Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 שעות, FiS כתב:

DDpai z40, חפש כמה עמודים אחורה יש פרטים עליה.

בקצרה - מספקת את התמורה הכי טובה למחיר.

אפשר למצוא אותה באליאקספרס בפחות מ-60$

תודה,

האם זה מחייב שימוש באפליקציה או לא חובה?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום חברים,

 

היום לאחר לא מעט זמן שלא יצא לי לבדוק שמתי לב שהמצלמה הפסיקה להקליט מלפני שבועיים בערך,

אין שום התרעה לגבי אי הקלטה בזמן נסיעה, בהתחלה נסיעה ובחניה תמיד היא מתריעה שמתחילה להקליט אך בפועל בכרטיס הסרטונים הם מלפני שבועיים.

 

VIOFO 139 PRO

היא מחוברת לתיבת הפיוזים ואני משתמש בכרטיס sandisk max endurance 256gb (בעבר קרה לי גם עם כרטיס אחר של סמסונג ולכן החלפתי)

 

יש למישהו מושג למה זה קורה?

 

תודה רבה

 

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם
לפני 29 דקות, shai82 כתב:

שלום חברים,

 

היום לאחר לא מעט זמן שלא יצא לי לבדוק שמתי לב שהמצלמה הפסיקה להקליט מלפני שבועיים בערך,

אין שום התרעה לגבי אי הקלטה בזמן נסיעה, בהתחלה נסיעה ובחניה תמיד היא מתריעה שמתחילה להקליט אך בפועל בכרטיס הסרטונים הם מלפני שבועיים.

 

VIOFO 139 PRO

היא מחוברת לתיבת הפיוזים ואני משתמש בכרטיס sandisk max endurance 256gb (בעבר קרה לי גם עם כרטיס אחר של סמסונג ולכן החלפתי)

 

יש למישהו מושג למה זה קורה?

 

תודה רבה

 

המצלמה דולקת? או מתכבה אחרי כמה רגעים? אם כן בעיה במגעים תפתח את תיבת הפיוזים ותבדוק.

 

פורסם
לפני 23 דקות, Liquidator כתב:

המצלמה דולקת? או מתכבה אחרי כמה רגעים? אם כן בעיה במגעים תפתח את תיבת הפיוזים ותבדוק.

 

נשארת דלוקה

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם
לפני 3 דקות, shai82 כתב:

נשארת דלוקה

הכרטיס הלבן של Sandisk לא תומך כמו שצריך במצלמה, אתה צריך לקנות את האקסטרים בצבע זהב הוא תומך כמו שצריך במצלמה.

פורסם
לפני 6 דקות, shai82 כתב:

נשארת דלוקה

 

לי קרה מקרה דומה עם מצלמה של 70mai. בסוף גיליתי שהמצלמה האחורית שבקה חיים,

מה שגרם למצלמה הקדמית גם לא לצלם, בלי התרעה, שגיאה או הודעה מצד המצלמה על המקרה הזה.

 

לצערי, כמו כל מוצר סיני שרכשתי במהלך חיי, תמיד יש איתם הפתעות. מציע לך להבא לנסות את Blackvue.

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני כשעה, Liquidator כתב:

הכרטיס הלבן של Sandisk לא תומך כמו שצריך במצלמה, אתה צריך לקנות את האקסטרים בצבע זהב הוא תומך כמו שצריך במצלמה.

מניסיון?

כי הוא מופיע כמומלץ בדף התמיכה שלהם יחד עם האקסטרים.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם
Just now, shai82 כתב:

מניסיון?

כי הוא מופיע כמומלץ בדף התמיכה שלהם יחד עם האקסטרים.

כן, קניתי בהתחלה גם את הכרטיס הזה ועשה לי בעיות אז החלפתי לכרטיס בצבע זהב 512GB שהוא האקסטרים שעובד טוב מאוד.

ויש לי Viofo גרסה 2K.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 16 דקות, Liquidator כתב:

כן, קניתי בהתחלה גם את הכרטיס הזה ועשה לי בעיות אז החלפתי לכרטיס בצבע זהב 512GB שהוא האקסטרים שעובד טוב מאוד.

ויש לי Viofo גרסה 2K.

תודה, אנסה את עצתך.

למרות שזה מבאס, כי הוא היה כרטיס יקר יחסית.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם
לפני 3 שעות, shai82 כתב:

שלום חברים,

 

היום לאחר לא מעט זמן שלא יצא לי לבדוק שמתי לב שהמצלמה הפסיקה להקליט מלפני שבועיים בערך,

אין שום התרעה לגבי אי הקלטה בזמן נסיעה, בהתחלה נסיעה ובחניה תמיד היא מתריעה שמתחילה להקליט אך בפועל בכרטיס הסרטונים הם מלפני שבועיים.

 

VIOFO 139 PRO

היא מחוברת לתיבת הפיוזים ואני משתמש בכרטיס sandisk max endurance 256gb (בעבר קרה לי גם עם כרטיס אחר של סמסונג ולכן החלפתי)

 

יש למישהו מושג למה זה קורה?

 

תודה רבה

 

תנסה כמו שאמר Liquodator להחליף כרטיס זיכרון.

תראה את זה:

https://support.viofo.com/support/solutions/articles/19000133471-what-memory-card-is-recommended-for-a-viofo-dashcam-

 

אם זה לא פותר את הבעיה תפנה לתמיכה שלהם, יש להם שירות מצויין.

MYr_mcHQRbNkRlBIjLNsYexif3vcXqVuzQ.jpeg

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 44 דקות, FiS כתב:

תנסה כמו שאמר Liquodator להחליף כרטיס זיכרון.

תראה את זה:

https://support.viofo.com/support/solutions/articles/19000133471-what-memory-card-is-recommended-for-a-viofo-dashcam-

 

אם זה לא פותר את הבעיה תפנה לתמיכה שלהם, יש להם שירות מצויין.

MYr_mcHQRbNkRlBIjLNsYexif3vcXqVuzQ.jpeg

כן, מכיר.

אני עם הלבן האמצעי שהוא הכי יקר דווקא.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...