Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות "הפרוייקטור"
שחוץ מלמכור חמוצים בכרמל לא הייתי נותן לו לנהל שום דבר
ביבי שיחק אותה ודחף לפתיחה ואמר שה R חא מענייו
מוריד בפניו אץ הכובע ולא מעניין אותי מה המניעים שלו

הפרוייקטור הזה סכנה לכלכלת מדינת ישראל ואני מקווה שה' ישלם לו ומהר

ונקווה שיסלחו לנו על קצת חריגה מהנחיות השבוע
בכל זאת צריך להשמיש את הציוד [emoji2369]993c0e7b772cfa7ce1d45c1a17ecf795.jpg

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

  • מצחיק 1
פורסם
לפני שעה, Gosser1860 כתב:

לא ניתן לחסן ילדים מתחת לגיל 16 גם אם רוצים?

כרגע לא, בעוד מספר חודשים זה יורחב לגילאים צעירים יותר, עם פרסום מסקנות הניסוי של פייזר ואחרים. הם גם יקבלו כבר את החיסון המשודרג. 

באופן אישי לא הרגשתי כלום לאחר החיסון השני, אחותי לעומת זאת התרסקה ל-24 שעות (אבל היא בהריון, אז יתכן כי זה קשור). גם אבא ואמא שלי שעשו הרבה לפני לא סבלו ממש, קצת חולשה לכמה שעות ביום למחרת וזהו. 

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

למרות "הפרוייקטור"
שחוץ מלמכור חמוצים בכרמל לא הייתי נותן לו לנהל שום דבר
ביבי שיחק אותה ודחף לפתיחה ואמר שה R חא מענייו
מוריד בפניו אץ הכובע ולא מעניין אותי מה המניעים שלו

הפרוייקטור הזה סכנה לכלכלת מדינת ישראל ואני מקווה שה' ישלם לו ומהר

ונקווה שיסלחו לנו על קצת חריגה מהנחיות השבוע
בכל זאת צריך להשמיש את הציוד emoji2369.png993c0e7b772cfa7ce1d45c1a17ecf795.jpg

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 

 

האמת , אני שמח שפותחים הכל ...כולל כל גני האירועים והמסעדות 

וובעיקר שפותחים גם דברים ללא תו ירוק..

הרי צריך שיהיו מקומות פתוחים ללא מחוסנים, ככה שכולם יוכלו להתחסן טבעי.

 

אבל אני הכי שמח, שסוף סוף יהיו אירועים .. חתונות בלי מגבלה !!!  

 

אבל ראיתי שמבחינת התקהלות העלו רק ל 50 בחוץ? 

מה זה אומר לגבי גני אירועים?  נאמר פה המון פעמים שזה לא כלכלי , ולא יפתחו גני אירועים על 50 איש !

  • מצחיק 1
פורסם
 
האמת , אני שמח שפותחים הכל ...כולל כל גני האירועים והמסעדות 
וובעיקר שפותחים גם דברים ללא תו ירוק..
הרי צריך שיהיו מקומות פתוחים ללא מחוסנים, ככה שכולם יוכלו להתחסן טבעי.
 
אבל אני הכי שמח, שסוף סוף יהיו אירועים .. חתונות בלי מגבלה !!!  
 
אבל ראיתי שמבחינת התקהלות העלו רק ל 50 בחוץ? 
מה זה אומר לגבי גני אירועים?  נאמר פה המון פעמים שזה לא כלכלי , ולא יפתחו גני אירועים על 50 איש !
חתונות לצערי רק עד 50% מרישיון עסק עם תקרה של 300 איש
אבל מהכרות שלי עם בעלי האולמות אני מאמין שיהיה בסדר [emoji16]

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
לפני 21 דקות, Transporter כתב:

חתונות לצערי רק עד 50% מרישיון עסק עם תקרה של 300 איש
אבל מהכרות שלי עם בעלי האולמות אני מאמין שיהיה בסדר emoji16.png

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 

מישהו יעמוד להם בכניסה עם סופר ויבקש רשימת שמות?

שוטרים יעמידו את כולם במסדר ויספרו ראשים?

תקנות חרטא שאין איך לאכוף.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
הבן שלי בדקות אלו חוזר מחוג הכדורסל שלו , מפגש ראשון בסבב הזה.
גם אני ניסיתי להודיע לו שהחוג חוזר אבל לא בטוח שהוא חוזר.
אבל לא הצלחתי , זאת השנה הראשונה שלו ב"ליגה" ,  בתקופת ההקלות הוא הספיק כבר ל.
לנסוע למשחק ליגה בפתח תקווה.
להיכנס לבידוד עם כל הקבוצה בגלל ילד מאומת. 
 
האמת אין לי בעיה,  מבחינת הישוב כ-95% מברי החיסון התחסנו  (בני 16 ומעלה), 
גם ילדים מתחת לגיל 16, חלקם כבר היו חולים.  סה"כ מתגלים כ-5 מאומתים כל יום ביישוב, רובם ילדים.
ככה או ככה הישוב על גבול חיסוניות עדר, לכן מצבנו פי 1000 יותר טוב ממה שהיה ביוני או באוקטובר השנה.
והוא הלך לכדורסל ביוני ובאוקטובר , אז למה עכשיו לא?
 
 
אני לא מבין למה שמישהו ישלח את הילדים שלו לבדיקת קורונה היום למעט לקיצור בידוד. בעיקרון כל מי שרצה להתחסן היה יכול. אצל הילדים זה גם ככה ישרוף ולא יעשה להם כלום. אז בשביל מה להאריך את הסבל?

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

פורסם
לפני 1 דקה, Nemesis כתב:

אצל הילדים זה גם ככה ישרוף ולא יעשה להם כלום.

בעיות עתידיות אנחנו לא יודעים מה יהיה איתם. בדיקות יומיות בבתי ספר זה הכי טוב שיש אבל עם איך שאנחנו פועלים בקושי בית ספר אחד יעשו מבלי שזה יהיה ניסוי כלים כלשהוא (ד"א כבר עשו כזה ניסוי ב2 בתי ספר בצפון)

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
בעיות עתידיות אנחנו לא יודעים מה יהיה איתם. בדיקות יומיות בבתי ספר זה הכי טוב שיש אבל עם איך שאנחנו פועלים בקושי בית ספר אחד יעשו מבלי שזה יהיה ניסוי כלים כלשהוא (ד"א כבר עשו כזה ניסוי ב2 בתי ספר בצפון)
בעיות עתידיות לא יודעים, יודעים שבטווח של שנה בגדול זה לא עושה כלום. אם היו רוצים להוציא את הקורונה סטייל ניו זילנד או טייוואן הייתי מבין. אבל ללכת מסגר לסגר ומבידוד לבידוד רק כדי שהילדים יחלו לאט יותר לדעתי גורם להם יותר נזק מתועלת.

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, Transporter כתב:

ביבי שיחק אותה ודחף לפתיחה ואמר שה R חא מענייו
מוריד בפניו אץ הכובע ולא מעניין אותי מה המניעים שלו

 

[סליחה עם הפוליטקה, למרות שהשרשור הזה שוחה בה]

 

זהו, זה אומר שאתה הולך על ביבי ב-23?

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
Just now, Nemesis כתב:

בעיות עתידיות לא יודעים, יודעים שבטווח של שנה בגדול זה לא עושה כלום. אם היו רוצים להוציא את הקורונה סטייל ניו זילנד או טייוואן הייתי מבין. אבל ללכת מסגר לסגר ומבידוד לבידוד רק כדי שהילדים יחלו לאט יותר לדעתי גורם להם יותר נזק מתועלת.

לגבי בעיות, אני לא מעודכן בחודשיים האחרונים בכלום אז אני לא יודע להגיד לך. אם קורולה ירצה לכתוב על זה יהיה טוב. לגבי התועלת של הדבקות איטית בהחלט אתה צודק. עכשיו לפתוח את כל המגבלות, חוץ ממסכה ומגבלת כמות אנשים באירועים, אני לא רואה שום יתרון במצב הנוכחי.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

נו באמת .. אף אחד לא באמת יודע איזה נזקים ארוכי טווח הקורונה יכולה לעשות.

הדבר היחיד שכיום ידוע הוא , שהפוסט קורונה שראו והפחידו .. זה היה בעיות של חולשה וחוסר ריכוז לטווח בינוני.

בינוני זה היה חצי שנה. 

מחקרים עדכניים מראים שאחרי חצי שנה כבר התופעות האלה נעלמות. 

 

איך עושים מחקרים ?  יש 2 כיוונים:

1) שפתאום יש תופעה שמתגלה באחוזים גבוהים , נניח פתאום יש הרבה יותר בעיות פוריות.

2) חוקר או רופא חושד שהקורונה נדבקת לשחלות או לאשכים .. או למשהו שקשור למשהו.

 

ואז מתחילים לחפור לעומק.. למשל לבדוק נשים בגילאי הפוריות , לעשות להן בדיקות סרולוגיות.

ולראות מה שכיחות בעיות של פוריות, באלו שחלו , באלו שהתחסנו , באלו שלא חלו ולא התחסנו. 

כרגע לא שמעתי על אף מחקר שעשה את זה.

א.  נכון לעכשיו לא מדווחים על עלייה במקרים של בעיות פוריות  

ב. נכון לעכשיו אף אחד לא העלה תיזה איך בדיוק הוירוס הזה יכול לפגוע בפוריות.

 

לכל מי שבגילי או קצת יותר גדול , זוכר טוב שהיו מחלות ילדים שהיו מספרים לנו שצריך לעבור אותם.

  • אדמת 
  • חזרת
  • אבעבות רוח 

היו מספרים לנו שכדאי לעבור אותם בתור ילדים כי הם מסוכנים יותר בתור מבוגרים. 

אף אחד לא שאל מה ההשלכות שלהם, האם יש נזקים לטווח ארוך.

האמת היא איפהשהו באמצע... כנראה כל מה שבן אדם עושה או עובר בחייו גורם לו נזק ארוך טווח כלשהו. 

מה לעשות , החיים הם מחלה כרונית סופנית.

מישהו חשב מה ה-3 שנים בצבא עושים לנו?

להיות מרוח בגריז טנקים 3 שנים?

להיות ביב"א עם כל הקרינה של מכ"מים מסביב  (מי שלא קבור בבור)

להיות קבור בבור 3 שנים על כל הגזים הרעילים שיש מתחת לאדמה

להיות על סטיל 3 שנים.. עם כל הקרינה שאף אחד לא בודק אף פעם. 

להיות בשטח חשוף לשמש 3 שנים? 

לצלול שקישון? או בנמל חיפה?  

לאכול דגים מנמל חיפה? 

לשבת מול מסך מחשב ולחכות לקומפילציה במשך 20 שנה?

סביר להניח שכמו כל דבר בחיים , גם להיות חולה בקורונה משפיע במשהו על החיים , האם זה טוב או רע?

לפחות היום עדיין לא יודעים ...

 

ועכשיו נסיים בסיפור , שפעם קודמת לא היה לי זמן לספר. 

 

פעם לפני הרבה זמן היה כפר אחד בהרים , רחוק מכל ישוב

בכפר גר סבא זקן שגידל את נכדו היחיד, הנכד היה יפה תואר בריא ואהוב על כולם (בן 16)

יום אחד נעלם הילד , יצא להרים ולא חזר.

כל תושבי הכפר באו לנחם את הקשיש , ואמרו לו איזה צרה איזה אסון.

הקשיש ענה להם , חכו , זה לא נגמר עדיין לא יודעים אם זה טוב או רע.

שבועיים לאחר מכן חזר הנער עם עדר של סוסים פרא.

כל תושבי הכפר באו לשמוח עם הקשיש , איזה אושר איזה נחת.

הקשיש ענה להם , חכו , זה לא נגמר עדיין לא יודעים אם זה טוב או רע.

למחרת בזמן אילוף הסוסים , נפל הילד ושבר את 2 רגליו.

כל תושבי הכפר באו לנחם את הקשיש , ואמרו לו איזה צרה איזה אסון.

הקשיש ענה להם , חכו , זה לא נגמר עדיין לא יודעים אם זה טוב או רע.

עוד באותו שבוע , הגיעו חיילים לכפר וגייסו את כל הגברים הצעירים , בני 15 עד 22 , כמובן באותה תקופה
כל מי שגוייס לצבא לא חזר יותר אל הכפר.

כל תושבי הכפר באו לשמוח עם הקשיש , איזה אושר איזה נחת.

הקשיש ענה להם , חכו , זה לא נגמר עדיין לא יודעים אם זה טוב או רע.

 

 

בקיצור, כמעט כל דבר שקורה בחיים , זה רק חלק משרשרת , עדיין לא ניתן לדעת האם זה טוב או רע. 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 52 דקות, Potato כתב:

מישהו יעמוד להם בכניסה עם סופר ויבקש רשימת שמות?

שוטרים יעמידו את כולם במסדר ויספרו ראשים?

תקנות חרטא שאין איך לאכוף.

 

בטח שאפשר לאכוף

במקום להסתובב ברחוב באמצע הלילה ולחפש אנשים שמסתובבים עם הכלב בלי מסכה

יעמדו מחוץ לעסקים ויתפסו אנשים באקראי

בדיוק כמו בדיקת אלכוהול.

 

לפני 44 דקות, Gosser1860 כתב:

 

[סליחה עם הפוליטקה, למרות שהשרשור הזה שוחה בה]

 

זהו, זה אומר שאתה הולך על ביבי ב-23?

 

לא יודע על מי אני הולך

כרגע ביבי שיחק אוהת ופעם ראשונה העמיד את השרטלנים האלה במקומם והראה להם שאי אפשר לשחק בכסף של אנשים

הפרוייקטור הזה לא ראוי לנקות לי את הג'נטים של הרכב

מהרגע שהוא נכנס הוא מדבר שטויות ובגדול הדבר היחיד שהוא רוצה זה סגר

בני גנץ שפעם תמכתי בו גם התגלה כאפס שעוצר לנו עוד מענקים.

עסקים צריכים עוד דחיפה בשביל לחזור כמו שצריך לעניינים. בגלל גנץ וזבלבליט וכל האנשים הקטנים האלה לא נקבל את המענק

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

 

 

 

ציטוט

אז אני אגלה לכם סוד, אבל שישאר ביננו.

ברגע שיהיה בעולם מוטציה עמידה לחיסון , היא תגיע לפה.. כל המשחקים של הצמידים והבידודים לא יצליחו לעצור אותה. 

מוטציה עמידה לחיסון  (אם קיימת כזאת או אם תהיה כזאת) תגיע לפה ותתפשט כמו אש בשדה קוצים. 

כמובן,  זה לא אומר כלום על הפתיחה של המשק,  אפשר ומומלץ לפתוח , אבל ממש לא לחשוב שהצעדים שעושים מונעים ממוטציה עמידה לחיסון להגיע ולהתפשט בארץ.

 

 

 

אני מקווה שביבי יספוג מפלה בבחירות ויאיר/סער/בנט יחליפו אותו וישימו סוף לסאגת נתבג. 

בתקווה  להכניס לנתבג את הצבא ולעשות מה שעושים בניוזילנד ובאוסטרליה.

כל עוד חרפת נתבג ממשיכה כל הסגרים וגם החיסונים לא יועילו,  כי זה רק עניין של זמן עד שתגיע לכאן מוטציה שעמידה לחיסון ונחזור לנק׳ ההתחלה. חייבים לטפל בנתבג.

 

אם אני מסכים עם טרנספורטר על משהו בעניין הקורונה, זה להפעיל אכיפה בכח ובנחישות בנתבג. שום זכויות הפרט ושום דמוקרטיה. הצבא מלווה כל נוחת בנתבג ישר  למלונית עם שמירה עליו 24/7 למשך שבועיים. מי שמסרב אזיקים ולקחת בכח.

 

תראו איזה התנהלות למופת מרגע הנחיתה בניוזילנד עד ההגעה למלונית (החל מ4:30):

 

 

 

רק לחשוב שאם עוד במרץ 2020 היינו מתנהלים כמו שצריך בנתבג כמה חיי אדם ,  כסף ובלאגן היו נחסכים. 

עריכה אחרונה על ידי TsachiE
  • אהבתי 1

What worries you, masters you. - John Locke

×
×
  • תוכן חדש...