Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בני אדם אוהבים וודאות.

והדרך להתגבר על חוסר וודאות ולקבל קצת שליטה,או נסיון כזה עובר בטבלאות אקסל והערכות.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 47 דקות, SlowRide כתב:

שאלתי כבר מקודם ולא עניתם, איך העיסוק הבלתי פוסק בחישובי מתים וסיכויים לקריסת הציביליזציה ועוזרים לך להתמודד יותר טוב עם הווירוס? 

 

קצת פסיכולוגיה בשקל:

בני אדם לא אוהבים חוסר וודאות, למעשה הם שונאים את זה מאוד. ויש להם כול מיני דרכים לנסות להתמודד עם זה.

 

אחת מהם היא אשליית השליטה:

http://www.maot.co.il/lex3/glossary/g_8052.asp

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
  • אהבתי 2
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

לפני 17 דקות, ChemGuy85 כתב:

זה שאתה לא רואה יתרון זה לא אומר שהוא לא קיים ע"ע מכירת מסכות.

היתרון היחיד שאני רואה זה מה שכתבו מעליי, אשליית שליטה. אם זה עוזר לכם להתמודד מנטלית, לבריאות. לדעתי גם לזה יש השלכות שליליות כמו להדחקה והתעלמות. 

 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

כאשר בראש של אדם מודעות, התכוננות והתראה = הפחדה והפצת היסטריה אין באמת על מה לדבר. סבבה סתם הפחידו אותך כל אותם כלכלנים/אנליסטים/רופאים מרושעים. טפו, טפו, טפו אינטלקטואלים מטונפים. הכי טוב לא לדעת כלום. איך אומרים ignorance is a bliss. 

אתה כלכלן? רופא? אנליסט? אתה רואה בעצמך אינטלקטואל? מתלבט כל ערב אם לקרוא דרידה, פוקו או היידגר לפני השינה? כי בקרב המומחים דווקא יש ויכוחים על המשבר, כמה זמן ימשך וכו'.

אז הרווחת כמה שקלים מהמסיכות שלך.

כל הכבוד.

מה חוץ מזה המודעות שיש לך ואין לאחרים שינתה בחייך? מה העדרה שינה בחיי האחרים?

התרופות נגמרו? לא.

אוכל בסופרים נגמר? לא.

הכלכלה העולמית קרסה ברמה שבה כסף איבד מערכו לחלוטין ויצא משימוש? לא.

אז מה תורם לך, לי, או לכל אחד אחר כאן, שביום שבו בערך מכריזים על הצלחה כזו או אחרת בשימוש בתרופה תומכת, אתה רץ לחפש סרטון באינטרנט, בו יוסבר שזה לא נכון וברקע יוסבר שעוד מעט יהיה מחסור באוכל בעולם?

מה תרם לך, לי או לכל אחד אחר כאן שרצת לספר שהקורונה היא בעלת מאפיינים דומים לhiv, על סמל כותרת וחצי בעיתון ומחקר שאין לך את הכלים להבין, כי אתה לא איש מקצוע?

 

בסוף כולנו חווים את המשבר הזה כרגע, כל אחד בעצימות אחרת, מתוך המקום שהוא נמצא בו, כמה הוא נפגע מזה אישית עד עכשיו, אי הוודאות שזה יצר בחייו. 

אתה, משום מה, גם כנראה באמת לא מצליח להבין שהמודעות למשבר קיימת אצל כולם, וגם שבכל זאת יש גבול בין מודעות לבין הפצת פניקה, פסימית, שבעיקר רצה לשלול כל גרגר של תקווה כשצץ. למרות שכבר כמה אנשים, כולל אותי, הסבירו לך את זה. בטח כשאתה הופך לאלו שמתיימרים לסכם את העולם, כשבפועל אין לך ידע וכלים לשפוט את טיבן של הכותרות והסרטונים שאתה מדביק כאן. וגם על זה כבר העירו והסבירו לך.

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 46 דקות, יבגניפ כתב:

אתה כלכלן? רופא? אנליסט? אתה רואה בעצמך אינטלקטואל? מתלבט כל ערב אם לקרוא דרידה, פוקו או היידגר לפני השינה? כי בקרב המומחים דווקא יש ויכוחים על המשבר, כמה זמן ימשך וכו'.

אז הרווחת כמה שקלים מהמסיכות שלך.

כל הכבוד.

מה חוץ מזה המודעות שיש לך ואין לאחרים שינתה בחייך? מה העדרה שינה בחיי האחרים?

התרופות נגמרו? לא.

אוכל בסופרים נגמר? לא.

הכלכלה העולמית קרסה ברמה שבה כסף איבד מערכו לחלוטין ויצא משימוש? לא.

אז מה תורם לך, לי, או לכל אחד אחר כאן, שביום שבו בערך מכריזים על הצלחה כזו או אחרת בשימוש בתרופה תומכת, אתה רץ לחפש סרטון באינטרנט, בו יוסבר שזה לא נכון וברקע יוסבר שעוד מעט יהיה מחסור באוכל בעולם?

מה תרם לך, לי או לכל אחד אחר כאן שרצת לספר שהקורונה היא בעלת מאפיינים דומים לhiv, על סמל כותרת וחצי בעיתון ומחקר שאין לך את הכלים להבין, כי אתה לא איש מקצוע?

 

בסוף כולנו חווים את המשבר הזה כרגע, כל אחד בעצימות אחרת, מתוך המקום שהוא נמצא בו, כמה הוא נפגע מזה אישית עד עכשיו, אי הוודאות שזה יצר בחייו. 

אתה, משום מה, גם כנראה באמת לא מצליח להבין שהמודעות למשבר קיימת אצל כולם, וגם שבכל זאת יש גבול בין מודעות לבין הפצת פניקה, פסימית, שבעיקר רצה לשלול כל גרגר של תקווה כשצץ. למרות שכבר כמה אנשים, כולל אותי, הסבירו לך את זה. בטח כשאתה הופך לאלו שמתיימרים לסכם את העולם, כשבפועל אין לך ידע וכלים לשפוט את טיבן של הכותרות והסרטונים שאתה מדביק כאן. וגם על זה כבר העירו והסבירו לך.

 

 

בוא, בוא, חמוד שלי לך תצעק על אשתך לא עלי. אני לא חייב לך דין וחשבון על שום דבר שאני עושה. אני לא ממציא ידיעות ונתונים אני קורא אותם ממקורות מידע רשמיים. לא אשמתי שהנפש התל אביבית העדינה שלך לא מצליחה להתמודד עם הנתונים, אבל זה לא מבטל את קיומם.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 48 דקות, יבגניפ כתב:

אתה כלכלן? רופא? אנליסט? אתה רואה בעצמך אינטלקטואל? מתלבט כל ערב אם לקרוא דרידה, פוקו או היידגר לפני השינה? כי בקרב המומחים דווקא יש ויכוחים על המשבר, כמה זמן ימשך וכו'.

אז הרווחת כמה שקלים מהמסיכות שלך.

כל הכבוד.

מה חוץ מזה המודעות שיש לך ואין לאחרים שינתה בחייך? מה העדרה שינה בחיי האחרים?

התרופות נגמרו? לא.

אוכל בסופרים נגמר? לא.

הכלכלה העולמית קרסה ברמה שבה כסף איבד מערכו לחלוטין ויצא משימוש? לא.

אז מה תורם לך, לי, או לכל אחד אחר כאן, שביום שבו בערך מכריזים על הצלחה כזו או אחרת בשימוש בתרופה תומכת, אתה רץ לחפש סרטון באינטרנט, בו יוסבר שזה לא נכון וברקע יוסבר שעוד מעט יהיה מחסור באוכל בעולם?

מה תרם לך, לי או לכל אחד אחר כאן שרצת לספר שהקורונה היא בעלת מאפיינים דומים לhiv, על סמל כותרת וחצי בעיתון ומחקר שאין לך את הכלים להבין, כי אתה לא איש מקצוע?

 

בסוף כולנו חווים את המשבר הזה כרגע, כל אחד בעצימות אחרת, מתוך המקום שהוא נמצא בו, כמה הוא נפגע מזה אישית עד עכשיו, אי הוודאות שזה יצר בחייו. 

אתה, משום מה, גם כנראה באמת לא מצליח להבין שהמודעות למשבר קיימת אצל כולם, וגם שבכל זאת יש גבול בין מודעות לבין הפצת פניקה, פסימית, שבעיקר רצה לשלול כל גרגר של תקווה כשצץ. למרות שכבר כמה אנשים, כולל אותי, הסבירו לך את זה. בטח כשאתה הופך לאלו שמתיימרים לסכם את העולם, כשבפועל אין לך ידע וכלים לשפוט את טיבן של הכותרות והסרטונים שאתה מדביק כאן. וגם על זה כבר העירו והסבירו לך.

 

 

 

הבנתי , רק אתמול השתחררת מהצבא ואתה כבר פסיכולוג שמנתח התנהגות, התקדמות מטאורית.

בקצב הזה תוך 15 יום תעבור את כל השלבים שאדם ממוצע עובר ב 86 שנה. 

יש לך ילדים ? 

מישהו מהם בכיתה א' - ג'?   מה אתה עושה ביום שאומרים להכניס אותם למסגרות ?

סמוך בעיניים עצומות על המערכת? אם אמרו שזה בטוח אז זה בטוח?

אם כן אז אתה לא שונה בכולם מהאוכלוסייה בבני ברק או בקרית ספר,  הבורות חוגגת , הרב אמר שהתורה מגינה מפני הנגיף וסבבה.

 

אם אתה מרגיש בנוח עם הבורות , הרי במילא בתור בודד אין הרבה מה לעשות, אז סבבה. 

מי אני שאגיד לך לשנות את ההתנהגות.   ואל דאגה אתה לא לבד, שיפתחו את בתי הספר , יהיו אחוז מסויים שישלח את הילדים למסגרת (20-50 אחוז)

והשאר לא.  למחרת גם אלו ששלחו ישאלו את עצמם בעצם למה שלחנו?

 

  • אהבתי 3
פורסם

אני אמנם לא גר בארץ, אבל ברגע שיפתחו פה את גן הילדים אשלח את הילדה לגן. כרגע העובדה שהיא כמעט חודשים לא הולכת לגן מזיק לה (ולנו) הרבה יותר מהוירוס.

 

ואם נדבק, אז נדבק. 

פורסם
לפני 5 שעות, roiei כתב:

 

קודם כול, אפשר להינות מהטקסט הנפלא של טראמפ:

ציטוט

“No, we’re going to see where it is. We’re going to see where it comes from. And you know, look, you know every theory. You had the theory from the lab, you had the theory from many different – the bats, the type of bat, and the bat is 40 miles away, so it couldn’t have been here and it couldn’t have been there, and we have a – there’s a lot of theories. But, yeah, we have people looking at it very, very closely. Scientific people, intelligence people and others, and we’re going to put it all together, and I think we’re going to have a very good answer, eventually.”

 

שנית, גם אם הוא באמת מנסה לרמוז לזה (והוא לא ממש), זה לא שהוא בן אדם עם תדמית אמינה...

זה לא שטראמפ מעולם לא נתפס משקר...

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

צ'מגיא, בוודאי שאתה לא חייב לי דין וחשבון.

אתה כותב נבואות אפוקליפטיות ועף על זה שמכרת שלוש מסכות באיביי, ואני עונה לך.

אתה לא ממציא ידיעות ונתונים, אתה רק עושה קופי פייסט לדברים שאתה לא מבין בהם כלום.

עם איזה נתונים אני לא מצליח להתמודד? עם זה שחוקר הוירוסים הנודע צ'מגיא מהאינטרנט פרסם קישור למחקר שקורונה אולי דומה לHiv?

או אולי עם סרטון שהכלכלן הנודע מהאינטרט צ'מגיא מצא לנכון לשתף כאן, על זה שעוד מעט יגמר האוכל בעולם? וזה מידע רשמי בעינך?

אתה שוב מפספס את הנקודה. כולנו תמודדים עם "הנתונים", שהם אלפי חולים בישראל, מאות אלפי מתים בעולם. רובנו או כולנו יושבים בבית כבר חודשים. במשך שבועות בקושי יצאנו מהבית, חוץ מלסופר ובחזרה.

אז אני שואל שוב: מה תורמים הסרטונים הרשמיים שלך על סוף העולם להבנת המצב, או דרכי התמודדות איתו? מה יצא לך או שאר חברי הפורום מזה שברגע שמישהו כתב שהנגיף לא דומה לhiv, רצת לחפש הוכחה שהוא כן?

אל תכעס. אתה אחד האנשים שאני הכי נהנה לקרוא בפורום, באמת. 

לפני 28 דקות, korola כתב:

אם אתה מרגיש בנוח עם הבורות ,

שמע, בדרך כלל אני משתדל לא להאכיל טרולים. הבולשיט שאתה כותב כאן במשך מאות עמודים כבר, כולל הדבקת תמונות על לימודי מנהל עסקים שמהן אתה מצפה שנסיק שאתה יודע הכי טוב בעולם, מדבר בעד עצמו, אבל בכל זאת:

בתחילת השרשור הזה סיפרת בגאווה שאין לך מושג, ואתה לא מומחה.

אחר כך ציפית שהנגיף יעלם כשיהיה חם יותר.

אחר כך הגעת למסקנה שיש סיכוי שאחוזי התמותה הם סביב 20%, מתוך ההבנה הגדולה שלך במתמטיקה, ניהול משברים ושאר הדברים שאתה מצטיין בהם.

אחר כך הצעת לאגור אוכל לחודשים קדימה.

אחר צפית שיהיו תפילות המוניות בבני ברק שאלוהים יעזור לרפא את הקורונה

כתבת שלילדים עד גיל 19 בכלל אין מה לדאוג

אבל אז גם הצעת לאנשים למלא דלק, ולעזוב הכל ולרוץ לסופרים.

ונדמה לי שהיה משהו גם עם בלמים באמצע, אבל זה מרפרוף קצת של 5 דק'.

 

עכשיו, זה בסדר. לרובינו אין ולא היה מושג מה באמת יהיה. קרוב לוודאי שרובינו ניהלנו שיחות מאוד דומות בבית, עם המשפחה, עם חברים. אבל רובינו גם לא שופכים פה ליטרים של הערצה עצמית עיוורת ולא מספרים על הפריסקופים שלהם (איפה פרואיד?). ורובינו לא התחלנו לשווק את עצמנו כמומחים להכל, על סמך טבלה וחצי באקסל.

אבל אני מבין, הרי זה מבחן הגבריות האולטימטיבי.

ציטוט

 

בסופו של גבר זה פקיד עם אקסל שמקבל את ההחלטות מה לפרסם לציבור...

 

ואם אני טועה במשהו אשמח להבין ממישהו שמבין ... כי אני ממש לא התחום

 

תודה שגרמת לי לבזבז עוד כמה דק' מהחיים על מעבר על העמודים הראשונים.

אבל בעצם גם הזכרת לי את הכפתור הסודי. בייוש.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 19 דקות, korola כתב:

אם אתה מרגיש בנוח עם הבורות , הרי במילא בתור בודד אין הרבה מה לעשות, אז סבבה. 

 

 

אם אתם מקשיבים לגורמים רשמיים של המדינה אתם בורים. פאק דה סיסטם! תקשיבו אך ורק לי, כי יש לי טבלת אקסל עם נוסחאות, 2 תארים וגם כל מיני סרטונים וקישורים שמצאתי בגוגל ויוטיוב. 

החרדים הקשיבו להנחיות ובגלל זה היתה אצלם התפרצות גדולה. 

  • מצחיק 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 דקות, David32 כתב:

 

קודם כול, אפשר להינות מהטקסט הנפלא של טראמפ:

 

שנית, גם אם הוא באמת מנסה לרמוז לזה (והוא לא ממש), זה לא שהוא בן אדם עם תדמית אמינה...

זה לא שטראמפ מעולם לא נתפס משקר...

 

בשאר הדברים שהוא אמר, הוא ממש רמז על כך.

אולי הוא באמת יודע שזה יצא מהמעבדה ואולי הוא מבלף ומנסה להפעיל לחץ על הסינים - נחיה ונראה.
 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

 

בוא, בוא, חמוד שלי לך תצעק על אשתך לא עלי. אני לא חייב לך דין וחשבון על שום דבר שאני עושה. אני לא ממציא ידיעות ונתונים אני קורא אותם ממקורות מידע רשמיים. לא אשמתי שהנפש התל אביבית העדינה שלך לא מצליחה להתמודד עם הנתונים, אבל זה לא מבטל את קיומם.

 

giphy.gif.2a8071e41d783470f12b2be9c0ef34b4.gif

 

יוטיוב סיינטיפיק?

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • מצחיק 1

פורסם

"המקור" אתמול

על המחדלים הקשים של משרד הבריאות

איך מנכל הדסה הקדים אותם בחשיבה בהמון דברים

וכמה שהמשרד הזה הולך ראש בקיר ורק עם האסטרטגיה שלו בלי לעצור ולחשוב רגע

כבר מזמן אמרתי את דעתי על משה בר סימן טוב, זה רק מחזק את מה שאמרתי

 

https://13tv.co.il/item/news/hamakor/season-18/episodes/l3q22-2017290/

×
×
  • תוכן חדש...