Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחר הרבה זמן של חיסכון מעוניין לקנות רכב ראשון לצרכים הבאים: נסיעה בין עירונית ת"א - באר שבע ע"ב דו שבועי, אמינות והכי חשוב שתהיה חסכונית.

מצאתי מוכר שמועניין למכור פיאט פנדה 2014, 130 אלף ק"מ ידנית, יד 1, עם קצת מכות ושריטות שלא עברה החלפות מהותיות למעט פלסטיקה חיצונית באזור הגלגל.

 

רציתי לשאול אם 15,000 זה מחיר הוגן ? 

כמו כן הוא טוען שמה שנהוג זה שקונה הרכב נושא בעלות הבדיקה דעתכם ?

 

נסעתי עליה ונראה שהיא בסדר (מזגן ואורות תקינים).

פורסם

המחיר נשמע סביר, והק"מ נורמטיבי לשנתון (אולי מעט יותר אבל לא מידיי הרבה).

ולגבי עלות הבדיקה- תוכלו לסכם שהוא ישלם, ובמקרה שתתחרט מהקנייה תשתתף עמו ב50 % מהעלות וכך יצא הוגן.

משתדל לעזור

פורסם

ממה שזכור לי הפנדה דור ראשון ידועה כאמינה, את השני אני לא מכיר אבל סביר להניח שגם כן, אבל שוב אין לי מקור מבוסס.

ראה גם שרשור בעניין:

https://carsforum.co.il/topic/680462-סקירת-10-שנים-לפיאט-בראבו-ולפיאט-פנדה/?tab=comments#comment-6084796

משתדל לעזור

פורסם

לגבן המחיר תבדוק רכבים נוספים ביד 2 וכך תדע האם המחיר טוב או לא.

 

לגבי הרכב עצמו, הרכב נחשב לאמין עם מנוע ותיק של פיאט שגם נחשב לאמין.

תא מטען גדול ביחס לרכב מיני אך מאחור מהיותר צפופים. שים לב שיש גירסת 4 מקומות או 5, תלוי ברמת אבזור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מדובר בגרסת 5 מקומות.

לפני 2 שעות, yulianx כתב:

לגבן המחיר תבדוק רכבים נוספים ביד 2 וכך תדע האם המחיר טוב או לא.

 

לגבי הרכב עצמו, הרכב נחשב לאמין עם מנוע ותיק של פיאט שגם נחשב לאמין.

תא מטען גדול ביחס לרכב מיני אך מאחור מהיותר צפופים. שים לב שיש גירסת 4 מקומות או 5, תלוי ברמת אבזור.

תוכל לייעץ אם זה מחיר טוב ?

 

×
×
  • תוכן חדש...