Jump to content

jako123456

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של jako123456

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. היו לי שני כרטיסי סאן דיסק והחלפתי גם לסמסונג.. כלם אותו דבר, נעלמו סרטונים וקטעים שלא צולם במן נסיעה ולא נכנסו לשמירה עם ה GSENSOR כבר בדקתי את זה. היה מצלם רק את החניה ואת התנועה כלום. בבדיקה בפורומים זה דבר ידוע לאחרונה גם לפתע לא מצלמת ולא מצפצפת בהזהרה או שמע מציק שהיא הפסיקה להקליט לכן החלטתי כבר לא להמשיך איתה האמת אני לא יודע אם לקחת משהו קוריאני יקר או ללכת על ה A139 כי הניסיון עבר של המצלמות שלי עם VIOFO כן היו טובות A118 A119 רק ה A129 אכזבה
  2. מעוניין במצלמה חדשה אחרי אכזבות מהסינים די סגור על BlackVue אבל לא בטוח איזה דגם לקחת ודי מבולבל אני צריך שתעבוד בזמן חניה אבל לא צריך עם כרטיס SIM או שידור בזמן שאני בבית\ זקוק לזוג מצלמות קדימה ואחורה אשמח לעזרה בין הדגמים שראיתי DR770X-2CH LTE DR750X-2CH PLUS BlackVue DR770X-2CH LTE DR900X-2CH איזה דגם לקחת, מה עדיף?
  3. לא אמינה. צילומי רגילים שלא בזמן חניה פשוט לא נשמרים לסרוגין לפתע מצלמה לא מצלמת בלי התרעה הוחלף כרטיס זכרון בוצע עדכון גרסה ראיתי לא מעט תקלות כאלה בקבוצות ברשת, לצערי אכזבה
  4. אחרי ניסיון לא מוצלח עם VIOFO A129 אני מחפש מצלמה חדשה צריך שהיא תהיה מאוד איכותית עם WIFI לאפליקציה צילום בזמן חניה תקציה עד 1500 שקל אשמח להמלצות
×
×
  • תוכן חדש...