Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

המשטרה עושה צחוק מעצמה

מתראיין איזה תת ניצב ומספר לנו שהם אכפו כמו שצריך

ושזה חוקי לגמרי להסתובב בשוק הכרמל

הוא רק שכח שברגע שאלפי אנשים מסתובבים בלי הקפדה על הנחיות זה כבר לא חוקי

והמשטרה לא עושה כלום ושום דבר

ובעיקר עושה מעצמה צחוק

 

@korola אם כל כך דאגת

דווקא התמונות מהסופש גורמות ללקוחות לקיים את האירוע בדיוק בתאריך שרצו, ולא מוכנים ששמאלנים יהרסו להם את האירוע

אז אולי יצטרכו לוותר על האולם ולעבור לשטח אבל מרץ חודש עם מזג אוויר טוב ואפשר לעשות אירועים בשדות עם מחממים, ובלי רחפן אף אחד לא יודע שמתקיים שם אירוע

ד"א סגירה עם ברזנט מונעת מרחפן לראות מה קורה למטה.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, garicho כתב:

דרך אגב, הרופא הבריטי מנתח את תוצאות המחקר האחרון מישראל שעבר ביקורת עמיתים ופורסם ב-NEJM

 

 

 

הוא ממש חמוד, אבל בפעם המי יודע כמה- הוא לא רופא. 

פורסם
לפני 58 דקות, Transporter כתב:

דווקא התמונות מהסופש גורמות ללקוחות לקיים את האירוע בדיוק בתאריך שרצו, ולא מוכנים ששמאלנים יהרסו להם את האירוע


הא? איזה שמלאנים? שוב הבוגימן חזר?

לפני 26 דקות, flytomars כתב:

 

הוא ממש חמוד, אבל בפעם המי יודע כמה- הוא לא רופא. 

 

צודק, הוא דוקטור, אבל לא רופא. מדריך אחיות ובריאות, משהו כזה. בכל מקרה, אני מאוד אוהב את אופן ההגשה וההנגשה של המידע שלו.

פורסם (נערך)

איזה כיף, תוכנית כבקשתך, רק ביקשנו פה בשירשור וכבר קיבלנו , הבעיה שיש פה פירוט רק של כ-100 חולים קשה.

מוזר למה לא נתנו את השורה התחתונה של כל ה 700 חולים קשה ? 

 

image.png.7b7fcf28ef95736b29b02175ae3cf0be.png

image.png.331da233676b9fd3b19fe3f7878db8b5.png

image.png.e32ecd6aad4b867a28c1052cb47b76ce.png

image.png.7f7281aeed0a31ca4c884cd6bdc5819d.png

 

image.thumb.png.75f13207822415d075f03cac5492ac93.png

 

 

image.png.5c5834921129b60aca0d880072eb4bc8.png

 

image.png.a99ae712195fabffe3a4a48b0dc85a34.png

 

 

 

 

ונעבור לתחלואת ילדים , 0 ילדים מתו כתוצאה מהקורונה.

כלומר תחלואה של 2 מיליון ילדים , תוביל רק ל 600 ילדים במצב קשה, אבל תמותה אפסית. 

image.thumb.png.2df280ecbcf4f871dc551414c8154fe3.png

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

בנוגע לילדים - לא ברור מה המניע מאחורי הכתבות בסגנון "ילדים עם קורונה קשה". אולי פשוט היסטריה מחרחרת כללית של אתרי חדשות, בשביל הטראפיק.

 

המספרים בארץ זהים לגמרי לשאר הססטיסטיקה בעולם - מספר מקרי המוות שואף לאפס בקבוצת הגיל הזאת. אופניים יותר מסוכנים בסדר גודל...

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 4 שעות, garicho כתב:

הא? איזה שמלאנים? שוב הבוגימן חזר?

 

יש אנשים שרואים באלה שיצאו לרחובות בת"א שמאלנים

אני לא נכנס ללקוח לראש

במיוחד כל עוד הוא לוחץ עליי לבוא לתת לו שירות בתשלום

פורסם

החתן של היום הודיע לי שבעל הוילה אישר לו 120 והוא מביא 

אמרתי לו שכל עוד הם מחוסנים ובעל הוילה שם מישהו שיבדוק את זה אין לי בעיה

 

נראה שיותר ויותר אנשים מתחילים לחזור לשפיות

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 13 שעות, hans כתב:

בנוגע לילדים - לא ברור מה המניע מאחורי הכתבות בסגנון "ילדים עם קורונה קשה". אולי פשוט היסטריה מחרחרת כללית של אתרי חדשות, בשביל הטראפיק

אם הכותרת תהיה משהו כמו "פגיעה אפסית בילדים" אתה לא תטרח ללחוץ על זה ולהיכנס לכתבה.

אבל אם כתוב שקורונה פוגעת בילדים ויש לך ילדים אתה בטוח תיכנס כדי לקרוא...

  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 13 דקות, SlowRide כתב:

אבל אם כתוב שקורונה פוגעת בילדים ויש לך ילדים אתה בטוח תיכנס כדי לקרוא...

חבל שהשרשור השכן נסגר לפני שמישהו יכל לספר שם שלא צריך להביא ילדים כי הם מפיצי קורונה

 

  • מצחיק 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רק קורונה? את כל המחלות הם מפיצים.

גם מוצצים את כל הכסף.

הם בעצם כמו יהודים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יש כוונה לייבוא עשרות מוטציות לצורך הבחירות. למה לא עובדים בשיטת הקונסוליות ? קולות הימאים ?
הרי האזיקונים זו בדיחה גרועה. כבר עכשיו הרבנים הודיעו שאזיקון זה חילול שבת.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 10 דקות, save כתב:

כבר עכשיו הרבנים הודיעו שאזיקון זה חילול שבת.

באמת?

2yqgux.png (426×276)

 

 

 

 

[ומה אני אוכל להגיע לארץ במסווה של בחירות? יש תקווה?]

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...