Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המצלמה הקודמת שלי VIOFO A119 עבדה יפה שנים רבות, הפריע לי שתמיד היה צורך להעביר את הכרטיס הזיכרון למכשיר אחר כדי לצפות בסרטונים.

 

ה Z40 פשוט לא נותנת לצפות בוידאו שהוקלט, ביטלתי גם את ה H.265 וניסיתי כרטיסי זיכרון אחרים.

התאריך תמיד יופיע כשנת 1970, לא יהיה ניתן לצפות מהאפליקציה בוידאו שהוקלט.

אם המצלמה של Z40 DDPI כזו פח אז למה ממליצים עליה כאן כ"כ הרבה?


האם קיימת מצלמה מתחת לרף המכס שפשוט עושה את העבודה? לא ביקשתי הרבה.

 

פורסם

היי חברים ובראשם FiS המלך!

בהמלצתכם התקנתי בזמנו מצלמה  משולשת viofo אצל בחור באור יהודה או יהוד (קרוב לצומת הטייסים) ופרסמתי כאן בשרשור.

צריך להגיע אליו לסדר משהו ושכחתי את שמו. תוכלו להזכיר לי?

אגב, איך ניתן לחפש הודעות שאני פרסמתי בתוך שרשור מסוים? לא הצלחתי באזור האישי.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

יוסי אלפיין 

http://www.ecaudio.co.il/

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אהלן,

 

האם יש אפשרות לחבר מצלמה לרכב, שתצלם גם כשהרכב לא מונע? עדיפות שתצלם רק כשהיא מזהה תנועה.

אם קיימת כזאת אופציה, האם יש מערכות הגנה כך שזה לא יפגע במצבר?

 

במידה והכל כן, אשמח לדגם.

פורסם
בתאריך 23.6.2023 בשעה 10:19, Liquidator כתב:

כמה כוח W לוקחת מצלמת A139 של Viofo? וכמה עוצמה מקסימלית יש לשקע מצת?

בדקתי במצלמה שלי VIOFO A139 Pro

קדמית+אחורית מצלמת על הרזולוציה המקס' ביותר קצב bitrate - high צריכה: 4.985V/1.18A שזה 5.88W

במצב חנייה  time lapse 2 fps צריכה 0.92A שזה 4.58W

לפני 12 דקות, ההיסטוריון כתב:

אהלן,

 

האם יש אפשרות לחבר מצלמה לרכב, שתצלם גם כשהרכב לא מונע? עדיפות שתצלם רק כשהיא מזהה תנועה.

אם קיימת כזאת אופציה, האם יש מערכות הגנה כך שזה לא יפגע במצבר?

 

במידה והכל כן, אשמח לדגם.

כן, יש לכל חברה קיט חנייה שאותו מחברים ל-2 פיוזים שונים בקופסת פיוזים, כאשר פיוז אחד מספק מתח כשהרכב מונע והשני כשהרכב כבוי.

באותם קיטים יש אפשרות להגביל את המתח כך שהמצבר לא ייפרק מתחת לרף מתח מוגדר מראש.

 

מה שאתה מחפש הוא Auto Detection ואני מכיר שבמצלמות של VIOFO יש את האפשרות הזאת.

 

מה התקציב שלך?

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
בתאריך 25.6.2023 בשעה 14:27, FiS כתב:

בדקתי במצלמה שלי VIOFO A139 Pro

קדמית+אחורית מצלמת על הרזולוציה המקס' ביותר קצב bitrate - high צריכה: 4.985V/1.18A שזה 5.88W

במצב חנייה  time lapse 2 fps צריכה 0.92A שזה 4.58W

כן, יש לכל חברה קיט חנייה שאותו מחברים ל-2 פיוזים שונים בקופסת פיוזים, כאשר פיוז אחד מספק מתח כשהרכב מונע והשני כשהרכב כבוי.

באותם קיטים יש אפשרות להגביל את המתח כך שהמצבר לא ייפרק מתחת לרף מתח מוגדר מראש.

 

מה שאתה מחפש הוא Auto Detection ואני מכיר שבמצלמות של VIOFO יש את האפשרות הזאת.

 

מה התקציב שלך?

תודה על התשובה.

לא הגדרתי תקציב.

חשובה לי האיכות (עדיפות ל-4K) ומה ששאלתי לגבי המצלמה.

מבחינת מקסימום מחיר לכמה זה כבר יכול להגיע?

בתאריך 25.6.2023 בשעה 14:27, FiS כתב:

בדקתי במצלמה שלי VIOFO A139 Pro

קדמית+אחורית מצלמת על הרזולוציה המקס' ביותר קצב bitrate - high צריכה: 4.985V/1.18A שזה 5.88W

במצב חנייה  time lapse 2 fps צריכה 0.92A שזה 4.58W

כן, יש לכל חברה קיט חנייה שאותו מחברים ל-2 פיוזים שונים בקופסת פיוזים, כאשר פיוז אחד מספק מתח כשהרכב מונע והשני כשהרכב כבוי.

באותם קיטים יש אפשרות להגביל את המתח כך שהמצבר לא ייפרק מתחת לרף מתח מוגדר מראש.

 

מה שאתה מחפש הוא Auto Detection ואני מכיר שבמצלמות של VIOFO יש את האפשרות הזאת.

 

מה התקציב שלך?

אם אני מפלטר נכון

אני רואה את המצלמה הזאת:

VIOFO 4K HDR Dash Cam Front and Rear A139 Pro 2CH , STARVIS 2 IMX678 Sensor, Super Night Vision, Ultra HD 4K + 1080P Dashcam

אני צריך גם את זה:

VIOFO HK3-C Type-C Hardwire Kit for A139/A139 PRO 1CH/2CH/3CH Dash Camera

אני רואה גם שצריך לבחור גודל של הפיוזים :X

עדיף כבר לקנות את כל החבילה?

VIOFO 4PCS*2 Packs Circuit Fuse Tap with ATO, Mini, Micro2, Mini Low Profile Adapter Holder

?

זה יתאים ל-seat ateca החדשה?

עריכה אחרונה על ידי ההיסטוריון
פורסם

אם רוצים את הטופ שבטופ כרגע - המצלמה שהזכרת (VIOFO A139 Pro) מציעה את החומרה הכי טובה כרגע בשוק.
חיישן תמונה Sony IMX678 חדש, רזולוציית צילום 4k אמיתית 3840x2160p בקדמית ב-30FPS ו-FHD באחורית ב-30FPS בו זמנית. זווית צילום 140° בקדמית ו170° באחורית, תמיכה עד 512GB זיכרון, יש WIFI וGPS מובנים. מבוססת על קבל חשמלי ולא סוללה - עמידה בחום.

יש לי אותה קרוב ל-4 חודשים ואני מרוצה ממנה, יש לה איכות צילום מעולה ועד כה מתמודדת בלי בעיות בחום.

ציטוט

 

אני צריך גם את זה:

VIOFO HK3-C Type-C Hardwire Kit for A139/A139 PRO 1CH/2CH/3CH Dash Camera

?

 

כן, זה הקיט חנייה שמתחברת לקופסת הפיוזים ברכב.


הגרסה שאתה צריך נקראת A139Pro 2CH HK3C, קדמית+אחורית וקיט חנייה.
תאסוף קופון 20$ הנחה מהחנות +תשתמש בקופון JUNE24OT תקבל הנחה של 44$, סה"כ $266.98

https://s.click.aliexpress.com/e/_Dc6KNpP

 

ציטוט

זה יתאים ל-seat ateca החדשה?

כן.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, FiS כתב:

אם רוצים את הטופ שבטופ כרגע - המצלמה שהזכרת (VIOFO A139 Pro) מציעה את החומרה הכי טובה כרגע בשוק.
חיישן תמונה Sony IMX678 חדש, רזולוציית צילום 4k אמיתית 3840x2160p בקדמית ב-30FPS ו-FHD באחורית ב-30FPS בו זמנית. זווית צילום 140° בקדמית ו170° באחורית, תמיכה עד 512GB זיכרון, יש WIFI וGPS מובנים. מבוססת על קבל חשמלי ולא סוללה - עמידה בחום.

יש לי אותה קרוב ל-4 חודשים ואני מרוצה ממנה, יש לה איכות צילום מעולה ועד כה מתמודדת בלי בעיות בחום.

כן, זה הקיט חנייה שמתחברת לקופסת הפיוזים ברכב.


הגרסה שאתה צריך נקראת A139Pro 2CH HK3C, קדמית+אחורית וקיט חנייה.
תאסוף קופון 20$ הנחה מהחנות +תשתמש בקופון JUNE24OT תקבל הנחה של 44$, סה"כ $266.98

https://s.click.aliexpress.com/e/_Dc6KNpP

 

כן.

תודה רבה,

מה לגבי הפיוזים? לא צריך?

ו-30 FPS זה מספיק?

רגיל ל-60 חחח

עריכה אחרונה על ידי ההיסטוריון
פורסם

במידה ואתה מתכוון להתקין לבד יש צורך ב-2 מפצלי פיוז 
https://s.click.aliexpress.com/e/_DBXKRm1
סביר להניח שבסיאט יהיה פיוז (בקופסה הפנימית) מסוג Mini או Micro. ה-Mini יתאים גם אם בפועל יש Micro. 
בקיצור - להזמין Mini, פיוז של 2A יהיה בסדר.

ציטוט

 

ו-30 FPS זה מספיק?

רגיל ל-60 חחח

 

30FPS מתקבל בצילום ברזולוציה הכי גבוה בקדמית ובאחורית.
מצלמות 4k דומות מצלמות ברזולוציה הזו ב25FPS.

אפשר 60FPS אבל אז מתפשרים על הרזולוציה - 1440p.

 

צילום מהמצלמה הקדמית בלבד באורך 3 דק' תופס נפח של 1.02GB אז עם 60FPS זה פי 2 וזה עוד לא כולל את הצילום האחורי.

 

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

בקיצור, עוד לא הומצאה מצלמת הרכב שתצלם בחניה למשך ימים רצופים ללא ניתוק להגנה על המצבר (פתרון - מצבר או סוללה ייעודית..? אין משהו רשמי ומסודר) ושמירת החומר לפחות כמה ימים באיכות גבוהה (פתרון - חיבור לכונן נייד..? אין תמיכה כרגע ככל הידוע לי)

 

באסה

(ויש לי A139 עם 2 מצלמות, קיט חניה, כרטיס גדול וכו')

עריכה אחרונה על ידי Tiida
פורסם

המצלמה קיימת, אבל מקור אנרגיה אידיאלי עוד לא.

אם מראש יודעים לצפות חנייה של מספר ימים אז סוללה ניידת עם קיבולת גבוהה - גם כאב ראש אבל הכי פרקטי לדעתי.

 

גם מצלמות עם 512GB זיכרון מוגבלות לכל היותר ביום-יומיים צילום והגזמתי.

יש מצלמות עם יכולת גיבוי בענן בנפח מסויים כמו Blackvue אבל השירות כרוך בתשלום חודשי.

 

פתרון שחשבתי עליו הוא הוספת מצבר של אופנוע ברכב, קטן ולא תופס הרבה מקום ובעל קיבולת גבוהה. 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

שלום לכולם,

 

אני רוצה להזמין קיט מצלמה דו-כיוונית (קדימה ואחורה) לרכב הבא, במקום שתי מצלמות נפרדות שמותקנות ברכב היוצא. אחרי ארבע מצלמות Viofo, אחת 118 ושלוש 119, אני מעדיף להישאר עם התוצרת שלהם שאחרי יותר משש שנים - עדיין מוכיחה את עצמה. הייתי מתחדש מזמן אבל אף מצלמה לא רוצה למות...

 

אני מסופק לחלוטין מהביצועים של ה-119 V3, ולמעשה מעוניין להחליף אותה בדגם הכי קרוב לה שיש בו שני ערוצים. האם ה-129 הזו עונה על הדרישות, והאם המחיר (כרגע במבצע) טוב, או שיש מקור עדיף להזמין ממנו?

 

תודה לעונים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...