Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ואז מה נקבל את סעסע ביטון שתחליט לא לשים מגבלות על לא מחוסנים ? 

או את גנץ העלוב שלא  נותן לנו לקבל עוד מענקים ?

אנשים שכל מה שמעניין אותם זה מלחמות עם ביבי ופוגעים נטו בנו

לא מעניין אותי מה האינטרס  שלו לשחרר מענקים. בסופו של דבר זה הכרחי והם שמים רגליים

פורסם
לפני 4 שעות, korola כתב:

וככה נראה יישוב מחוסן , אומנם כבר הגענו ל 99% מתחסנים בגיל החיסון  (מעל גיל 16).

 

מי שכתב את הגרפים לא יודע חשבון, כי בחישוב מצטבר יצא לי 48 חולים ולא 49

  • מצחיק 1
פורסם

ברגע שיטפלו בנתבג בצורה אפקטיבית, כבר זה לא יהייה משנה מי מחוסן ומי לא. המגפה תדעך מעצמה מהר מאוד. 

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם (נערך)

זה לא משנה, ברגע שאתה חותך את אספקת החמצן של הקורונה - יבוא מבחוץ, זה רק עניין של זמן עד שתגיע לתחלואה כמו בניוזלינד.

עריכה אחרונה על ידי TsachiE

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

כן כן ברור

כי 4 מליון שעוד לא התחסנו זה לא מספר מספיק גדול כדי לתרום להתפתחות של מוטציות פה בתוכנו

 

ממש לא נכון,

4 מיליון  לא מחוסנים ממש לא מספיקים לייצר מוטציה.

עד כה נדבקו בעולם מעל 100 מיליון איש, ונוצרו רק מספר בודד של מוטציות לא משמעותיות מבחינת החיסון.

על מנת שתהיה מוטציה עמידה באופן משמעותי לחיסון כנראה צריך הרבה יותר מ 15 שינוים (המוטציה הברזילאית או הדרום אפריקאית).

שים לב שהשפעת כל שנה הייתה עוברת בחורף על מעל מילארד אנשים.. ולכן היו לך מספר מוטציות שונות מהמקור.

 

אז 4 מיליון ? זה כמו להגיד שמספיק לשלוח טופס אחד של לוטו על מנת לזכות בפרס הראשון. 

לפני 7 דקות, TsachiE כתב:

זה לא משנה, ברגע שאתה חותך את אספקת החמצן של הקורונה - יבוא מבחוץ, זה רק עניין של זמן עד שתגיע לתחלואה כמו בניוזלינד.

 

גם זה לא נכון, יש לך כ-4000 מאומתים ביום,

מבחינת התחלואה הרגילה, אין ממש ערך ל 200 חולים חדשים שנכנסים כל יום דרך נדבק.

אם ההתנהגות + החיסונים יביאו את ה R להיות מתחת ל1 , אז  גם 200 חולים חדשים כל יום מחו"ל לא יגרמו להתפרצות

כמובן שזה ישתנה ברגע שתיכנס מוטציה עמידה לחיסון 

פורסם
לפני 2 דקות, korola כתב:

עד כה נדבקו בעולם מעל 100 מיליון איש, ונוצרו רק מספר בודד של מוטציות לא משמעותיות מבחינת החיסון.

 

מי אמר שאנחנו יודעים על כל המוטציות שנוצרו ? הרי לא בודקים את זה כל הזמן

לא כל מדינה עושה ריצוף

עוד שנה נגלה שכבר בשלב הזה היו עשרות מוטציות

 

אבל עזוב זה לא מעניין ולא באמת אכפת לי
כל עוד המשק פתוח מי שלא רוצה להתחסן שידבק וימות לא אפריע לו

פורסם

אנסח את זה אחרת.

 

לנגיף הקורונה יש RNA באורך של 30 אלף בסיסים.

בכל הדבקה מתרחשים אלפי שכפולים, בכל שיכפול יש סיכוי למוטציה באחד הבסיסים.

רוב המוטיציות או שלא משמעותיות או שהורסות את היכולות של התרבות הוירוס.

עד כה התגלו אלפי (מעל 12 אלף )מוטציות לא מהתיות. 

גם המוטציה הבריטית תועדה לראשונה בספטמבר - התיעוד הראשון שלה היה רגיל והיא לא הייתה מהותית.

רק בנובמבר גילו בלונדון שהיא יותר מדבקת.

 

בפועל הווריאנט הבריטי מכיל מספר מוטציות במספר בסיסים ביחס לוירוס המקורי (15 ??)

 

הניסוח הנכון הוא, למרות שיש כבר מעל 100 מיליון חולים ידועים, עד כה ידוע רק על מספר בודד של ווארינטים ששינו את החיסון בצורה קלה.

לא נמצא עדיין מוטציה/ווריאנט שכמות השינויים בו היא גבוהה ברמה כזאת שהוא עמיד לחיסון.

זה לא אומר שלא יהיה או שאין כבר אחד כזה איפהשהו... 

אבל הסיכוי שהוא יתרחש בישראל הוא 1 לכמה אלפים.. רוב הסיכויים שהוא יתרחש במדינה אדומה 

ויעבור לישראל בטיסה ע"י ישראלי מחוסן שפטור מבידוד 

 

אני הייתי פוטר מבידוד רק מחוסנים שנחשפו למאומת ישראלי

לא הייתי פוטר מבידוד מחוסנים שמגיעים מחו"ל... אין בזה היגיון 

  • אהבתי 1
פורסם

יש 600 אלף ישראלים שחיים בחו״ל עם משפחות בישראל, ועוד כמה מיליוני יהודים עם משפחות וקשרים קרובים לארץ. אתה לא תוכל לסגור לאורך זמן את נתב״ג + כל מעברי הגבול (כולל כל המעברים לרשות הפלסטינית, מכיוון שמחלה שיש שם תיהיה גם בישראל). לתקופה קצרה, כן. אבל לא תוכל לחיות שנים עם נתב״ג סגור. יצטרכו לקחת סיכון.

פורסם (נערך)

ומה הניוזילנדים יגידו? אם ניוזילנד שחייה ומתקיימת בעיקר מתיירות מצליחה להקריב ולעשות את זה כבר יותר משנה, אין שום סיבה שאנחנו לא 

עריכה אחרונה על ידי TsachiE

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

אין שום בעיה

יש שדה תעופה בינלאומי גדול בעובדה (מישהו זוכר ?? ) 

יש את מתקן חולות?  יש בתי מלון באילת? יש בתי מלון בים המלח?

 

כל מי שרוצה לטוס לארץ, ישלח לועדת החריגים את ההזמנה שהוא הזמין לעצמו 14 יום (או 10) באחד ממתקני הבידוד

כמובן שישלם לבד על איזה סוג אירוח הוא רוצה. 

ויקבל אישור נחיתה בעובדה. 

נראה שמישהו מצליח לברוח מעובדה? 

  • אהבתי 1
פורסם

ברור לך שהסיבה היחידה שלא עושים את זה, זה רק בגלל שיש אנשים עם 8 ילדים שיש להם  כסף לטוס אבל אין להם כסף לשלם ל 10 ימים בבית מלון?

בדיוק כמו הצמיד הדיגיטלי,  יורידו אותו רק בגלל שהוא לא יכול לשמור שבת.

 

אבל סע לשלום

פורסם
לפני 27 דקות, TsachiE כתב:

ומה הניוזילנדים יגידו? אם ניוזילנד שחייה ומתקיימת בעיקר מתיירות מצליחה להקריב ולעשות את זה כבר יותר משנה, אין שום סיבה שאנחנו לא 


בהצלחה עם האוכלוסיה החרדית שחיה על הקוים לניו יורק ולונדון ומהווים כרבע מהמנדטים של הממשלה הנוכחית.

לפני 23 דקות, korola כתב:

נראה שמישהו מצליח לברוח מעובדה? 

 

לבדואים ששולטים בנגב יהיה מקור הכנסה נוסף - הברחה של ישראלים מעובדה למרכז הארץ.

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...