Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 5008 שנת 2019, קמ' גבוה מליסינג - כדי?


nisi90
שימו לב! השרשור הזה בן 1315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כבר זמן מה שאני מחפש פיג'ו 5008 בגירסת הפרימיום המאובזרת (בעיקר בגלל האיבזור הבטיחותי החסר בגירסת הבסיס).

כמעט סגרתי על רכב חדש 200k אחרי הנחות. (בנזין טורבו, אין דיזל פרימיום יותר בארץ לצערי) אבל אז חשבתי לעצמי שאיבוד ערך של כמעט 60-70 אלף שקל בשנתיים זה קצת כבד עלי, במיוחד שהדגם החדש יוצא שנה הבא.

 

חיפשתי יד 2 ולא מצאתי כלום, לוח היד 2 של הדגם הזה כמעט ריק, עד שמצאתי אחת שיצאה מליסינג, 2019 פרימיום בנזין 1600 טורבו עם קמ מטורף של 65k, גם קוסמטית הרכב עבר חיים לא קלים עם ריפודים מלוכלכים ומכות חניה וסריטות, אבל ללא תאונות, גם ההגה מתקלף, אבל מכנית הרכב במצב מעולה לפי הבדיקה ללא בעיות. מאמין שחלק מהנזק הקוסמטי יהיה אפשר לנקות ולסדר במקום מקצועי, ואולי אף להחליף הגה במסגרת אחריות. מה שכן מדאיג אותי זה הקמ הגבוהה לשנה, אם המנוע הספציפי הזה ידוע האמין מספיק לטווח הארוך?

 

המחיר שהם דורשים זה פחות או יותר מחיר מחירון 130k לא זול אך הנחה משמעותית מ200k, מפתה במיוחד שאין הרבה כאלה בשוק. האם כדי ללכת על זה או לחכות בסבלנות לרכב יותר שמור? אני חושב על עוד שנתיים שהרכב יהיה 100k+ ליסינג יהיה לי קשה למכור, אבל שוב המחיר מפתה ביחס למה שיש בשוק הדליל לדגם הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם יש הסטורית טיפולים מסודרת (שמראה שכל הטיפולים - עד עכשיו צריך 3 - בוצעו בזמן ויש פרוט המראה שבוצע כל מה שצריך) ובמקרה הזה הייתי מוודא שבמוסכים מורשי יבואן, אם בדיקה במאגר הביטוחי לא מעלה תאונה, אם אח'כ יעצלח בהצלחה מכון בדיקה (ולו לוודא שאין תאונות), ואתה מוכן לקבל את המצב החיצוני - לא רואה בעייה.

 

כמו שSAVE כתב - אני בספק שהוא טופל במורשי יבואן.

עריכה אחרונה על ידי dani666
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היטוריה ביטוחית - רכב ליסינג אין מקיף וגם לא צד ג בדכ.

לכן בדכ תהיה ריקה גם לרכב מרוסק.

השאלה אם רואים אם הרכב שילם סכומים לצד ג...

לא יאמן איך נבלה שעבד קשה והתייחסו אליו רע מבקשים ויקבלו עליו כאלה סכומים. כשל שוק.

עריכה אחרונה על ידי KipodYam
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי הרכב עלה לכביש ?

יש הבדל משמעותי עם עלה בינואר 2019 וא בדצמבר 2019.

 

לדרוש היסטורית טיפולים מלאה לרכב , ללא היסטורית טיפולים לא הייתי מתקרב כלל לרכב , לחברה יש את ההיסטוריה הנ"ל כיוון שכל טיפול נרשם אצלם ובעל הרכב מקבל העתק כאשר הרכב מוחזר מהטיפול.

כמובן שבדיקה עצמאית שלך במכון בדיקה היא חובה.

באופן ראלי נסועה כזו היא בעיקר בין עירונית שבו הבלאי משמעותית נמוך מנסיעות עירוניות מתישות אשר גורמות לבלאי ניכר של מיכלולי ההנעה.

רק לאחר בדיקה ניתן להבין אם הרכב במצב תקין ומה המחיר אשר נכון לשלם עליו.

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירון הבסיס לרכב הוא 153k.

מחירון משוקלל לרכב שעל הכביש מינואר 2019 הוא 119k.

אז נתחיל מדרישה להפחתת מחיר למחיר המחירון ורק אז תחליט. 

ריפודים/שריאות/הגה ניתן לסדר. 

אם הרכב בן כשנה וחצי (כ 40 k קמ בשנה), מטופל בזמן במורשה ועדיין יש אחריות יבואן - לא רואה בעיה בקניה. בגלל שזה רכב די נדיר ושאתה לא נוסע הרבה. 

למכור רכב כזה בעוד שנתיים עם 100k ק"מ לא תהיה בעיה (יהיה ממוצע קילומטראז' אופייני לרכב ליסינג). 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 11 שעות, KipodYam כתב:

היטוריה ביטוחית - רכב ליסינג אין מקיף וגם לא צד ג בדכ

כשקניתי מלובינסקי טרייד רכב ביבוא לובינסקי שהיה בליסינג של לובינסקי - היה לו ביטוח מקיף מלא.  גם אני הייתי בטוח שאין, ולא בדקתי לפני הקניה אלא רק אחריה - אבל היה.  אז בוא לא נקבע מסמרות.  אפשר לבקש וייתכן, כמו אצלי, שיש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה תלוי בגודל של החברת ליסינג, חברות ליסינג קטנות בדרך כלל מבטחות ביטוח מקיף מלא לכלל הרכבים שלהן - חברות גדולות עושות רק חובה ומחזיקות עורכי דין בהתאם.

 

בחברה הקודמת שלי חלק מהסוזוקי שנלקחו בליסינג מהחברה היו של חברת ליסינג קטנה של מכשירי תנועה בשם ״כספא״ - בחור שעשה תאונה מילא דפי ביטוח של חברת ביטוח גדולה(ממש כמו ברכב פרטי) וקיבל בתור רכב חלופי מחברת השכרה אחרת(קל-אוטו אם אני לא טועה).

 

לגבי הרכב, לא יודע אם הייתי קונה בשביל התחושה שלי רכב שנראה ככה - בטח שנקודת המוצא הייתה רכב חדש.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי היה רכב של כספא ליס, זה הליסינג של יבואנית סוזוקי (מכשירי תנועה כמדומני),
השרות שלהם היה מצויין רכב יוצא לטיפול לא היה צריך להוציא כלום (הנהג שלקח לטיפול נשאר איתו כל היום), חזר בדרך כלל גם שטוף,
פעם אחת שהיה ספק אם יחזור בזמן שלחו לי חליפי כבר ב12 בצהריים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...