Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחפש מצלמת דרך טובה עם 3 מצלמות (אחת שמצלמת את החלק הקידמי של הכביש, אחת שמצלמת את החלק האחורי ואחת שמצלמת את פנים הרכב)


לא מפריעה לי לקנות אם זה מאליאקספרס

עריכה אחרונה על ידי avi1122111
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 4 שעות, avi1122111 כתב:

מצלמות גנריות, לאף אחת מהן לא תהיה איכות צילום טובה.

 

מה התקציב שלך?

יש מספר אופציות כמו VIOFO A139/A139 Pro, T130, Vantrue N4 ועוד..

הן יקרות בהרבה אבל מספקות איכות צילום בהתאם.

 


 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בתאריך 3.5.2023 בשעה 17:00, FiS כתב:

מעבר לאיפוס הכרטיס זיכרון והמצלמה ניסית את זה?:

 

ולנסות למחוק את האפליקציה ולהתקין מחדש?
להחליף כרטיס זיכרון?

כן ניסיתי הכל, נשבר לי מהמצלמה הזאת, זורק אותה לפח

קונה VIOFO A229, היה לי את הדגם הישן שלהם ועבד מעולה שנים!, לא נוגעים בסוס מנצח

100 דולר שהלכו לפח

פורסם

מנסיוני במרוצת השנים, כל מוצר סיני בא עם הפתעות/תקלות.

 

גם עם VIOFO יכולות להיות תקולות, בדיוק כפי שהיו לך ב-DDPAI.

 

  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עומד בפני רכישת רכב חדש.

ההבדל בין רכישת מצלמה (קדמית ואחורית) אצל היבואן, לבית התקנה אצל מישהו ממידרג היא 1200 ש"ח.

האם שווה לשלם את הפרמיה בהנחה שהיבואן מבצע את ההתקנה? (מודאג מפגיעה בכריות אוויר, ובאחריות, אם משתמש במתקין חיצוני)

אשמח לעצה

פורסם (נערך)

Viofo החליפו לי מצלמה חדשה, אך שוב תקלה כל פעם נכבה ונדלק בלי סוף, ניסיתי לבדוק מגעים אך זה עוזר, או בעיה בעדכון תוכנה כפי שהם אומרים לעדכן שוב או הביאו לי מוצר פגום.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם
לפני 5 דקות, shmizan כתב:

עומד בפני רכישת רכב חדש.

ההבדל בין רכישת מצלמה (קדמית ואחורית) אצל היבואן, לבית התקנה אצל מישהו ממידרג היא 1200 ש"ח.

האם שווה לשלם את הפרמיה בהנחה שהיבואן מבצע את ההתקנה? (מודאג מפגיעה בכריות אוויר, ובאחריות, אם משתמש במתקין חיצוני)

אשמח לעצה

יש לך את הדגם המדויק שהיבואן מתקין?

אני מניח שזו תהיה מצלמה גנרית עם יכולת צילום בינונית.

 

לדעתי לא שווה לרכוש מצלמה בארץ, אלא להזמין דרך אליאקספרס מצלמה מעולה ברבע מהמחיר ולבצע התקנה אצל מתקין בארץ (חשמלאי רכב\מתקין מערכות).

אין סיבה שהכרית אוויר תיפגע או הפעולה שלה אם מתקינים כמו שצריך, ז"א להשחיל את הכבל כך שלא יעבור על הכרית אוויר בדופן. מתקין טוב ידאג לזה.

לא אמור להשפיע על האחריות.

 

לפני 3 דקות, Liquidator כתב:

Viovo החליפו לי מצלמה חדשה, אך שוב תקלה כל פעם נכבה ונדלק בלי סוף, ניסיתי לבדוק מגעים אך זה עוזר, או בעיה בעדכון תוכנה כפי שהם אומרים לעדכן שוב או הביאו לי מוצר פגום.

לא נשמע סביר, ניסית לבדוק בבית ע"י חיבור שלה למחשב\מטען פשוט ולראות אם היא נשארת דלוקה?

 

  • רעיון טוב! 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני כשעה, FiS כתב:

יש לך את הדגם המדויק שהיבואן מתקין?

אני מניח שזו תהיה מצלמה גנרית עם יכולת צילום בינונית.

 

לדעתי לא שווה לרכוש מצלמה בארץ, אלא להזמין דרך אליאקספרס מצלמה מעולה ברבע מהמחיר ולבצע התקנה אצל מתקין בארץ (חשמלאי רכב\מתקין מערכות).

אין סיבה שהכרית אוויר תיפגע או הפעולה שלה אם מתקינים כמו שצריך, ז"א להשחיל את הכבל כך שלא יעבור על הכרית אוויר בדופן. מתקין טוב ידאג לזה.

לא אמור להשפיע על האחריות.

 

תודה על התגובה. אין לי את הדגם המדויק, מנסה להבין את הדעה הרווחת בעניין.

פורסם (נערך)
בתאריך 20.5.2023 בשעה 20:28, FiS כתב:

יש לך את הדגם המדויק שהיבואן מתקין?

אני מניח שזו תהיה מצלמה גנרית עם יכולת צילום בינונית.

 

לדעתי לא שווה לרכוש מצלמה בארץ, אלא להזמין דרך אליאקספרס מצלמה מעולה ברבע מהמחיר ולבצע התקנה אצל מתקין בארץ (חשמלאי רכב\מתקין מערכות).

אין סיבה שהכרית אוויר תיפגע או הפעולה שלה אם מתקינים כמו שצריך, ז"א להשחיל את הכבל כך שלא יעבור על הכרית אוויר בדופן. מתקין טוב ידאג לזה.

לא אמור להשפיע על האחריות.

 

לא נשמע סביר, ניסית לבדוק בבית ע"י חיבור שלה למחשב\מטען פשוט ולראות אם היא נשארת דלוקה?

 

טוב אז ככה שוב או שנשברה התושבת של הכרטיס זיכרון או האוטו נפרץ שזה לא בטוח.

 

בא לחנייה רואה מכה באוטו, בא לבדוק את המצלמה ושוב שאני מדליק את האוטו "נא הכנס כרטיס זיכרון" חיפשתי אולי נפל באוטו אך עדיין לא מצאתי את הכרטיס זיכרון.

 

מה הסיכוי ששוב מצלמה חדשה מהניילון התושבת תהרס? באותו מקום חנייה.

המוכר לא מזמן החליף לי.

מצד שני אומר אם האוטו היה נפרץ הוא לא היה נשאר נעול אלא פתוח.

 

האם זו תקלה נפוצה ב Viofo שהתושבת כרטיס זיכרון מהחום בשמש נהרסת? והקפיץ נהרס?

 

יש לי המון זמן את המצלמה של Viofo החליפו לי מצלמה אך התקלה חזרה ככל הנראה המצלמה לא עומדת בחום הישראלי 80-90 מעלות בתוך האוטו וכתוצאה מכך התושבת של הכרטיס זיכרון נהרסת.

 

למישהו הייתה תקלה כזאת?

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם

לדעתי הבעיה היא לא בתושבת.

 

ציטוט

"נא הכנס כרטיס זיכרון" חיפשתי אולי נפל באוטו אך עדיין לא מצאתי את הכרטיס זיכרון.

נפל הכרטיס זיכרון מהתושבת או שהוא נמצא שם ועדיין מופיע הודעה כזאת?

האם יצא לך לנסות ולהחליף לכרטיס זיכרון אחר?

ולאחר מכן לפרמט את הכרטיס זיכרון דרך האפליקציה?

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, FiS כתב:

לדעתי הבעיה היא לא בתושבת.

 

נפל הכרטיס זיכרון מהתושבת או שהוא נמצא שם ועדיין מופיע הודעה כזאת?

האם יצא לך לנסות ולהחליף לכרטיס זיכרון אחר?

ולאחר מכן לפרמט את הכרטיס זיכרון דרך האפליקציה?

שמתי כרטיס אחר זה לא נכנס הקפיץ לא מחזיק את המצלמה כאילו נהרס מהשמש זו פעם שנייה שקורה, גם אז קרה ומצאתי את הכרטיס בתוך האוטו, המוכר החליף לי מצלמה אך פעם שנייה כבר.

 

הכרטיס מאה אחוז נפל פשוט לא ישר מוצאים כי הוא קטן אך דיי בטוח שזה כמו פעם הקודמת שמצאתי אותו זרוק.

 

הכרטיס לא היה במצלמה אם היה לא הייתה מופיע הודעה לכן הכנסתי כרטיס אחר שיש לי אך הוא לא נכנס כמו פעם קודמת שהתושבת נהרסה, ובוודאי שגם בדקתי עם יש כרטיס או אין ולא היה והוא נפל.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם
לפני 16 שעות, FiS כתב:

לדעתי הבעיה היא לא בתושבת.

 

נפל הכרטיס זיכרון מהתושבת או שהוא נמצא שם ועדיין מופיע הודעה כזאת?

האם יצא לך לנסות ולהחליף לכרטיס זיכרון אחר?

ולאחר מכן לפרמט את הכרטיס זיכרון דרך האפליקציה?

דיברתי עם Viofo כנראה זה מהחום נהרס, אז הם יחליפו לי שוב את המצלמה לאחרת כי יש אחריות, את המצלמה התקולה הם מתקנים שם כנראה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...