Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי בעיה יש לי מצלמה קדמית עם חיבור למצלמה אחורית כזאת http://www.ebay.com/itm/Mini-Reversing-Car-DVR-Seperated-Version-Dual-Lens-Rear-View-Camera-Overwrite-/201308977377?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2edef338e1

לצערי הרב המצלמה מקליטה על כרטיס עד 32gb ומקליטה על איכות vga ומחזיקה רק חצי יום בקושי עד שהזיכרון מלא,מה אני עושה האם אתם מכירים דרך שבה אוכל לצלם יום שלם?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

מה המומחים אומרים על

??

 

חוץ ממכיר הגבוהה, לדעתי פתרון מעולה, פרקטי והאיכות צילום נראת טוב.

עריכה אחרונה על ידי Taimors
פורסם

אתה יכול לנצל את ה BGdeal שמעניק 10$ על מוצרים במחיר רגיל מעל 70$ ממחלקת הרכב.

אבל לא יודע אם הוא שווה כי אם ככה עדיך להשיקע טיפה ולקחת את המצלמה של SJCAM בישביל ליהיות בטוחים באיכות, או המצלמה של שיומי שלמרות שיוצאת יורת יקרה עם האביזרים הוא עדיין שידרוג רציני יותר.

 

בנוסף עכשיו ראיתי שהקופון BGdeal תקף גם על הSJCAM SJ4000 המקורי והוא יוצא 63$ :-), זה שווה יותר מהגירסה הראשונה של הSJ4000 שציינתי מקודם.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

היום קיבלתי את ה-0806 שהזמנתי מאיביי.

נראית איכותית. פונקציות נחמדות. קלה לתפעול ובכללי נראית טוב.

התקנתי אותה בi10 שלי בהתקנה נסתרת: פיצלתי את הפיוז של המצת.

 

אם תהיה דרישה אעלה סרטונים ליוטיוב של האיכות. כמו כן, של החיבורים אם מישהו ירצה.

 

(מציין שבתור מישהו שפעם ראשונה מתעסק עם אלקטרוניקת רכב- זה היה מאד פשוט)

 

לינקים למעוניינים:

המטען:

http://www.ebay.com/itm/111427226762?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

פיוז:

http://www.ebay.com/itm/360857864775?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

מצלמה:

http://www.ebay.com/itm/281560280837?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

פורסם

עומדס בפני רכישת מוביוס (המחיר דומה לאיביי). מעוניין בה בגלל הגודל הקטן.

יש משהו שאני צריך לדעת? להיזהר? סוללה/קבל/משהו?

אם קיימת אופציה טובה יותר במחיר הזה אשמח לשמוע.

פורסם

בהנחה שזו הגרסה הרגילה עם הסוללה אז תצטרך לקחת בחשבון שהמצלמה מתחממת מהר. אפשר לפתור זאת עי החלפה לקבל על. סקירה מפורטת יש ב dashcamtalk .

פורסם
היום קיבלתי את ה-0806 שהזמנתי מאיביי.

נראית איכותית. פונקציות נחמדות. קלה לתפעול ובכללי נראית טוב.

התקנתי אותה בi10 שלי בהתקנה נסתרת: פיצלתי את הפיוז של המצת.

 

אם תהיה דרישה אעלה סרטונים ליוטיוב של האיכות. כמו כן, של החיבורים אם מישהו ירצה.

 

(מציין שבתור מישהו שפעם ראשונה מתעסק עם אלקטרוניקת רכב- זה היה מאד פשוט)

 

לינקים למעוניינים:

המטען:

http://www.ebay.com/itm/111427226762?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

פיוז:

http://www.ebay.com/itm/360857864775?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

מצלמה:

http://www.ebay.com/itm/281560280837?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

מצרף.

שבת שלום

אהבתי את השיטה הזו, אפשר להתלבש על כל פיוז אחר?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...