Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 דקות, Transporter כתב:

 

 

אין שום סיבה בעולם שאני אשב בבית בגלל שהם עושים מה שבא להם ולא נענשים

 

אין שום סיבה בעולם שאני אשב בבית בגלל שבעל אולם חתונות החליט לפתוח נגד החוק ולא נענש. אהה רגע זה נוגע לך אז זה חוקי מוסרית.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, DJI כתב:

 

אין שום סיבה בעולם שאני אשב בבית בגלל שבעל אולם חתונות החליט לפתוח נגד החוק ולא נענש. אהה רגע זה נוגע לך אז זה חוקי מוסרית.

 

למה אתה צריך לשבת בבית?

תחיה את החיים שלך כמו שאני חי

 

הייתי היום בפגישה במשה אביב, באתי להכנס למעלית, היו שם 4 אנשים, חיכיתי

הגיעה מעלית אחרת, נכנסו כמה אנשים לפני, חיכיתי

בסוף עליתי

 

אתמול האישה רצתה ללכת לווסט סייד, הלכנו, ראינו עמוס  מדי ויתרנו

היו שם אנשים שזה פחות מפריע להם ממני - זכותם. זכותי לא להכנס

כל אחד אחראי להחלטות שלו.

 

אני לא נותן להורים שלי לצאת מהבית למקומות מסוכנים, לא נותן להם  לנסות בתחבורה ציבורית

אני שומר עליהם

בארוחות שישי שומרים מרחק, יש שולחן נפרד לילדים והם יודעים שהם לא מתקרבים למבוגרים

מי שבוחר לעשות מה שבא לו שלא יבוא בטענות למה הוא נדבק

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 24 דקות, Transporter כתב:

 

למה אתה צריך לשבת בבית?

 

 

 

 

למה אתה יושב בבית ולא עובד?

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
בתאריך 24.7.2020 בשעה 23:59, Transporter כתב:

עצוב מאוד

חבר יקר, דיג'יי מפורסם ומצליח כבר 20 שנה, קיבל  התקף לב

 

קרא את הכתבה על חברך ולהתייחסות הרופא.

 

"במקרה של כפיר, טרשת עורקים נגרמת בגלל גורמי סיכון ואני רואה שהוא עישן אז טרשת העורקים כבר הייתה קיימת אצלו. מה שמצבי הלחץ והמתח עושים זה שטרשת העורקים נקרעת ויושב שם קריש דם שחסם את העורק וגרם להתקף הלב".

 

https://www.ynet.co.il/health/article/S16UAscxP

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, מרק10 כתב:

מה שמצבי הלחץ והמתח עושים זה שטרשת העורקים נקרעת ויושב שם קריש דם שחסם את העורק וגרם להתקף הלב

 

אני מבין מזה שאם לא היה בלחץ ומתח זה היה נמנע \ נדחה למועד אחר

אתה יכול לדמיין כמה אנשים כאלה יש, קצת פחות מקושרים מכפיר

שלא היו מקבלים כמות שיתופים כמו שקיבל, ויכולים למות , להתאבד, שמישהו יעלים אותם

ואף אחד לא ידע?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 42 דקות, Transporter כתב:

 

אני ממש ממש ממש שוקל לתת מספר אירועים בחינם כדי לעזור להם במאבק

מדינת ישראל חייבת לקבל החלטה שכל אחד אחראי  על החיים שלו

אם נדבקת, רק אתה אשם בזה. 

לא שמת מסכה \ לא התרחקת ממי שיושב לידך ולא שם מסכה

אנשים ממשיכים גם בימים האלה להפגש עם הילדים והנכדים שלהם

אין שום סיבה בעולם שאני אשב בבית בגלל שהם עושים מה שבא להם ולא נענשים

 

ואין שום סיבה בעולם שמישהו אחר בסוף ישלם על החגיגות שלך.

אם נלך לכיוון שלך,  כולם יפתחו... יהיו המון חולים (חתולים בריאים כאלה)

הם יצאו לנופש במלון קורונה - לא רוצה לרשום אפילו את מה שאתה רשמת לגבי מה הם יעשו שם.

ואת החשבון יגישו לאחרים לשלם... זה נראה לך הגיוני?

מעניין מה הייתה אומר אם החברים שלך שבמלונות הקורונה היו צריכים לשלם 10,000 ש"ח עבור 20 יום אירוח במלון 

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, DJI כתב:

 

למה אתה יושב בבית ולא עובד?

 

כי חושבים שאם לא נעבוד זה יציל אנשים

אני חושב - מי שבסיכון לא צריך להגיע לאירועים מלכתחילה

כמו שאני לא נוסע באוטובוס, לא נוסע לבית מלון, לא יושב במסעדה עמוסה

מבחירה שלי

המדינה לא צריכה להחליט לנו. אנחנו אנשים בוגרים

אם סבא שלך מחליט שהוא שם זין ונפגש עם הנכדים, הוא גם יחליט ללכת לאירוע או למסעדה וידבק שם

זה  לא משנה אם יהיו אירועים או לא

 

לצורך העניין

אני מגיע לאירוע

בא לדבר איתי בנאדם בלי מסכה, אני דוחף אותו ואומר לו תביא מסכה ותדבר איתי, אני לא מוכן לשבת בבית בגללך

 

אם כולם ינהגו ככה הכל יהיה בסדר

 

לפני 7 דקות, korola כתב:

 

ואין שום סיבה בעולם שמישהו אחר בסוף ישלם על החגיגות שלך.

אם נלך לכיוון שלך,  כולם יפתחו... יהיו המון חולים (חתולים בריאים כאלה)

הם יצאו לנופש במלון קורונה - לא רוצה לרשום אפילו את מה שאתה רשמת לגבי מה הם יעשו שם.

ואת החשבון יגישו לאחרים לשלם... זה נראה לך הגיוני?

מעניין מה הייתה אומר אם החברים שלך שבמלונות הקורונה היו צריכים לשלם 10,000 ש"ח עבור 20 יום אירוח במלון 

 

המדינה תשלם ככה או ככה כי צריך להחזיק את העסקים עובדים

אז כן

אנחנו עבדנו כל החיים שלנו כדי  להגיע לאן שהגענו

אנחנו לא רוצים 150 מיליארד שקל

רוצים לעבוד. ושהמדינה תממן את המלונות קורונה, זה בטח יעלה פחות מ 150 מיליארד ועוד תוכניות עתידיות שביבי עוד לא סיפר לנו כי לא מספיק הפיגינו לו מחוץ לבית

 

לפני 5 דקות, Transporter כתב:

מעניין מה הייתה אומר אם החברים שלך שבמלונות הקורונה היו צריכים לשלם 10,000 ש"ח עבור 20 יום אירוח במלון 

 

זה מטריד אותי הרבה פחות מאיך אני משיג ג'נט לרכב של האישה ששרטה אותו כי היא לא יודעת להחנות

זה באמת לא מעניין אותי

אם יתנו לכולם לחזור לעבוד, לא נצטרך 150 מיליארד שקל

אז כל העול הזה ירד מהקופה של המדינה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

המספרים מוכיחים שעם ישראל לא שומר על עצמו.

ההדבקה היא המונית ומרובה.

בסוף זאת תהיה הבעיה שלי ושלך כי בתי החולים צריכים לטפל בחולים האלה

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 1 דקה, yuvalganim כתב:

המספרים מוכיחים שעם ישראל לא שומר על עצמו.

ההדבקה היא המונית ומרובה.

בסוף זאת תהיה הבעיה שלי ושלך כי בתי החולים צריכים לטפל בחולים האלה

 

יסתדרו

אם אנשים כאן יתאבדו שום בית חולים לא יציל אותם

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, yuvalganim כתב:

אל תהיה דמגוג.

מתים מקורונה יותר מאשר מתאבדים ממצב כלכלי (עד עכשיו לא שמעתי אפילו מקרה אחד)

 

מי קבע את זה?

אתה?

מה זה 400 מתים לעומת מליון מובטלים ?

אתה מכיר מישהו שהלווה פעם כסף מכל מיני  מקומות ובאו אליו הבייתה לקחת את הכסף ?

אתה היית מוכן שיבואו אלייך הבייתה והילדים שלך יראו את זה?

גם 2000 מתים זה כלום ושום דבר לעומת מליון משפחות שלא יודעות איך להביא כסף לאוכל

תפסיק לדבר שטויות הלו. אנשים פה מאבדים את החיים שלהם לאט לאט ובזהירות, אנחנו מדברים על מאות אלפים לא על 400 !!

 

כל חולה מבוגר הוא תוצאה של אי הקפדה על הנחיות. הוא היה צריך להזהר ולהקשיב להנחיות, במיוחד להנחיות לגילאי 65+ 

גם היום בזמן שאנחנו מדברים יש מבוגרים בסיכון שנוסעים לאילת, מבלים עם המשפחות שלהם ועוד שבוע יקבלו הודעה שהם נדבקו

אני לא צריך לממן את זה מהכיס שלי מצטער מאוד

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אדם שמתאבד הורג רק את עצמו.

אדם שמתנהג בהפקרות, נדבק בקורונה ומדביק אחרים.  

בגדול אם הוא יגרום לשרשרת הדבקה שמדביקה 300 איש , הוא בעצם יהרוג אדם אחד.

 

אז זה סבבה מבחינתך, אם אירוע שלך יגרום ל 300 איש להידבק ואחד מהם שיהיה בן 80 ימות.

העיקר שחייבים להמשיך לחגוג 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, yuvalganim כתב:

אל תהיה דמגוג.

מתים מקורונה יותר מאשר מתאבדים ממצב כלכלי (עד עכשיו לא שמעתי אפילו מקרה אחד)

 

לא שמעת כי התקשורת לא שמה את זה in your face כמו שהם עושים עם חולי קורונה. תהיה בטוח שיש הרבה בני זוג שמפוצצים אחד את השני בגלל לחץ כלכלי, אלימות עולה, גירושים ובכללי אנשים מקצרים את תוחלת החיים שלהם בגלל לחץ/חרדה/מתח/הידרדרות לסמים, אלכוהול ומזון קלורי באיכות נמוכה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, korola כתב:

אדם שמתאבד הורג רק את עצמו.

אדם שמתנהג בהפקרות, נדבק בקורונה ומדביק אחרים.  

בגדול אם הוא יגרום לשרשרת הדבקה שמדביקה 300 איש , הוא בעצם יהרוג אדם אחד.

 

אז זה סבבה מבחינתך, אם אירוע שלך יגרום ל 300 איש להידבק ואחד מהם שיהיה בן 80 ימות.

העיקר שחייבים להמשיך לחגוג 

 

אין שום סיבה שיהיו פה מליון אנשים עם פוטנציאל להתאבד

בגלל 300 חולים קשים עם פוטנציאל למות

מצטער

 

אותו בן 80 לא ידבק אם הוא יבין שהוא צריך להתנתק מכל מי שיכול להדביק אותו

בדיוק כמו שבא אליי באירוע בנאדם בלי מסכה ואני אומר לו זוז מפה ואל תחזור בלי מסכה ותעמוד רחוק. לא מתאים לך לא יתנו לך להגיע אליי בכלל.

אנחנו דאגנו לעשות הפרדות אצלנו בבית כשאנחנו מארחים

הילדים לא מתקרבים למבוגרים. אין דבר כזה בכלל לא קיים !

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

מי קבע את זה?

אתה?

מה זה 400 מתים לעומת מליון מובטלים ?

 

 

תחליט, אז עכשיו המדד שלך הוא מובטלים ולא הרוגים?

מצטער מאוד, זה לא שווה ערך.

אתה רוצה להמשיך לחגוג כשאנשים פה מתים, אז לא.

אז עכשיו יהיו כמה חודשים קשים, בסוף זה ייגמר והכל יחזור על קדמותו

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

×
×
  • תוכן חדש...