ההיסטוריון
-
הודעות
57 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ההיסטוריון
-
מניסיון? יצליח לנפח צמיגים של סיאט אטקה ל-32 psi?
-
בוקר טוב לכולם, אשמח להמלצה על מכשיר לניפוח הצמיגים כשהרכב נמצא בחניה. מעדיף שיהיה מכשיר שנטען ב-USB ושאפשר לקנות מהארץ.
-
צהריים טובים, יש לי סיאט אטקה FR שנתון 2021. ראיתי באתר הבא: SEAT Ateca Navi System map updates | SEAT שאפשר להוריד מפות של ישראל. האם אני יכול? אם כן מה אני צריך? אפשר לעשות את זה במוסך?
-
וזה נחשב אמין? שקלתי לקנות מאמזון ארה״ב
-
ערב טוב, יכולים להמליץ לי על מד לחץ לצמיגים? חשוב שיהיה אמין 😅
-
אהלן לכולם, אני עושה לבד דיטיילינג לרכב שלי, משתדל להנות 😄 הייתי רוצה לקחת את זה עוד שלב, ולעשות בעצמי גם פוליש. שוב זה ברמה חובבנית לרכב שלי בלבד. הסתכלתי קצת באתרים, הבנתי שאם יש את הרמה הכי גבוהה שזה RUPES (לא מתאים לי כי זה ממש יקר). אני סך הכל מחפש משהו אמין ובמחיר סביר. הבנתי גם שעדיף שיהיה DUAL ACTION. ראיתי שלמקגוויאר יש פולישר וראיתי גם המלצות על דגם שנקרא GG6 (Griot’s Garage) אשמח לשמוע מנסיונכם ומה אתם חושבים שכדאי לקנות.
-
יעוץ לגבי רכב פרימיום אאודי q7 או bmw x5
ההיסטוריון פרסם הודעה בנושא של ההיסטוריון בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תקשיב זה מטורף לגמריי הרצתי שם חיפוש על רכב שראיתי, והוא עבר תאונה הזויה שהוא שקע בים ונהרס כל החלק הקידמי מניסיון חילוץ כושל. ורואים תמונות כל הרכב מפורק וביד 2 מפורסם כמו רגיל חחח -
יעוץ לגבי רכב פרימיום אאודי q7 או bmw x5
ההיסטוריון פרסם הודעה בנושא של ההיסטוריון בתוך ייעוץ ברכישת רכב
וואו לא ידעתי את זה. איך אני מוצא את הרשימה עבור הרכב שלי? אני משתמש ב-icar הבעיה שלי אם רכבים שהם לא מהשנתון האחרון, אין את המחירים ואז קשה לדעת מה הרמת גימור הכי גבוהה. נכון שבהשוואה יש את ההבדלים ואפשר להסיק מזה, אבל הנתונים שם לא תמיד נכונים.. -
יעוץ לגבי רכב פרימיום אאודי q7 או bmw x5
ההיסטוריון פרסם הודעה בנושא של ההיסטוריון בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה על חוות הדעת וההשקעה. לגבי הגלגלים, לא חייבים לשים מה שמופיע ברישיון רכב? :x -
יעוץ לגבי רכב פרימיום אאודי q7 או bmw x5
ההיסטוריון פרסם הודעה בנושא של ההיסטוריון בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בכיף אשמח לשמוע. -
אחר צהריים טובים לכולם, יש לי כמה שאלות ואשמח לקבל עליהם תשובות. מאוד הייתי רוצה רכב פרימיום, והתקציב שלי בטווח ה-250k. ראיתי שיש אאודי q7 ו-bmw x5 בשנתונים 2018-2019. אז רציתי קודם לדעת איך אפשר עבור שנתונים מהעבר לדעת מה כל רמת גימור נותנת? לגבי בחירה בין ה-2, אני רואה בתמונות מיד 2 שכל הרכבי bmw הם ללא וירטואל קוקפיט, לעומת האאודי שכבר בשנתון 2018 יש להם וירטואל קוקפיט. ושאלה אחרונה, מניסיונכם, איזה רכב יותר כדאי מבחינת חווית נסיעה, בידוד רעשים וכו׳ ☺️
-
אהלן, בוקר טוב לכולם אני כנראה אשדרג את הגרניק שלי מ-k2 ל-k4. האם מבחינת התוספים אני צריך להחליף משהו? הדבר היחידי שאני חושב עליו זה ה-orifice, האם אני עובר מ-1.1 ל-1.25 אני גם לא בטוח לגבי המניפות שלי אם הן תואמות 1.1 או 1.25 (נראה לי 1.1 - קיבלתי אותם עם האקדח מים של mjjc).
- 403 תגובות
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
-
תודה. חבר שלי קנה בלי שום קשר כי הוא ראה ביקורות טובות באמזון. במקרה יצא לו הדברים הבאים חחח ועכשיו אין לו מושג מה לעשות: צינור גינה ברז גינה אקדח קצף
- 403 תגובות
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
-
היי, חבר קנה צינור uberflex מאמזון. הוא רוצה לחבר אותו לצינור גינה ולא מצליח. יודעים לומר איזה מחברים צריך?
- 403 תגובות
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
-
תודה רבה, אחרי שכתבתי את ההודעה, מצאתי גם מחנות אחרת אבל חייב לציין כאן שה-UBERFLEX פשוט נהדר ומשדרג הכל בכמה רמות.
- 403 תגובות
-
- 1
-
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
-
ערב טוב ZAF. דיברתי עם MJJC, שלחו לי לינק אני לא מבין דבר אחד. כשיש m22x משהו או m14x משהו יש לזה מקבילה ב-4\1 או 8\3 ? כי אני לא מצליח להרכיב את זה בכל מיני חנויות ב-ALI וחבל לי להוציא 100 שקל על מתאם יכול להיות שאני אוכל לשים ישר: וזה יתחבר ל-QUICK CONNECT בצינור
- 403 תגובות
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
-
טוב פתרון אפשרי אפשר לפרק את האקדח ולחבר כמו מה שמופיע בתמונה. מצאתי את זה ברשת באיזה THREAD של מישהו.
- 403 תגובות
-
- 1
-
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
-
איך אני יכול לפתוח? זה מסתובב על הציר חחח לעבוד עם 2 מפתחות וכל אחד לסובב לכיוון הנגדי?
- 403 תגובות
-
- 1
-
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
-
zaf אם אפשר לשגע אותך פעם אחרונה כדי לוודא שהבנתי. מה שיש לי באקדח מים זה 1/4 זכר ואני צריך לחבר אותו ל-m22 14mm נקבה? זה משהו שנמצא כאן? קישור בעלי יכול לעזור לי למצוא מתאם?
- 403 תגובות
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
-
חחחח יום אחד כשיהיה לי קרנזל, אני אשקול לקנות כזה אולי כדאי לי לקנות כזה מתאם? רק בשביל להיפטר מהמתאם המגושם של קרצ'ר
- 403 תגובות
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
-
השאלה אם זה יגביל לי את הלחץ להשתמש במתאם של קרצ׳ר. עכשיו שיש לי צינור אוברפלקס אי אפשר לפרק את הבסיס הזה של האקדח מים?
- 403 תגובות
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
-
- 403 תגובות
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
-
כן אני יודע, רק שזה לא מתחבר לשם.. אם אני מסתכל באתר של MJJC על אקדח מים רגיל אז החיבור הוא שונה ממה שיש לי עכשיו שזה מתאם לקרצ'ר
- 403 תגובות
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
-
היי צריך את עזרתכם. הגיע הצינור uberflex. ואני לא מצליח לחבר את הצינור לאקדח מים של mjjc. האקדח מים עצמו הזמנתי תואם קרצ׳ר, ועכשיו שהגיע הצינור אין לי צורך במתאם של הקרצ׳ר. אבל החיבור לאקדח עצמו לא מתחבר לי לצינור. טוב הבנתי מה הבעיה. בגלל שהזמנתי אקדח שמתאים לקרצ׳ר הוא הגיע עם בסיס של קרצ׳ר + מתאם. יש להם גם אקדח עם בסיס של m22x14. המזל שאמור להגיע אליי עוד מתאם של קרצ׳ר כמו שיש בתמונה ואז זה יסתדר. חצי מכל התצורה זה רק מתאמים חחח
- 403 תגובות
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
