Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 21.8.2023 בשעה 14:35, FiS כתב:

יש כעת מבצעים באליאקספרס עם מחירים ממש שווים.

 

יש את ה-DDPAI Z40 במחיר הכי זול אי פעם $56.53 במקום $87 (עד אתמול)
https://s.click.aliexpress.com/e/_Dd5xtfV

 

ויש את ה-Z50, שהיא האחות הגדולה של Z40 עם חומרה טובה יותר, משמע איכות צילום טובה יותר.
כעת המחיר $69.77 במקום 140$ אתמול.

https://s.click.aliexpress.com/e/_DlvE8XV

 

לדעתי שווה להשקיע ולרכוש את הZ50.

 

האם היא עדיין באחריות? 
לאיזה כרטיס זיכרון החלפת? 

אלה המומלצים ע"פ VIOFO:

MYr_mcHQRbNkRlBIjLNsYexif3vcXqVuzQ.thumb.jpeg.d5dcaf6d0ab4c0aec83e0dd5323349b9.jpeg

היו לי שני כרטיסי סאן דיסק והחלפתי גם לסמסונג.. כלם אותו דבר, נעלמו סרטונים וקטעים שלא צולם במן נסיעה ולא נכנסו לשמירה עם ה GSENSOR  כבר בדקתי את זה.    היה מצלם רק את החניה ואת התנועה כלום.

בבדיקה בפורומים זה דבר ידוע

לאחרונה גם לפתע לא מצלמת ולא מצפצפת בהזהרה או שמע מציק שהיא הפסיקה להקליט לכן החלטתי כבר לא להמשיך איתה

האמת אני לא יודע אם לקחת משהו קוריאני יקר או ללכת על ה A139  כי הניסיון עבר של המצלמות שלי עם VIOFO  כן היו טובות

A118 A119 

רק ה A129  אכזבה

 

פורסם

השתמשת בדגמים שמצויינים למעלה? Sandisk max endurance/Extreme?

המצלמה מחוברת עם קיט חנייה? החיבורים תקינים?


בנוגע לG-sensor ולמצב חנייה כתבתי בעבר:
 

ציטוט
כל הקטע עם מצב חנייה די בעייתי כי אי אפשר להבטיח ב100% שהחיישן ירגיש מכה עדינה או תזוזה חריגה של הרכב.
יש מספר הגדרות למצלמות דרך ולכל הגדרה יתרונות וחסרונות:
auto detection - מתחילה לצלם ברגע שהעדשה מבחינה בתנועה ומפסיקה ברגע שאין תנועה. חסכוני באנרגיה אבל אם הרכב חונה ברחוב אז המצלמה לא תפסיק לצלם כל אדם\רכב שחולף ואז החיסכון באנרגיה לא רלוונטי.
יכול לקרות מצב שמשהו יתפספס והמצלמה לא תתעד את זה.
low bitrate - צילום רציף, מצב בו המצלמה משנמכת את איכות הצילום וע"י כך חוסכת באנרגיה. החיסרון הוא שבגלל הירידה באיכות הצילום לוחיות רישוי\פרצופים יכולים להתקבל לא ברורים בצילום ואז מתפספסת הפואנטה.
time lapse - במצב רגיל המצלמה מצלמת 30 פריימים בשנייה.
במצב time lapse אתה יכול להגדיר כמה תמונות היא תצלם. יותר תמונות בשנייה - יותר אנרגיה נצרכת.
עם 10FPS בסוף מתקבל צילום יחסית רציף אבל לא חלק כמו וידיאו רגיל.
לדעתי ה-time lapse זאת הדרך היעילה לצילום בזמן חנייה, זה מבטיח שכל הזמן הרכב מתועד ומצד שני חוסך מעט באנרגיה, כך שתוכל לפעול ליותר זמן מאשר מצבים אחרים.

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 15 שעות, jako123456 כתב:

היו לי שני כרטיסי סאן דיסק והחלפתי גם לסמסונג.. כלם אותו דבר, נעלמו סרטונים וקטעים שלא צולם במן נסיעה ולא נכנסו לשמירה עם ה GSENSOR  כבר בדקתי את זה.    היה מצלם רק את החניה ואת התנועה כלום.

בבדיקה בפורומים זה דבר ידוע

לאחרונה גם לפתע לא מצלמת ולא מצפצפת בהזהרה או שמע מציק שהיא הפסיקה להקליט לכן החלטתי כבר לא להמשיך איתה

האמת אני לא יודע אם לקחת משהו קוריאני יקר או ללכת על ה A139  כי הניסיון עבר של המצלמות שלי עם VIOFO  כן היו טובות

A118 A119 

רק ה A129  אכזבה

 

a119 mini v2 יתאים לך.

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)
בתאריך 27.8.2023 בשעה 11:20, FiS כתב:

בנוגע לG-sensor ולמצב חנייה כתבתי בעבר:
 

 

קיבלתי את ה- Z50 שהזמנתי ל- 2 הרכבים אצלי בבית.

 

המצלמה מתחממת בחנייה במהלך היום ומפסיקה לצלם, האם זה סטנדרטי בגלל החום ברכב?

 

לגבי צילום בחניה, המצלמה מוגדרת על time lapse וברור שאשאיר את זה ככה כי בכל מצב אחר אני מקבל את הרושם שהיא לא תעשה את עבודתה.

 

העניין הוא שהצילום מאוד מהיר. זה נראה כמו x10 כזה.

יש דרך לשנות / להגדיר את זה?

בדקתי באפליקציה, לא ראיתי שום דבר שיכול לעזור.

והבעיה שזה כל כך מהיר שזה נראה אפילו מיותר.

 

שאלה אחרונה, 128GB יספיקו למצלמה? כרגע עם 64.

עריכה אחרונה על ידי ProMeR

עומר :-)

פורסם
בתאריך 3.9.2023 בשעה 16:45, ProMeR כתב:

המצלמה מתחממת בחנייה במהלך היום ומפסיקה לצלם, האם זה סטנדרטי בגלל החום ברכב?

 

לא.

 

בתאריך 3.9.2023 בשעה 16:45, ProMeR כתב:

לגבי צילום בחניה, המצלמה מוגדרת על time lapse וברור שאשאיר את זה ככה כי בכל מצב אחר אני מקבל את הרושם שהיא לא תעשה את עבודתה.

 

העניין הוא שהצילום מאוד מהיר. זה נראה כמו x10 כזה.

יש דרך לשנות / להגדיר את זה?

בדקתי באפליקציה, לא ראיתי שום דבר שיכול לעזור.

והבעיה שזה כל כך מהיר שזה נראה אפילו מיותר.

 

צילום time-lapse הוא צילום ב-frame rate מאוד נמוך ואז ניגון מאוד מהיר, בעצם להראות משהו קורה נורא מהר. אתה לא יכול להאט את זה, כי אז המצלמה

תצטרך לצלם ביותר פריימים ואז ייגמר לך הזיכרון.

 

בתאריך 3.9.2023 בשעה 16:45, ProMeR כתב:

שאלה אחרונה, 128GB יספיקו למצלמה? כרגע עם 64.

 

המצלמה שלך היא 4K ודו כיוונית. לטעמי, 64 לא מספיק. אתה יכול לבדוק בעצמך כמה אתה יכול להסתכל אחורה ולראות אם זה מספיק שלך. אני אישית מעדיף

להשקיע וכמה שיותר, לכן אני שם את המקסימום שהמצלמה מאפשרת. לפעמים קורית תאונה ולא תמיד זוכרים להוריד מיד את הסרטונים וחבל שזה יימחק.

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 43 דקות, Fraysa כתב:

 

לא.

 

 

צילום time-lapse הוא צילום ב-frame rate מאוד נמוך ואז ניגון מאוד מהיר, בעצם להראות משהו קורה נורא מהר. אתה לא יכול להאט את זה, כי אז המצלמה

תצטרך לצלם ביותר פריימים ואז ייגמר לך הזיכרון.

 

 

המצלמה שלך היא 4K ודו כיוונית. לטעמי, 64 לא מספיק. אתה יכול לבדוק בעצמך כמה אתה יכול להסתכל אחורה ולראות אם זה מספיק שלך. אני אישית מעדיף

להשקיע וכמה שיותר, לכן אני שם את המקסימום שהמצלמה מאפשרת. לפעמים קורית תאונה ולא תמיד זוכרים להוריד מיד את הסרטונים וחבל שזה יימחק.

לגבי ההתחממות שחשדתי בה בזמן חניה, ישנן 3 אפשרויות:

1. הכרטיס זיכרון בעייתי. ברכב שהמצלמה נכבית בו, יש SanDisk.

2. המצבר נפרק ל- 11.8V ולכן המצלמה מנתקת את עצמה, מה שקצת קשה לי להאמין כי כשאני מבחין שהיא כבויה אני נותן סוויץ', סוגר, ואז היא ממשיכה להקליט בחניה עוד מס' שעות.

3. המצלמה תקולה.

 

לגבי הקלטה בזמן נסיעה, יש לי דווקא "בעיה" ברכב השני.

יש שם כרטיס זיכרון Trancend ואני מקבל לפעמים בזמן נסיעה התראה על Memory Exception,

שזה כנראה מעיד ששני הכרטיסים באופן כללי לא מתאימים ואכן ממה שקראתי לא מספיק CLASS 10.

 

אגב, ברכב עם ה- Trancend המצלמה עד רגע זה מקליטה בחניה רצוף.

 

אני באופן כללי קודם כל אזמין עכשיו זוג כרטיסים חדש שתומכים U3, שאלתי את DDPAI והמליצו לי גם על כרטיסים כמו Kingston, Samsung, Toshiba, Lexa, אבל לא SanDisk.

 

השאלה אם יש צורך ביותר מ- 128GB. להבנתי מ- DDPAI, המצלמה בגרסתה החדשה תומכת עד 512GB.

עומר :-)

פורסם
בתאריך 29.6.2023 בשעה 21:47, yohai71 כתב:

שלום לכולם,

 

אני רוצה להזמין קיט מצלמה דו-כיוונית (קדימה ואחורה) לרכב הבא, במקום שתי מצלמות נפרדות שמותקנות ברכב היוצא. אחרי ארבע מצלמות Viofo, אחת 118 ושלוש 119, אני מעדיף להישאר עם התוצרת שלהם שאחרי יותר משש שנים - עדיין מוכיחה את עצמה. הייתי מתחדש מזמן אבל אף מצלמה לא רוצה למות...

 

אני מסופק לחלוטין מהביצועים של ה-119 V3, ולמעשה מעוניין להחליף אותה בדגם הכי קרוב לה שיש בו שני ערוצים. האם ה-129 הזו עונה על הדרישות, והאם המחיר (כרגע במבצע) טוב, או שיש מקור עדיף להזמין ממנו?

 

תודה לעונים.

 

עדכון לנ"ל;

 

אני מאמין גדול בתוצרת של Viofo, שלפחות אצלי, החזירה את ה"השקעה"- חמש מתוך חמש מצלמות שלהן (A118 אחת ועוד ארבע A119 בגרסאות שונות) עדיין חיות ובועטות, כשהזקנה מכולן, A119 (בת שש) עדיין אצלי ופעילה. אני מעביר אותן חיים קלים, כי עד עכשיו לא השתמשתי במצב חנייה- כך שאם הרכבים חנו בשמש ישירה, באופן קבוע הייתי מוריד אותן מהשמשה ומחזיר בתחילת נסיעה, כמו גם מעלה מדי פעם הביתה להוריד סרטונים (יותר נוח לחבר את הכרטיס ישירות למחשב), לבדוק שהשעון מדויק ואם צריך גם לפרמט- כל הדברים האלו נוחים יותר ליד השולחן בבית ולא ברכב. מה גם שממילא אין למצלמות WiFi. 

 

אז נכון, ארבע מתוך החמש עברו חיים קלים, כאמור- אבל אחת מהן (A119) משרתת את הרכב של חמי, והוא לא יודע אפילו להיכנס לתפריט של המצלמה. מיום שהתקנתי לו אותה (יותר משלוש שנים), שם היא נשארה- בחום, בקור, בשמש ישירה ומה שלא תרצו- ועדיין עובדת מצוין. כמה כל זה מהווה מדגם מייצג? לא יודע, אבל המידע כאן לשיקולכם. בנוסף, Viofo עושים רושם של יצרן סיני שעובד כמו מערבי (בסגנון Lenovo, אם תרצו). יש אחריות, יש תמיכה, ויש עם מי לדבר.

 

עבור הרכב שהחליף את ההונדה בה הותקנו שתי מצלמות (לא מקושרות ביניהן), החלטתי שאני רוצה סט קדמי ואחורי, כי אין לי יותר עניין בהתעסקות נפרדת בכל מצלמה. איכות הצילום של ה-A119 הספיקה לי, ובעזרתו האדיבה של @FiS, שעשה לי סדר בדגמים השונים של ה-A129, נרכשה אחת מגרסת ה"פלוס" ישירות מ-Viofo, כולל קיט חנייה- כי ממילא תכננתי לחווט את המצלמה לתיבת הפיוזים, אז למה לא להשתמש? ב-A119 השתמשתי בכרטיס זיכרון 64 של Lexar, בזמנו המלצה של FIS, שעשה עבודה מצוינת. הפעם, החלטתי להישמע להמלצות של Viofo עצמם ורכשתי סאנדיסק אקסטרים 256, כי למרות שאיכות ההקלטה לא השתנתה, בכל זאת הכרטיס רושם מידע משתי מצלמות ועוד אמור להוסיף על זה צילומים ממצב חנייה. אגב, המצלמה הגיעה אלי לפני הכרטיס והשתמשתי ב-Lexar הנ"ל, שתפקד כמו גיבור. כאמור, הבעיה הכי גדולה שלו הייתה שבנפח 64, הוא מספק בסביבות חמש שעות צילום רציף, וזה פשוט לא מספיק.

 

לגבי ההתקנה עצמה- בואו נגיד שזו כנראה הפעם האחרונה שאני מבצע עבודה כזו בעצמי. מילא שבחרתי את אחד מימי השרב המגעילים ביותר בחודש אוגוסט (גם רותח וגם אביך), אבל גם ההתעסקות בפירוק זהיר של הפלסטיקה, שבגלל שהיא חדשה- היא קשה ולא "מתמסרת" כמו בהונדה הנ"ל. יכול להיות שגם בגלל שמדובר במאזדה CX-5 והיצרן עשה צעד ברור לכיוון יוקרתי אומר שהחומרים פשוט קשים יותר לפירוק- לא יודע.

אז נכון, אני יודע את טיב העבודה כי אני ביצעתי אותה, אבל לפעמים (וכנראה שעם הגיל) צריך לשחרר ולתת למי שזה מקצועו לעבוד. ולמרות שאנחנו בפורום לא סומכים על אף אחד, אפשר למצוא בעלי מקצוע יסודיים ואמינים- יש כאלה.

בכל אופן, לא אלאה אתכם בתמונות מההתקנה (כי אין לי וגם כי יש מספיק סרטונים ברשת). רק אוסיף שסללתי מהמצלמה הראשית (קדמית) לכיוון תיבת הפיוזים מאחורי כרית האוויר, ומשם לכיוון המצלמה האחורית דרך ספי הדלתות התחתונים דווקא, ולא דרך התקרה, כי הם היו נוחים יותר לפירוק.

 

אז איך זה נראה? במאזדה CX-5 יש הצללת רשת משלימה בין בית המראה לקצה הצלון הקדמי, שכאילו נוצרה עבור התקנת Dashcam:

image.thumb.jpeg.98fd1586191f4d33f10c88e11554dfd2.jpeg

 

image.thumb.jpeg.62ccbe2b78a2f59847d9be94f7d3ae52.jpeg

 

אני אוהב את ההצללות האלו כי זה מצוין להסוות את המצלמה. מבחוץ צריך להתאמץ כדי לראות אותה:

image.thumb.jpeg.482042e8cd79662ea1e7de77fae1838d.jpeg

 

אם נכנסתם ללינק התקנת המצלמה האחורית בהונדה, ראיתם שהיא הותקנה על פנל הפלסטיק שמעל לחלון האחורי, כלומר, מוסתרת הרבה יותר ומחוץ לשמש ישירה. התלבטתי לעשות את זה גם במאזדה, אבל לא היה לי לב לחורר רכב חדש (התושבת למצלמה צריכה להיות מוברגת לפלסטיק), מה גם שהכבל פשוט לא הגיע רחוק מספיק בכדי לבצע את זה בלי למתוח לו את הצורה- זה החיסרון של סלילה דרך הרצפה, ובנוסף הייתי צריך להעביר אותו דרך שרוול הגומי הימני מבין השניים שעוברים בים גוף הרכב לדלת החמישית, כי השמאלי (זה שקרוב יותר לצד הנהג ממנו מגיע כבל המצלמה), היה דחוס בכבלים מקוריים של מאזדה. השרוול הימני היה ריק יותר... בקיצור- בסוף הלכתי על התקנה כפי שיועדה:

image.thumb.jpeg.a4643607962d5b6099bb748371193f2f.jpeg

 

וגם כאן צריך לחפש את המצלמה כדי לראות אותה מבחוץ (ועוד עם ההצללה של היצרן):

image.thumb.jpeg.a3e64c6d4ff1edff5311c581844a61ec.jpeg

 

הכל חובר לתיבת הפיוזים, כמובן תוך שימוש במולטימטר כדי למצוא פיוזים מתאימים כולל כיוון זרימת החשמל (יש כיוון נכון וכיוון לא נכון לחיבור ה"התעלקות" לבית הפיוזים)- שימו לב לזה כשאתם עובדים; חשמל יגיע בכל מקרה למצלמה אבל לא ההגנה שהפיוז אמור לספק (ועל הדרך גם מתבטלת ההגנה על הפיוז המקורי של הרכב, ממנו אתם מתעלקים). תתעלמו מהבלגן, אני צריך לחזור ולסדר את הכבלים בצורה יפה. כאמור, הייתי גמור לחלוטין אז דחפתי את הכל פנימה ככה:

image.thumb.jpeg.785402f2a58f77ef6baad7f36f514e24.jpeg

 

החלטתי ללכת על המצב הכי שמרן ולכוון את מצב החנייה על 12.4V. ראשית, ממילא במצלמה יש טיימר שהפעלתי על 12 שעות- כלומר, אחרי 12 המצלמה נכבית גם אם יש עדיין מיץ במצבר הרכב. אני לא צריך יותר ביום יום כי הרכב חונה בדרך כלל בחניון פרטי שהשכנים (והנהיגה שלהם) מוכרים לי. בנוסף, הביטוח חייב אותנו במערכת איתור, שאין לי מושג כמה היא צורכת כשהרכב מכובה. לתפיסתי, אין סיבה להעמיס על המצבר סתם.

 

עכשיו אנחנו בערך חודש אחרי ההתקנה, והכל תקין ועובד ללא דופי. אני עדיין מעלה לפעמים את המצלמה הקדמית ובודק הקלטות, אולי מפרמט- אבל כרגע עושה רושם שאין לי סיבה מיוחדת.

 

קטע לדוגמא:

 

 

  • אהבתי 3
פורסם
לפני 26 דקות, yohai71 כתב:

הכל חובר לתיבת הפיוזים, כמובן תוך שימוש במולטימטר כדי למצוא פיוזים מתאימים כולל כיוון זרימת החשמל (יש כיוון נכון וכיוון לא נכון לחיבור ה"התעלקות" לבית הפיוזים)- שימו לב לזה כשאתם עובדים; חשמל יגיע בכל מקרה למצלמה אבל לא ההגנה שהפיוז אמור לספק (ועל הדרך גם מתבטלת ההגנה על הפיוז המקורי של הרכב, ממנו אתם מתעלקים). תתעלמו מהבלגן, אני צריך לחזור ולסדר את הכבלים בצורה יפה. כאמור, הייתי גמור לחלוטין אז דחפתי את הכל פנימה ככה:

image.thumb.jpeg.785402f2a58f77ef6baad7f36f514e24.jpeg

 

תודה על השיתוף.

1. האם השתמשת במפצל פיוזים או שפשוט ניתקת את הפיוז המקורי של הרכב ושמת במקום את הפיוז עם החוט של הקיט התקנה?

2. מה הכוונה לכיווני זרימת חשמל?

עומר :-)

פורסם (נערך)

^

1. השתמשתי במפצל פיוזים שנרכש לחוד (היה לי בבית מהתקנות קודמות). כזה:

 

2pcs-circuit-fuse-tap-with-ato-mini-micro2-mini-low-profile-adapter-holder.jpg

 

הוא מתחבר במקום הפיוז המקורי, שאותו מחברים בחלק התחתון (קרוב לרגליים). הקיט של Viofo מגיע עם קצות כבלים חשופים ואותו מחברים למפצל. 

 

2. החשמל זורם בתיבת פיוזים מצד אחד לצד שני, כמובן דרך הפיוז; אתה צריך להקפיד שהרגל הרחוקה מהיציאה (בתמונה למעלה- השמאלית) תהיה נעוצה בצד שממנו מגיע החשמל, כדי הזרימה תהיה בכיוון הנכון והגנת הפיוזים תישמר. קשה לי לנסח את זה, אבל הכי טוב זה לצפות בסרטון הזה:

 

 

עריכה: מאד חשוב לשים לב להסבר שלו על ההפרשים באמפר בין הפיוזים- רצוי שהפיוז של המצלמה (בדר"כ 5A) יהיה לפחות חצי או פחות מהפיוז המקורי של הרכב, זה שהוא מתעלק עליו.

עריכה אחרונה על ידי yohai71
פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, yohai71 כתב:

^

1. השתמשתי במפצל פיוזים שנרכש לחוד (היה לי בבית מהתקנות קודמות). כזה:

 

2pcs-circuit-fuse-tap-with-ato-mini-micro2-mini-low-profile-adapter-holder.jpg

 

הוא מתחבר במקום הפיוז המקורי, שאותו מחברים בחלק התחתון (קרוב לרגליים). הקיט של Viofo מגיע עם קצות כבלים חשופים ואותו מחברים למפצל. 

 

2. החשמל זורם בתיבת פיוזים מצד אחד לצד שני, כמובן דרך הפיוז; אתה צריך להקפיד שהרגל הרחוקה מהיציאה (בתמונה למעלה- השמאלית) תהיה נעוצה בצד שממנו מגיע החשמל, כדי הזרימה תהיה בכיוון הנכון והגנת הפיוזים תישמר. קשה לי לנסח את זה, אבל הכי טוב זה לצפות בסרטון הזה:

 

 

עריכה: מאד חשוב לשים לב להסבר שלו על ההפרשים באמפר בין הפיוזים- רצוי שהפיוז של המצלמה (בדר"כ 5A) יהיה לפחות חצי או פחות מהפיוז המקורי של הרכב, זה שהוא מתעלק עליו.

1. הבנתי מה אתה מתכוון.

הקיט של DDPAI מגיע עם כבל שעליו מולבש פיוז כבר והכבל לא חשוף.

אני חיברתי ישירות לתיבת פיוזים ללא מפצל.

כל מה שנדרש לעשות זה לנתק את הפיוז שהיה ברכב ולשים במקומו את הפיוז של המצלמה שעליו יש כבר חוט.

חשבתי אולי צריך גם שם מפצל פיוזים אבל אני מניח שלא. מקווה לפחות שהבנתי נכון.

 

2. הבנתי בדיוק למה התכוונת, סרטון מצויין.

אני צריך לבדוק אצלי באיזה צד הכבל באמת מחובר כדי לחבר נכון ולא למנוע את ההגנה שהפיוז אמור לספק, חחח...

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי ProMeR
  • רעיון טוב! 1

עומר :-)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

(מקוה שזה הקטגורייה הנכונה)

בעקבות מקרה קטן שהיה לי הכביש הבנתי כמה חשובה מצלמת הדרך 

מה שחשוב לי:

1. זה קידמי ואחורי,

2. שמירת סרטונים אופליין לכרטיס זיכרון,

3. באיכות סבירה (גם הצילום וגם המלצמה) שתספיק לכמה שנים קדימה,

4. צילום גם בחניה,

5. עד 250 ש"ח בערך,

ביררתי קצת על מצלמות והמליצו לי על חברת ddpai 

המצלמה היחידה שעונה לדרישות האלה מהחברה הנ"ל היא המצלמה הזו 

הענין הוא שכתוב שהיא גם לחניה אבל תכלס היא מגיעה עם יו אס בי רגיל בחיבור למצת ואני לא בטוח ב 100% שזה גם לחניה,

כמו גם שאני לא יודע אם יש אפשרות לשמירה אופליין, ואין גם אין דרך להתכתב עם המוכר שם,

אשמח לשמוע ממי שיודע האם זה לחניה ובאם יש שמירה אופליין לסרטונים,

נקודה שניה שהבנתי שהרוחב צילום קצת צר, וגם על זה אשמח לשמוע חוות דעת

וכמובן אם יש עוד המלצות למצלמת דרך אחרות

תודה רבה לכולם שנה טובה ומבורכת

עריכה אחרונה על ידי מתענין
פורסם (נערך)

תוכל להפעיל את מצב החניה רק עם קיט התקנה שנמכר עם המצלמה.

חיבור USB באמצעות מצית לא יעזור.

https://he.aliexpress.com/item/1005005046881963.html

 

לגבי "שמירה אופליין", אני לא באמת מבין מה ניסית לכתוב.

המצלמה שומרת את הסרטונים על גבי כרטיס זיכרון חיצוני שגם אותו תצטרך לרכוש.

מומלץ 128GB.

 

לא תוכל לראות סרטונים מרחוק אלא רק אם תהיה קרוב למצלמה ורק אם הרכב מונע, כלומר המצלמה פועלת ולא נמצאת במצב חניה.

יש אפשרות לצפות בסרטונים באמצעות אפליקציה בטלפון וחיבור WI-FI, האפליקציה פשוטה ונוחה מאוד לשימוש.

אחרי ניסיון עם כמה מצלמות אני יכול להגיד ש- DDPAI באמת לקחו את ה- UI צעד אחד קדימה.

 

(רכשתי לאחרונה DDPAI Z50 לשתי רכבים שבשימושי).

 

אגב יש שרשור ייעודי לעניין המצלמות כאן בפורום, בבקשה:

 

עריכה אחרונה על ידי ProMeR
  • אהבתי 1

עומר :-)

פורסם
לפני 11 דקות, ProMeR כתב:

תוכל להפעיל את מצב החניה רק עם קיט התקנה שנמכר עם המצלמה.

חיבור USB באמצעות מצית לא יעזור.

כן ברור שצריך 3 גידים רק לפי מה שראיתי המוכר מביא רק כבל usb רגיל בחיבור למצת השאלה אם המצלמה תומכת במצב חניה וצריך רק לקנות 3 גידים

מבחינת איכות ורוחב צילום מרוצה מ z50 ?

תודה רבה על התשובה

 

לפני 17 דקות, ProMeR כתב:

לא תוכל לראות סרטונים מרחוק אלא רק אם תהיה קרוב למצלמה ורק אם הרכב מונע, כלומר המצלמה פועלת ולא נמצאת במצב חניה.

אתה מדבר כשאשתמש באופליין נכון?

אגב באונליין הסרטונים נשמרים בשרת שלהם וזמינים בכל רגע נתון?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...