Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, Fraysa כתב:

 

אם אתה משתמש ב-"fuse tap" (ראה תמונה למטה), אז זה מאוד פשוט. יש שני חריצים לפיוז.

 

החריץ התחתון (החריץ הקרוב יותר לחיבור) הוא החריץ שבו נכנס הפיוז "המקורי" שהוצאת. הוא יעבוד בדיוק כמו במקור:

ברגע שעובר מתח ברגל השמאלית, הוא יעבור דרך הפיוז המקורי ואז ברגל השנייה וימשיך הלאה.

 

החריץ העליון הוא החריץ שבו נכנס הפיוז של המצלמה, והעיקרון שלו זהה לחריץ התחתון, רק ששם אתה זה שבוחר

איזה פיוז לשים, והמתח שיעבור דרכו ימשיך לחוט האדום (וילך למצלמה). פיוז של 5 אמפר יתאים ל-hardwire kit שלך,

לדעתי זה גם אמור להגיע עם הערכה. 

 

image.thumb.png.3057db46c6cebca96b323bc6e1e032ce.png

בערכה יש את fuse taps האלו בכל המידות עם הפיוזים בכל הגדלים.

לפי מה שרשמת, אין בעיה לחבר לפיוז של 7.5 אמפר.אז אפשר לחבר לפיוז 23.(שהוא פיוז של 7.5 אמפר)

איך לדעתך הפיוזים בחרתי להתחבר אליהם,(20ו23)בטוח להתחבר אליהם?(מפחד להרוס משהו)או שהיית ממליץ להתחבר לפיוזים אחרים לפי הדיאגרמות?

תודה על העזרה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 20 שעות, Liquidator כתב:

לא יודע איך לפתוח את תיבת הפיוזים, נראה שרק בשיא החום זה עושה בעיות, לאחרונה התחיל לפעול חלק ולא נכבה, הוצאתי מהשקע החזרתי.

נסה לחפש ביוטיוב את דגם הרכב שלך + fuse box וכך תוכל לראות איך לגשת אליה.

לפי מה שתיארת זה מזכיר מגעים רופפים.

 

לפני 11 שעות, zoro321 כתב:

בערכה יש את fuse taps האלו בכל המידות עם הפיוזים בכל הגדלים.

לפי מה שרשמת, אין בעיה לחבר לפיוז של 7.5 אמפר.אז אפשר לחבר לפיוז 23.(שהוא פיוז של 7.5 אמפר)

איך לדעתך הפיוזים בחרתי להתחבר אליהם,(20ו23)בטוח להתחבר אליהם?(מפחד להרוס משהו)או שהיית ממליץ להתחבר לפיוזים אחרים לפי הדיאגרמות?

תודה על העזרה.

פיוז 20 הכוונה לפיוז מס' 28 של מצית? לא הייתי ממליץ כי הוא של 20A (צד ימין מספר הפיוז וצד שמאל הערך שלו באמפר).

צריך לוודא קודם כל שהפיוז שצריך לספק מתח רק בהנעה\כשהרכב כבוי באמת עובדים כך. הדרך הכי טובה זה בעזרת רב מודד.

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 3 שעות, FiS כתב:

נסה לחפש ביוטיוב את דגם הרכב שלך + fuse box וכך תוכל לראות איך לגשת אליה.

לפי מה שתיארת זה מזכיר מגעים רופפים.

 

פיוז 20 הכוונה לפיוז מס' 28 של מצית? לא הייתי ממליץ כי הוא של 20A (צד ימין מספר הפיוז וצד שמאל הערך שלו באמפר).

צריך לוודא קודם כל שהפיוז שצריך לספק מתח רק בהנעה\כשהרכב כבוי באמת עובדים כך. הדרך הכי טובה זה בעזרת רב מודד.

 

 

נכון טעיתי במספרים הכוונה הייתה לפיוז 28 שהוא שהפיוז של המצת הוא תמיד מספק מתח גם שהרכב כבוי.מה הבעיה להתחבר לפיוז הזה?

אין לי רב מודד אבל יש לי טסטר.

פורסם

לכל חוט חשמל האדום\צהוב\שחור יש סימון AWG שבגדול מסמל כמה זרם החוט יכול להעביר בצורה תקינה.

מקיטים וערכות התקנה אחרות, הסימון הוא AWG 15 שזה אומר סדר גודל פיוז של 10-15A זה תקין.

בחיבור לפיוז עם ערך גדול יותר זה יעבוד, אבל החוט לא נועד לזה לפרקי זמן ממושכים מבחינה בטיחותית.

 

לכן מומלץ למצוא פיוז אחר של עד 15A ושאינו קשור למערכת בטיחותית של הרכב כדי להתעלק עליו.

 

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בתאריך 15.4.2023 בשעה 16:38, FiS כתב:

לכל חוט חשמל האדום\צהוב\שחור יש סימון AWG שבגדול מסמל כמה זרם החוט יכול להעביר בצורה תקינה.

מקיטים וערכות התקנה אחרות, הסימון הוא AWG 15 שזה אומר סדר גודל פיוז של 10-15A זה תקין.

בחיבור לפיוז עם ערך גדול יותר זה יעבוד, אבל החוט לא נועד לזה לפרקי זמן ממושכים מבחינה בטיחותית.

 

לכן מומלץ למצוא פיוז אחר של עד 15A ושאינו קשור למערכת בטיחותית של הרכב כדי להתעלק עליו.

 

 

 

הסברת ועזרת לי מאוד.

תודה רבה לך!

פורסם
בתאריך 19.3.2023 בשעה 09:44, Fixesss כתב:

המצלמה הקודמת שלי VIOFO A119 עבדה יפה שנים רבות, הפריע לי שתמיד היה צורך להעביר את הכרטיס הזיכרון למכשיר אחר כדי לצפות בסרטונים.

אם המצלמה של Z40 DDPI כזו פח אשפה אז למה המליצו עליה כאן כ"כ הרבה?

האם קיימת מצלמה מתחת לרף המכס שפשוט עושה את העבודה? לא ביקשתי הרבה

מצטרף לדיס גומרת לי תמצבר למרות שמוגדר שלא

לא יכולה להקליט מעבר לזמן שהוגדר 24/48 גם אם יש מקום פנוי בכרטיס, זה פשוט דורס את הקודמים

מתחרט שקנית אותה

ועוד ועוד

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

האם יש דרך לשמור סרטונים בלחיצת כפתור ב-DDPAIZ40? לא מצאתי משהו כזה בהגדרות, וזה היה סופר נוח ב-VIOFO שקדמה לה.

אם יש גם כלי חיצוני שיכול להתחבר (כמו כפתור הבלוטות' של המצלמות החדשות של viofo) - זה גם טוב.

פורסם
לפני 31 דקות, daniel.asu כתב:

האם יש דרך לשמור סרטונים בלחיצת כפתור ב-DDPAIZ40? לא מצאתי משהו כזה בהגדרות, וזה היה סופר נוח ב-VIOFO שקדמה לה.

אם יש גם כלי חיצוני שיכול להתחבר (כמו כפתור הבלוטות' של המצלמות החדשות של viofo) - זה גם טוב.

אני חושב שיש

פורסם (נערך)
בתאריך 21.2.2023 בשעה 16:34, fargo כתב:

שלום לכולם,

ברשותי DDPI Z40 שהתקינו לי על רכב חדש חדש.

לאחר כחמישה חודשים בלבד הלך לי המצבר.יכול להיות שהמצלמה שמצלמת גם שהאוטו לא מונע,קיצרה לי את החיים של המצבר?

הי גם לי זה קורה, מה עשית בסוף?

מוגדר אצלי שתתכבה אחרי 24 שעות והיא אכן מתכבה, אני בודק פותח תאוטו יש מצבר הכל טוב אבל יום אחרי אין מצבר, זה נראה שהיא אוכלת לי את המצבר גם שהיא לא עובדת וניסיתי את כל האפשרויות של הכיבוי במתח נמוך זה פשוט לא עובד

 

יש לי איוניק 2019

עריכה אחרונה על ידי elad098
פורסם

חברים, המצלמה לכשלעצמה לא אמורה לגזול מהמצבר מתח כזה שיהרוס אותו או יגרום לו לא להניע.

 

במידה ויש לכם בעיות בהנעה, זאת אומרת שההתקנה שלכם לא טובה או שיש לכם זליגת מתח ממקור אחר.

2016 BMW M235i.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

היי

מחפש מצלמה קדמית ואחורית, איכות טובה ביום ובלילה

עדיף viofo 119 או ddpai z40?

עריכה אחרונה על ידי Ron07
פורסם (נערך)

DDPai Z40 איכות צילום מעולה ביום ובלילה, חיישן תמונה IMX335 רזולוציית צילום 2688x1944p ו-1920x1080p באחורית, זווית צילום 140° בקדמית ו-125° באחורית. יש לה את כל הפיצ'רים שצריך כולל WIFI עם אפליקציה.

 

במבצע עכשיו במחיר מעולה 66$ לדו כיוונית

https://s.click.aliexpress.com/e/_DCTNgZf

עריכה אחרונה על ידי FiS

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 2 דקות, FiS כתב:

DDPai Z40 איכות צילום מעולה ביום ובלילה, חיישן תמונה IMX335 רזולוציית צילום 2688x1944p ו-1920x1080p באחורית, זווית צילום 140° בקדמית ו-125° באחורית. יש לה את כל הפיצ'רים שצריך כולל WIFI עם אפליקציה.

 

במבצע עכשיו במחיר מעולה 66$ לדו כיוונית

https://s.click.aliexpress.com/e/_DCTNgZf

המחיר זול, אבל מפחד ליפול איתה שוב, יש לי אותה ברכב והיא מצלמה כל כך גרועה שהיא פעם כן מצלמת ופעם לא

100 דולר שהלכו לפח

ניסיתי לאפס את הכרטיס זיכרון ואת המצלמה ולחפש בהגדרות ועדיין זה מקליט בקטעים ולא ברצף

פורסם

מעבר לאיפוס הכרטיס זיכרון והמצלמה ניסית את זה?:

 

בתאריך 22.3.2022 בשעה 13:00, FiS כתב:

לגבי ה"בעיות" שצצו כאן בפורום, ניסיתי לשחזר את הבעיה במצלמה שלי ואולי הבנתי מה גורם לזה.

כשמחברים את המצלמה לאפליקציה היא מציעה אפשרות להשתמש בכוח העיבוד של הסמארטפון שלנו על מנת לקודד את הצילומים מהמצלמה בתקן H.265 (HEVC - High Efficiency Video Coding)

בגדול זה אומר שהצילומים יישמרו באיכות מקורית ומנגד נפח האחסון שיתפסו יקטן.

ברגע שהאפשרות פועלת זה מחייב את המצלמה להיות מחוברת לסמארטפון וזה נעשה בעזרת הwifi במצלמה.

כדי להפסיק את התלות בצילום בwifi והאפליקציה צריך לבטל את האפשרות שמסומנת בירוק בתמונה.

 

1121630201_WhatsAppImage2022-03-22at12_30_46.thumb.jpeg.78ae497f2b3ce42ec313c645d7c77a87.jpeg2.thumb.jpg.2ab1d6182d676a3dfdf2b7adad3bf4c3.jpg

 

ביטול שלה לא יפגע משמעותית בתמונה, פשוט המצלמה תקודד את הצילומים בH.264 כמו שאר המצלמות ונפח הקבצים יישאר רגיל.
למשל ב-VIOFO 129 Pro זה ההבדל בזמן ההקלטה בין שתי האפשרויות3.thumb.jpg.2e89316d1c3dbdeec333ba7b2e4052e5.jpg

 

ולנסות למחוק את האפליקציה ולהתקין מחדש?
להחליף כרטיס זיכרון?

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 3 שעות, Ron07 כתב:

המחיר זול, אבל מפחד ליפול איתה שוב, יש לי אותה ברכב והיא מצלמה כל כך גרועה שהיא פעם כן מצלמת ופעם לא

100 דולר שהלכו לפח

ניסיתי לאפס את הכרטיס זיכרון ואת המצלמה ולחפש בהגדרות ועדיין זה מקליט בקטעים ולא ברצף

מחזק את דבריך יש לי את ה DUAL המצלמה לא משהו בכלל...הסיבה היחידה שאני נשאר איתה זה כי אין לי כוח לפרק שוב את הרכב ולהרכיב מצלמה חדשה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...