היו לי שני כרטיסי סאן דיסק והחלפתי גם לסמסונג.. כלם אותו דבר, נעלמו סרטונים וקטעים שלא צולם במן נסיעה ולא נכנסו לשמירה עם ה GSENSOR כבר בדקתי את זה. היה מצלם רק את החניה ואת התנועה כלום.
בבדיקה בפורומים זה דבר ידוע
לאחרונה גם לפתע לא מצלמת ולא מצפצפת בהזהרה או שמע מציק שהיא הפסיקה להקליט לכן החלטתי כבר לא להמשיך איתה
האמת אני לא יודע אם לקחת משהו קוריאני יקר או ללכת על ה A139 כי הניסיון עבר של המצלמות שלי עם VIOFO כן היו טובות
A118 A119
רק ה A129 אכזבה