היי קבלתי את המצלמה
התקנתי תודה רבה
רק שאלה קצרה
עשיתי בהגנה על מצבר 12
והוא שלח לי פעמים שהוא מדן על מצבר והמצלמה לא עובדת
זה בסדר משהוא נורמלי?
או סימן לבעיות?
9
פורסם לפני 26 דקות
אה אוקי עכשיו הבנתי
כאלו שמה שחשוב זה נשמר בצד
תודה על ההסבר המדויק!
ב. אגב מה דעתך המלומדת לא כדאי להשקיע עוד 30 שח לקנות 128 או שמדי הרבה זה גם לא טוב
אה אוקי עכשיו הבנתי
כאלו שמה שחשוב זה נשמר בצד
תודה על ההסבר המדויק!
ב. אגב מה דעתך המלומדת לא כדאי להשקיע עוד 30 שח לקנות 128 או שמדי הרבה זה גם לא טוב
תודה רבה
אם לא עובד לי המצת שהרכב מכובה
אני מבין שאני צריך עוד כבל למצב חניה,
א. האם הבנתי נכון? א"כ האם תוכל לשלוח לי קישור טוב וזול?
ב. האם יש ענין להשקיע לקנות עם GPS? [בקישור ששלחת זה לא זמין]
תודה רבה