endurance או high endurance. ההבדל הוא שכרטיסים שמוגדרים endurance מותאמים לכתיבה ומחיקה בתדירות גבוהה כמו במצלמות דרך.

שניהם עמידים בתנאי חום (לפי המפרט 85 מעלות)

רוצה לתקן את עצמי, High endurance לא מתאים לפי VIOFO
https://viofo.com/blog/how-to-choose-a-right-micro-sd-card-for-your-dash-cam-b100.html

 

אני באופן אישי משתמש בhigh endurnce במצלמה שלי, אבל יכול להיות ש-VIOFO מצאו אותו כבעייתי ואולי זה נוגע לעוד מצלמות, אז אני רק מיידע

-

בתאריך 5.3.2023 בשעה 10:51, FiS כתב:

ל-X5 Pro, MINI5 ו-Z50 יש מפרט חומרה זהה מאוד עם אותו חיישן תמונה sony imx415 לכן התמונה שתתקבל תהיה כמעט זהה.

ל-X5 Pro יש אפשרות לצפייה מרחוק ע"י הוספת מודול סלולרי חיצוני. הוא לא נמכר ברשת ואין עליו יותר מדי מידע, אבל היבואן בארץ מבצע התקנה שלו (עוד 300 ש"ח).

רוצה לעדכן שהחנות הרשמית של DDPai באליאקספרס התחילו למכור את ה-X5 Pro עם המודול סלולר.

עד כה מי שרצה מצלמה איכותית עם אפשרות לצפייה מרחוק רק Blackvue עמדו בציפיות.
במחיר של PROOF וSamsonix מקבלים תמורה הרבה יותר גדולה ואיכותית.

קיים קופון הנחה של החנות שמוזיל 45$, סה"כ 355$ (כ-1,310 ש"ח). מחיר מעולה ביחס למצלמות של blackvue 

https://s.click.aliexpress.com/e/_Dc82EhT

עריכה אחרונה על ידי FiS

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לכולם

 

גם אני הזמנתי את הz40 +קיט חניה ואני רוצה להתקין אותו בעצמי 

ברשותי בודק פיוזים פשוט שלא נותן לי נתונים מלבד יש חשמל\אין חשמל האם זה מספיק

או שצריך משהו אחר?

או במילים אחרות יש פיוזים שנותנים יותר מ12V?

אני פשוט בור בנושא 

תודה

 

פורסם
ציטוט

ברשותי בודק פיוזים פשוט שלא נותן לי נתונים מלבד יש חשמל\אין חשמל

זה מספיק.

ברכב פרטי אין יותר מ-12V, אבל יכול להיות נמוך מזה.

בכל מקרה תנסה ותבדוק, יש עשרות סרטוני הדרכה טובים ביוטיוב.

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

תודה

ודרך הגב למדתי ממך המון

Just now, FiS כתב:

זה מספיק.

ברכב פרטי אין יותר מ-12V, אבל יכול להיות נמוך מזה.

בכל מקרה תנסה ותבדוק, יש עשרות סרטוני הדרכה טובים ביוטיוב.

 

 

 

פורסם

התקנת מצלמה עם קיט לתיבת נתיכים ברכב היברידי  אמור להיות הבדל או שזה אותו דבר?

והאם יכול לגרום לבעיות ברכב היברידי בהתנעה?

פורסם (נערך)
בתאריך 27.6.2023 בשעה 17:10, FiS כתב:

במידה ואתה מתכוון להתקין לבד יש צורך ב-2 מפצלי פיוז 
https://s.click.aliexpress.com/e/_DBXKRm1
סביר להניח שבסיאט יהיה פיוז (בקופסה הפנימית) מסוג Mini או Micro. ה-Mini יתאים גם אם בפועל יש Micro. 
בקיצור - להזמין Mini, פיוז של 2A יהיה בסדר.

30FPS מתקבל בצילום ברזולוציה הכי גבוה בקדמית ובאחורית.
מצלמות 4k דומות מצלמות ברזולוציה הזו ב25FPS.

אפשר 60FPS אבל אז מתפשרים על הרזולוציה - 1440p.

 

צילום מהמצלמה הקדמית בלבד באורך 3 דק' תופס נפח של 1.02GB אז עם 60FPS זה פי 2 וזה עוד לא כולל את הצילום האחורי.

 

(טויוטה יאריס 2021)

אני מעוניין לרכוש את הA139 PRO עם 2 הערוצים (קדימה + מאחור)

השאלה שלי היא, האם אני צריך מפצל של פיוז? בגדול אני מתכוון להזמין את הסט ודרך מוסך מורשה של טויוטה שיתקינו לי. נכנסתי לאתר וראיתי את אלו:

image.thumb.png.4454d1c7257b6a716ae052182b7c8e56.png

עריכה אחרונה על ידי DannyMW
פורסם

כן, צריך 2 מפצלי פיוז (זה לא מגיע ביחד עם הקיט חנייה).

במידה ואתה לא בטוח איזה סוג להזמין תשלוף פיוז אחד ותראה מה מתאים:

779570428_FuseDiagram.png.3c25903683a6eb97d80f0e0d02d09f5d.png

 

שים לב שהמצלמה בחנות הרשמית של VIOFO באליאקספרס זולה ב-20$.

  • רעיון טוב! 2

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בתאריך 4.7.2023 בשעה 19:07, shlomo078 כתב:

התקנת מצלמה עם קיט לתיבת נתיכים ברכב היברידי  אמור להיות הבדל או שזה אותו דבר?

והאם יכול לגרום לבעיות ברכב היברידי בהתנעה?

התקנתי ברכב היברידי איוניק

הבעיה אצלי שזה לא באמת מכבה את המצלמה שהמתח נמוך זה גומר לי את המצבר

יכול להיות שזה לא מזהה מתח של הבטרייה (באיוניק זה מצבר שונה מרכב רגיל) ואולי הקיט חניה שלי לא תקין

אשמח אם תעדכן שאכן המצלמה מתכבה כאשר המתח של המצבר נמוך

פורסם

בכל הקשור לרכבים היברידיים, מסתבר שהתקנה מסורתית במקביל למעגל/פיוז מסויים, יש לבצע התאמה במחשב למיפוי צרכני חשמל, על מנת לקבל או למנוע התראות על תקלה. ככל שאני זוכר, למשל, בהחלפת מצבר פריקה עמוקה ברכב שיש בו מנגנון start/stop צריכים (ויש כאלה שמדלגים על זה) לוודא את ערכי הסף של ההפעלה וההתראות. אני מניח שבעת חיבור קיט מצלמה לרכב , מחשב הרכב לא ״יודע״ שיש לו צרכן חדש/נוסף ולכן עשויות להיות בעיות מכיוון שלא תהיינה התראות בזמן על משיכת הזרם. או שיש כאלה והן לא מוצגות אלא רק נאגרות ויופיעו כאשר יתחבר קורא לרכב. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, elad098 כתב:
בתאריך 4.7.2023 בשעה 19:07, shlomo078 כתב:

 

התקנתי ברכב היברידי איוניק

הבעיה אצלי שזה לא באמת מכבה את המצלמה שהמתח נמוך זה גומר לי את המצבר

יכול להיות שזה לא מזהה מתח של הבטרייה (באיוניק זה מצבר שונה מרכב רגיל) ואולי הקיט חניה שלי לא תקין

אשמח אם תעדכן שאכן המצלמה מתכבה כאשר המתח של המצבר נמוך

עדיין לא התקנתי זה היה רק בירור בשביל מישהוא שאני מכיר 

אשמח גם אם תעדכן או מישהוא שיש לו רכב היברידי והתקין שיעדכן

עריכה אחרונה על ידי shlomo078
פורסם (נערך)

בהמשך לפוסט - דוגמא לקידוד שצריך לבצע למשל בהחלפת מצבר, שימו לב לערכים שמריך לשנות/להתאים על מנת שתהינה התראות למשל .

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 3.7.2023 בשעה 10:04, FiS כתב:

תומכת עד עד 128G.

היי קבלתי את המצלמה 

התקנתי תודה רבה

רק שאלה קצרה 

עשיתי בהגנה על מצבר 12 

והוא שלח לי פעמים שהוא מדן על מצבר והמצלמה לא עובדת 

זה בסדר משהוא נורמלי?

או סימן לבעיות?

פורסם
בתאריך 27.6.2023 בשעה 17:10, FiS כתב:

במידה ואתה מתכוון להתקין לבד יש צורך ב-2 מפצלי פיוז 
https://s.click.aliexpress.com/e/_DBXKRm1
סביר להניח שבסיאט יהיה פיוז (בקופסה הפנימית) מסוג Mini או Micro. ה-Mini יתאים גם אם בפועל יש Micro. 
בקיצור - להזמין Mini, פיוז של 2A יהיה בסדר.

30FPS מתקבל בצילום ברזולוציה הכי גבוה בקדמית ובאחורית.
מצלמות 4k דומות מצלמות ברזולוציה הזו ב25FPS.

אפשר 60FPS אבל אז מתפשרים על הרזולוציה - 1440p.

 

צילום מהמצלמה הקדמית בלבד באורך 3 דק' תופס נפח של 1.02GB אז עם 60FPS זה פי 2 וזה עוד לא כולל את הצילום האחורי.

 

היי fis

בשעה טובה המצלמה הגיעה + נסעתי שיעשו לה התקנה.

רציתי לשאול אותך לגבי המלצה על הגדרות צילום במצב parking :x

יש אופציה של auto detection

time lapse של 10fps

ו-low bitrate

מניסיונך והמלצתך, יודע מה עדיף?

פורסם

לכל הגדרה יתרונות וחסרונות,
auto detection - מתחילה לצלם ברגע שהעדשה מבחינה בתנועה ומפסיקה ברגע שאין תנועה. חסכוני באנרגיה אבל אם הרכב חונה ברחוב אז המצלמה לא תפסיק לצלם כל אדם\רכב שחולף ואז החיסכון באנרגיה לא רלוונטי. 
יכול לקרות מצב שמשהו יתפספס והמצלמה לא תתעד את זה. 

 

low bitrate - צילום רציף, מצב בו המצלמה משנמכת את איכות הצילום וע"י כך חוסכת באנרגיה. החיסרון הוא שבגלל הירידה באיכות הצילום לוחיות רישוי\פרצופים יכולים להתקבל לא ברורים בצילום ואז מתפספסת הפואנטה. 

 

time lapse - במצב רגיל המצלמה מצלמת 30 פריימים בשנייה. 
במצב time lapse אתה יכול להגדיר כמה תמונות היא תצלם. יותר תמונות בשנייה - יותר אנרגיה נצרכת. 

עם 10FPS בסוף מתקבל צילום יחסית רציף אבל לא חלק כמו וידיאו רגיל.

 

לדעתי ה-time lapse זאת הדרך היעילה לצילום בזמן חנייה, זה מבטיח שכל הזמן הרכב מתועד ומצד שני חוסך מעט באנרגיה, כך שתוכל לפעול ליותר זמן מאשר מצבים אחרים.
 

 

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...