Jump to content

VC41718

  • הודעות

    17
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי VC41718

  1. אין לך בעברית אין לך בעברית??
  2. איך אני יכול להגדיר את מחשבי ניהול הרכב?
  3. באפליקציה הוא כותב הכי גבוה 12 ובמצלמה עצמה כתוב 12.4 מקווה שהמצלמה צודקת...
  4. אני מבין, רק שואל האם לדעתך זה משהוא בעיתי או להתעלם? האם לאורך זמן זה גומר את המצבר שהוא מגיע לכזה מצב או לא
  5. היי אשמח לתשובה
  6. היי קבלתי את המצלמה התקנתי תודה רבה רק שאלה קצרה עשיתי בהגנה על מצבר 12 והוא שלח לי פעמים שהוא מדן על מצבר והמצלמה לא עובדת זה בסדר משהוא נורמלי? או סימן לבעיות?
  7. 9 פורסם לפני 26 דקות אה אוקי עכשיו הבנתי כאלו שמה שחשוב זה נשמר בצד תודה על ההסבר המדויק! ב. אגב מה דעתך המלומדת לא כדאי להשקיע עוד 30 שח לקנות 128 או שמדי הרבה זה גם לא טוב
  8. אה אוקי עכשיו הבנתי כאלו שמה שחשוב זה נשמר בצד תודה על ההסבר המדויק! ב. אגב מה דעתך המלומדת לא כדאי להשקיע עוד 30 שח לקנות 128 או שמדי הרבה זה גם לא טוב
  9. תודה, ומה קורה אחרי 4 שעות לאן זה יורד לאיזה קובץ? חייב חיבור להתחבר לאפליקציה כל הזמן, [סליחה על הבורות]
  10. 64 כמה ימים בערך זה מספיק? ב. אם אני שם את הקיט חנייה אז אני לא צריך את החיבור למצת?
  11. בוקר טוב DDPAI Z40 האם במצלמה זו החיבור נמצא במצת, או שיש דרך לחבר אותו מאחורה חיבור קבוע,
  12. תודה רבה א. יש לך קופון לכבל הזה? ב. קישור לכרטיס זכרון מומלץ למצלמה הזה, וגם מה מומלץ 64 או 128 שוב תודה רבה
  13. תודה רבה אם לא עובד לי המצת שהרכב מכובה אני מבין שאני צריך עוד כבל למצב חניה, א. האם הבנתי נכון? א"כ האם תוכל לשלוח לי קישור טוב וזול? ב. האם יש ענין להשקיע לקנות עם GPS? [בקישור ששלחת זה לא זמין] תודה רבה
  14. תודה הכי זול קדמי ואחרוי באיזור ה 400 שח מחיר הגיוני?
  15. תודה, האם זה מחייב שימוש באפליקציה או לא חובה?
  16. היי צהרים טובים מחפש מצלמה דרך טובה לא מתמצא כ"כ משהוא יכול להמליץ על מוצר שעושה את העבודה תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...