Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

מתעלק; איפה משיגים את המתאם OBD של Carista? לא מוצא במלאי באמזונים השונים. יש מתאם אחר שבוודאות עובד עם האפליקציה?

עריכה אחרונה על ידי shai590
פורסם (נערך)

שלום שוב חברים,

 

אני ממש מתוסכל מה-  VIOFO A139 PRO שרכשתי לפני כמה חודשים.

 

אני רואה שהצילומים לא נשמרים כמו שצריך, יש ימים שלמים שחסרים, רואה את זה גם דרך האפליקציה וגם דרך המחשב.

(בכל הנעת הרכב אני מקבל התרעה קולית שההקלטה החלה וגם בכיבוי והקלטת מצב חניה.

המצלמה מעודכנת לעדכון FW האחרון שיצא לא מזמן.

היא מחוברת ישירות לתיבת הפיוזים, תמיד נדלקת כמו שצריך וגם במצב חניה.

 

ניסיתי כמה כרטיסי זכרון שונים, אחד של סמסונג שהבנתי שהוא לא ברשימה המומלצת שלהם, ולאחר מכן עוד 2 שכן ברשימה שלהם:

Sansdisk EXTREME 64GB ו- SanDisk Max Endurance 256GB.

 

פתחתי קריאה דרך האתר שלהם, ייעצו לפרמט דרך כלי מהאתר, לעדכן גרסה ולנסות עם כרטיס אחד -  כל זה לא עזר.

 

יש למישהו רעיון מה עוד יכולה להיות הבעיה? אולי משהו בהגדרות לא תקין?

 

 

עריכה אחרונה על ידי shai82

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם

נשמע לא סביר,

לאחר הפרמוט של הכרטיס זיכרון ונסיעה כלשהי אין שום קובץ של וידיאו בתקייה?

בכלל בכלל? או שיש והם בתפזורת מזמנים שונים?

 

הwifi נשאר דולק במצלמה?

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

שלום לכולם. מחפש מצלמה VFM בשביל רכב חדש.

ברכב החדש יש USBC מובנה במראה האחורית בשביל חיבור למצלמה. בינתיים רוצה רק מצלמה קדמית.

מחפש אחת עם קבל (היה לי לפני שנים סוללות - סתם מתנפח). מה דעתכם יהיה הפתרון הטוב ביותר. עד 200-300 ש"ח.

 

image.png.da38d4c0e0b52dbc5780c55e3bcd9290.png

פורסם
לפני 17 שעות, FiS כתב:

נשמע לא סביר,

לאחר הפרמוט של הכרטיס זיכרון ונסיעה כלשהי אין שום קובץ של וידיאו בתקייה?

בכלל בכלל? או שיש והם בתפזורת מזמנים שונים?

 

הwifi נשאר דולק במצלמה?

 

 

 

יש, פשוט מתישהו אני שם לב שלא היתה הקלטה ביום מסויים או בטווח ימים מסויים.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם
לפני שעתיים, garicho כתב:

שלום לכולם. מחפש מצלמה VFM בשביל רכב חדש.

ברכב החדש יש USBC מובנה במראה האחורית בשביל חיבור למצלמה. בינתיים רוצה רק מצלמה קדמית.

מחפש אחת עם קבל (היה לי לפני שנים סוללות - סתם מתנפח). מה דעתכם יהיה הפתרון הטוב ביותר. עד 200-300 ש"ח.

 

image.png.da38d4c0e0b52dbc5780c55e3bcd9290.png

איזה רכב?

פורסם
בתאריך 21.7.2023 בשעה 13:35, garicho כתב:

שלום לכולם. מחפש מצלמה VFM בשביל רכב חדש.

ברכב החדש יש USBC מובנה במראה האחורית בשביל חיבור למצלמה. בינתיים רוצה רק מצלמה קדמית.

מחפש אחת עם קבל (היה לי לפני שנים סוללות - סתם מתנפח). מה דעתכם יהיה הפתרון הטוב ביותר. עד 200-300 ש"ח.

 

image.png.da38d4c0e0b52dbc5780c55e3bcd9290.png

DDPai Z40 היא הVFM הבלעדית 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
לפני 39 דקות, FiS כתב:

DDPai Z40 היא הVFM הבלעדית 

 


אוקיי. יש לינק? ומה אמור להיות המחיר? תודה רבה.

 

והבנתי שגם צריך כרטיס זכרון. איזה לקנות?

עריכה אחרונה על ידי garicho
פורסם

כרגע המחיר למצלמה קדמית או דו כיוונית זהה, עדיף כבר להזמין את השו כיוונית.

המחיר 266 ש"ח

https://s.click.aliexpress.com/e/_EzammBN

 

כרטיס זיכרון Sandisk Max endurance או Sandisk extreme, תומכת עד 128GB, ממליץ מינימום 32GB וטוב יותר 64GB.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 7 שעות, FiS כתב:

כרגע המחיר למצלמה קדמית או דו כיוונית זהה, עדיף כבר להזמין את השו כיוונית.

המחיר 266 ש"ח

https://s.click.aliexpress.com/e/_EzammBN

 

כרטיס זיכרון Sandisk Max endurance או Sandisk extreme, תומכת עד 128GB, ממליץ מינימום 32GB וטוב יותר 64GB.

המוכר מהקישור הנל כבר לא שולח לארץ משום מה ואצל מוכרים אחרים המחיר כבר יותר יקר

פורסם
לפני 11 שעות, יז כתב:

המוכר מהקישור הנל כבר לא שולח לארץ משום מה ואצל מוכרים אחרים המחיר כבר יותר יקר

 

חזר המלאי בחנות הרשמית:
https://s.click.aliexpress.com/e/_DBOAIjD

יש להשתמש בקופון JULYOT6 שמוזיל 6$, סה"כ יצא 79$

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...